Μια νέα «Τζούλια» με άποψη και αγγελικό πρόσωπο

Αλεξάνδρου, όπως Αλεξανδράτου
Μια νέα «Τζούλια» με  άποψη και αγγελικό πρόσωπο

Στα 21 της χρόνια η Μαρία Αλεξάνδρου έχει καταφέρει να κάνει τα όνειρά της πραγματικότητα: να γίνει εξώφυλλο ποζάροντας τόπλες στο «Playboy», να πρωταγωνιστήσει σε αισθησιακές ταινίες, να απασχολήσει τα δημοσιεύματα με τις ερωτικές σχέσεις της, να συμμετάσχει σε προκλητικά βιντεοκλίπ, να βγάλει το πρώτο της τραγούδι, να κάνει εμφανίσεις ως στριπτιζέζ και να δίνει συνεντεύξεις σε μικρά και μεγάλα κανάλια ως πορνοστάρ από άποψη

Η «νέα Τζούλια Αλεξανδράτου», όπως την αποκαλούν, έχει κάθε λόγο να χαίρεται για την εξέλιξη της καριέρας της. Οπως έχει και κάθε λόγο να καμαρώνει που στα ερωτικά δίχτυα της μπλέχτηκαν και γνωστά ονόματα της σόουμπιζ και της δημόσιας ζωής.

Οι τελευταίοι θα μπορούσαν και αυτοί να χαίρονται αν οι περιστασιακές τους συνευρέσεις με τη μελαχρινή σεξοβόμβα παρέμεναν καλά προστατευμένες υπό το πέπλο της εχεμύθειας που προστάζει η ιδιωτικότητα. Ενας όρος σύμβασης όμως που φαίνεται ότι έσπασε, αφού η Μαρία Αλεξάνδρου βρίσκεται στο στόχαστρο καταγγελιών για εκβιασμό με στόχο την απόσπαση χρηματικών ποσών από τα θύματά της.



Στο βιντεοκλίπ του Γιάννη Φλωρινιώτη, που έκανε φέτος comeback με το τραγούδι «Ιερόδουλη» («Αμαρτωλή») σε στίχους και μουσική του ίδιου, στους τίτλους εμφανίζεται ως guest star η Μαρία Αλεξάνδρου. Οι στίχοι, όπως υποδηλώνει εύλογα και ο τίτλος, αναφέρονται σε κάποια δυστυχισμένη πόρνη που όλοι φωνάζουν «αμαρτωλή» ενώ εκείνη «σκυφτή τον Γολγοθά της ανεβαίνει», θύμα της κοινωνίας και των συγκυριών που την έφεραν στον κακό δρόμο της αμαρτίας και της εκπόρνευσης. Στο βιντεοκλίπ -που παρεμπιπτόντως γυρίστηκε σε πραγματικούς οίκους ανοχής «για εντελώς καλλιτεχνικώς λόγους, έτσι;», όπως η ίδια δήλωσε- η αλήθεια είναι ότι η Μαρία Αλεξάνδρου δεν πείθει ιδιαίτερα στον ρόλο της δυστυχούς ιερόδουλης. Αντί για «σκυφτή προς τον Γολγοθά της», δέχεται με περίσσια ηδυπάθεια το ντουέτο των πελατών της, χαρίζει χαμόγελα ηδονής στον φακό που ζουμάρει στο στρινγκ και στο ξέχειλο μπούστο της. ενώ η κακιά μετρέσα τσεπώνει τα χαρτονομίσματα όσο οι άντρες κάνουν ουρά στην πόρτα με το κόκκινο φανάρι. Μέχρι που το κατώφλι της θα περάσει ο Γιάννης Φλωρινιώτης τάχα μου ως πελάτης και η άμοιρη ιερόδουλη θα αρχίσει εκ νέου τη δουλειά, με την ίδια στα τέσσερα να τον βάζει στο κρεβάτι. Και εκεί γίνεται η αποκάλυψη. Ο Φλωρινιώτης τη σπρώχνει, αρχίζει να τη νουθετεί, τη σκεπάζει τρυφερά με ένα παλτό, την παίρνει από το χέρι και την οδηγεί στον αντίθετο δρόμο, στον ίσιο, τον καλό. Το βιντεοκλίπ απέσπασε χιλιάδες views στο YouTube και έγινε ο νέος cult ύμνος των χρηστών του Διαδικτύου, με τη Μαρία Αλεξάνδρου να χάνει μεν το βραβείο υποκριτικής, αλλά να κερδίζει εκείνο της πρόκλησης.



Για τους χιλιάδες θαυμαστές της στα 7 προφίλ που διαθέτει στο Facebook -και που συνέχεια μπλοκάρει το ίδιο το κοινωνικό δίκτυο λόγω άσεμνων σχολίων και φωτογραφιών- ελάχιστη σημασία έχει το υποκριτικό ταλέντο της, ούτε άλλωστε είναι η απαραίτητη προϋπόθεση για να λάβει μέρος στις αισθησιακές ταινίες της γνωστής εταιρείας Sirina. Ισα-ίσα, που ουδείς δίνει σημασία αν αυτό δεν συνοδεύεται κυρίως από τα απαραίτητα σωματικά προσόντα - και φυσικά από το μεράκι για δουλειά. Τα δύο τελευταία τα κατέχει και με το παραπάνω η νεαρή πρωταγωνίστρια με τα γατίσια μπλε μάτια, τα ζουμερά χείλη και τα σιλικονούχα στήθη - αντάξια για κάποια που θέλει να φέρει τον τίτλο της πορνοστάρ. Από την Αλεξανδράτου στην Αλεξάνδρου είναι άλλωστε ένα «του» δρόμος και η Μαρία τον διένυσε με το κεφάλι ψηλά και τα 15ποντα τακούνια στα πλακόστρωτα. Από τα 18 του χρόνια, το κορίτσι που μεγάλωσε στην Καστέλα του Πειραιά είχε ήδη καταλήξει σε αυτό που ήθελε να γίνει στη ζωή της: πρωταγωνίστρια αισθησιακών ταινιών. Στόχος που προέκυψε από προσωπική της επιθυμία, από θαυμασμό για την καριέρα των πορνοστάρ στο εξωτερικό, από την έφεσή της στην πρόκληση, στην ηδονή του σεξ, στη δόξα και την αποθέωση. Και αν το σύνηθες -σε περιπτώσεις σαν τη δική της- κίνητρο ή η αιτία είναι το εύκολο χρήμα, το βιοποριστικό πρόβλημα, το οικογενειακό περιβάλλον ή οι κακές παρέες, για εκείνη, όπως απερίφραστα δήλωσε στην εκπομπή «Τα Καρντάσιανς» του ANT1 και στον γεμάτο απορίες Γρηγόρη Αρναούτογλου όπου βρέθηκε καλεσμένη, η απόφαση αυτή προέκυψε καθαρά από δική της επιθυμία. «Αυτό ήθελα να κάνω. Αυτό μου άρεσε και το έκανα». Βοήθησε βέβαια και η σχέση που έτυχε να έχει τότε με κάποιον που έκανε την ίδια δουλειά, συμμετέχοντας σε ερωτικές ταινίες. Λίγο από ζήλια, λίγο από αντίδραση, λίγο από φυσική ροπή στις σεξουαλικές ηδονές, η 18χρονη Μαρία πήρε τον δρόμο προς την εταιρεία παραγωγής Sirina και οι ερωτικές επιδόσεις της καταγράφηκαν από κάθε πιθανή γωνία λήψης.



Από τα 18 του χρόνια, το κορίτσι που μεγάλωσε στην Καστέλλα του Πειραιά είχε ήδη καταλήξει
σε αυτό που ήθελε να γίνει στη ζωή της: πρωταγωνίστρια αισθησιακών ταινιών


Η διάδοχος της Τζούλιας

Η πρώτη ταινία έφερε τη δεύτερη και το ξανθό τότε «μοντέλο πολυτελείας», όπως αναφερόταν στον τίτλο της δεύτερης ταινίας, χρίστηκε και επισήμως πορνοστάρ, με την κορδέλα της «νέας Τζούλιας Αλεξανδράτου» να τυλίγει πλέον το δικό της κορμί. Η ίδια βέβαια, όπως έχει δηλώσει και στην εκπομπή «Ιn & Οut City» της Θεσσαλονίκης που παρουσιάζει ο δημοσιογράφος, καλλιτεχνικός της μάνατζερ και σκηνοθέτης/παραγωγός του κλιπ του Φλωρινιώτη, Κώστας Μιναρετζής, δεν φαίνεται να τρέφει και ιδιαίτερη συμπάθεια στο πρόσωπο της Τζούλιας Αλεξανδράτου και κυρίως στον ρόλο της ως πορνοστάρ, λέγοντας για τη θρυλική ταινία της ότι είναι «ό,τι πιο ξενέρωτο έχω δει στη ζωή μου», ενώ διόλου κολακευτικά σχόλια επιφυλάσσει και για την έτερη γνωστή πρωταγωνίστρια Μαριάννα Ντούβλη. Από τα φαρμακερά της σχόλια γλίτωσε περιέργως η Βούλα Βαβάτση, επαγγελματίας του είδους, που πήρε από τα χείλη της τον τιμητικό τίτλο «Μια χαρά». Φαίνεται όμως ότι ο χώρος των αισθησιακών ταινιών είναι ιδιαίτερα σκληρός και ανταγωνιστικός, αφού και για την ίδια τη Μαίρη Αλεξάνδρου -που στην πρώτη της ταινία συστήθηκε με το ψευδώνυμο Λύδια Κυριακού- όσοι συνεργάστηκαν ή έτυχε να συναναστραφούν μαζί της οι χαρακτηρισμοί που της αποδίδουν δεν είναι διόλου κολακευτικοί. Χαρακτηρισμοί συνηθισμένοι σε έναν κόσμο διόλου αγγελικά πλασμένο, όπου τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται και όσα φαίνονται είναι ελάχιστα απ’ όσα κρύβονται.



Με τούτα και μ’ εκείνα, αυτά που επίσης έμαθαν οι τηλεθεατές των «Καρντάσιανς» είναι ότι η Αλεξάνδρου απόλαυσε την πρώτη της ταινία όπου ο παρτενέρ της τύγχανε και σύντροφός της, σε αντίθεση με τη δεύτερη, όπου η εμπειρία της με τους τρεις διαφορετικούς εραστές χαρακτηρίστηκε από την ίδια «χάλια». Και κάπου εκεί εκτόξευσε την ατάκα-βόμβα που άφησε σέκο τον Δημήτρη Σταρόβα, αφού η νεαρή πρωταγωνίστρια εξέφρασε την επιθυμία να γίνει εκείνος ο παρτενέρ της στην τρίτη ταινία που ετοιμάζει. Το ίδιο εμβρόντητη όμως έμεινε και η Μαρία Μπεκατώρου, όταν, μεταξύ άλλων, η 21χρονη κοπέλα δήλωσε πως οι γονείς της είχαν από την πρώτη στιγμή ενημερωθεί για το όνειρό της να γίνει πορνοστάρ, επιθυμία που έγινε απόλυτα σεβαστή και από τους δύο, ξεκαθαρίζοντας ότι το κίνητρό της δεν είναι τα χρήματα αφού είναι «οικονομικά ευκατάστατη» και απλώς κάνει αυτό που της αρέσει. Σύντομα, βέβαια, η ίδια άλλαξε γνώμη σχετικά με τον επιθυμητό παρτενέρ στην επόμενη ταινία της, αφού τόσο στην εκπομπή του Μιναρετζή όσο και σε κείνη του Κώστα Μυλωνά «Τα παιδιά της νύχτας» στο EXTRA 3 εκθείασε τη βιαιότητα του χαρακτήρα του Ηλία Κασιδιάρη στο γνωστό σκηνικό που κλοτσούσε και αναποδογύριζε τις τηλεοπτικές κάμερες, αφού, όπως είπε, «η βία μού αρέσει, μου κάνει αρσενική, το άγριο βλέμμα με ψαρώνει» - «προς Θεού», όπως σπεύδει να συμπληρώσει, όχι δημοσίως, αλλά μόνο για την προσωπική της ζωή και τη σαρκική απόλαυση.



Η πρώτη ερωτική ταινία έφερε τη δεύτερη και το ξανθό ως τότε «μοντέλο πολυτελείας» χρίστηκε και επισήμως πορνοστάρ, με την κορδέλα της «νέας Τζούλιας Αλεξανδράτου» να τυλίγει πλέον το δικό της κορμί




Ο κύκλος των χαμένων εραστών  

Με τον Λευτέρη Πανταζή η Μαίρη Αλεξάνδρου είχε γνωριστεί στην ηλικία των 16 χρόνων -όπως η ίδια έχει δηλώσει- μέσω της μητέρας της. Η τελευταία όντως γνώριζε τον τραγουδιστή αφού ήταν πελάτισσα στα κέντρα όπου εμφανιζόταν και συνεπώς θαυμάστριά του - ένας θαυμασμός που έγινε γνωριμία και φιλική συναναστροφή αρχικά στα καμαρίνια και μετέπειτα σε εκτός κέντρων χώρους. Οπως η ίδια είπε χαρακτηριστικά, «όταν τον γνώρισα αυτό που ένιωσα ήταν κυρίως εντυπωσιασμός λόγω του ονόματός του. Οχι δηλαδή ότι ξεράθηκα όταν τον είδα». Τα χρόνια κύλησαν και τα έφερε έτσι η ζωή που οι δρόμοι τους ξανασυναντήθηκαν πέρυσι τον Σεπτέμβριο στη Θεσσαλονίκη, στο κέντρο «Lido» όπου εμφανιζόταν ο τραγουδιστής.



Τύχαινε τότε η Μαρία Αλεξάνδρου να εμφανίζεται στο κέντρο «Χάραμα Live» της συμπρωτεύουσας, αφού μόλις είχε βγάλει το πρώτο της τραγούδι, οπότε βρισκόταν συχνά στην πόλη. Οι δυο τους ήρθαν κοντά, θυμήθηκαν τα παλιά, βρέθηκαν τρεις-τέσσερις φορές και σύντομα βγήκαν στη δημοσιότητα φωτογραφίες τους από την πισίνα του ξενοδοχείου «Hyatt» σε πόζες που όλα έδειχναν ότι είναι ζευγάρι. Η σχέση τους επιβεβαιώθηκε από τη Μαρία Αλεξάνδρου, αλλά διαψεύστηκε από τον ίδιο τον τραγουδιστή, περιγράφοντας τα φιλιά που αντάλλασσαν ως «φαινόμενα που απατούν». «Δεν σημαίνουν τίποτα παραπάνω τα φιλιά που βλέπετε. Η Μαρία ήρθε να με επισκεφθεί στο ξενοδοχείο όπου μένω στη Θεσσαλονίκη, περπατήσαμε μαζί στον κήπο και ανταλλάξαμε φιλιά, τα οποία δεν σημαίνουν κάτι γιατί είμαστε μόνο φίλοι. Μάλιστα η Μαρία πρόκειται να πρωταγωνιστήσει στο καινούριο μου βιντεοκλίπ και συζητήσαμε και γι’ αυτό μεταξύ άλλων», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Λευτέρης Πανταζής στο site Fthis.gr. Η άρνηση της σχέσης τους από τον τραγουδιστή, που ύστερα από τις λιγοστές επαφές τους (όπως λέει η δική του πλευρά) φρόντισε να εξαφανιστεί αφήνοντας αναπάντητες τις εκατοντάδες τηλεφωνικές κλήσεις της, φαίνεται ότι δημιούργησαν απωθημένα στη νεαρή κοπέλα και έτσι στην εκπομπή του μάνατζέρ της φρόντισε να τον περάσει γενεές 14: «Μου είχε υποσχεθεί ότι θα κάναμε παιδί, οικογένεια, αλλά ξαφνικά εξαφανίστηκε. Δεν μου απαντούσε στο τηλέφωνο. Γι’ αυτό του αφιέρωσα το τραγούδι μου (σ.σ.: με τίτλο «Ελα να δεις», αφού πλέον εμφανίζεται και ως τραγουδίστρια). Σήκωσε το τηλέφωνο ύστερα από δύο μήνες για να μου κλείσει μπροστινό τραπέζι στο κέντρο όπου τραγουδούσε για να πάω με τις φίλες μου. Αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω. Αν τον είχα τότε μπροστά μου, θα του έλεγα “φτου σου, γελοίε!”».



Το τραπέζι όμως της το έκλεισε και η Αλεξάνδρου πήγε, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία. Η σχέση της -όποια κι αν ήταν- με τον Λευτέρη Πανταζή δεν είναι η μόνη που μπήκε στο αρχείο. Θα ακολουθήσει μακροσκελές δημοσίευμα σε καθημερινή εφημερίδα, όπου η ίδια θα ισχυριστεί ότι είχε συνάψει σχέση με τον διεθνή Γάλλο ποδοσφαιριστή Αντίλ Ραμί, τον οποίο γνώρισε στη Μύκονο τον Αύγουστο του 2011.

Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της, η σχέση τους ήταν αρχικά εξ αποστάσεως, αλλά στην πορεία την κάλεσε στην Ισπανία για λίγες μέρες, ενώ και ο ίδιος είχε έρθει να τη βρει στην Ελλάδα ζώντας τον «απόλυτο έρωτα», αποτέλεσμα του οποίου ήταν να μείνει έγκυος.
Εξέλιξη όμως που δεν άρεσε καθόλου στον διεθνή άσο, όπως ισχυρίζεται η ίδια: «Μου είπε ότι είμαι πολύ μικρή για να το κρατήσω και ότι ένιωθε πολύ άσχημα. Αν και έλεγε ότι ήθελε να με στηρίξει, ήταν απότομος, απόμακρος και ανήσυχος. Τον διαβεβαίωσα ότι η έκτρωση θα γίνει και θα τον ειδοποιήσω για τα περαιτέρω. Εφυγε αποχαιρετώντας με ψυχρά και εγώ είχα ήδη καταλάβει ότι όλα είχαν αλλάξει. Είχα να αντιμετωπίσω μια έκτρωση και εκείνος δεν με πήρε ούτε ένα τηλέφωνο. Και όχι μόνο αυτό, δεν απαντούσε καν στις κλήσεις μου. Ηθελε να αποφύγει τα πάντα. Δεν ξέρω τι φοβόταν. Τις ευθύνες, ένα πιθανό σκάνδαλο που μπορεί να του έκανε κακό, δεν ξέρω».



Αγνωστο αν ισχύουν ή όχι οι ισχυρισμοί της, σημασία έχει ότι το όνομά της έχει γίνει πια γνωστό - τόσο όσο και τα τατουάζ που καλύπτουν τις καμπύλες της, με σήμα κατατεθέν τον τεράστιο κορσέ που έχει χτυπήσει στην πλάτη της. Το εξώφυλλο του «Playboy» με την ίδια να κοιτάζει λάγνα τον φακό και τα τεράστια στήθη της σε πρώτο πλάνο κάνουν για άλλη μια φορά τον γύρο του Διαδικτύου, οι «φίλοι» της στο Facebook να παραληρούν και εκείνη να δίνει συνεντεύξεις φορώντας αυτιά ως «κουνελάκι» με διαπιστευτήρια πια.



Καταγγελίες για εκβιασμούς

Πίσω όμως από το αγγελικό της βλέμμα, κάποιοι αρχίζουν να μιλάνε για στημένες παγίδες. Ανθρωποι της κοσμικής και νυχτερινής ζωής της Θεσσαλονίκης μιλάνε για ένα περίεργο κύκλωμα που χρησιμοποιεί επωνύμους είτε για να κερδίσει χρήματα μέσα από εκβιασμούς, είτε για να κάνει γνωστές ασήμαντες στάρλετ.

Πίσω από το κύκλωμα για το οποίο, σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχουν καταγγελίες στο Τμήμα Εκβιαστών της Ελληνικής Αστυνομίας, βρίσκονται γνωστός «μάνατζερ» από την Αθήνα, ο οποίος έχει συλληφθεί στο παρελθόν για μαστροπεία, αλλά και άνθρωποι της συμπρωτεύουσας που με την ιδιότητα του καλλιτεχνικού μάνατζερ καλύπτουν άνομες δραστηριότητες με φιλόδοξες νεαρές αυτοπροσδιοριζόμενες ως μοντέλα.

Τον τελευταίο καιρό, ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες θέλουν την 21χρονη Αλεξάνδρου να είναι το βασικό όπλο αυτού του κυκλώματος, που το τελευταίο διάστημα εμφανίζεται στο στριπ κλαμπ «Caligula» της Θεσσαλονίκης.



Η πληροφορία που διέρρευσε πρόσφατα στο Διαδίκτυο και ήθελε τον τραγουδιστή Χρήστο Χολίδη να έχει συνάψει σχέση μαζί της μετά τη γνωριμία τους μέσω Facebook για κάποιους είναι κατευθυνόμενη: «Νέα σχέση έχει προκαλέσει απίστευτο σάλο στη σόουμπιζ. Ο Χρήστος και η Μαρία γνωρίστηκαν μέσω Facebook. Το φλερτ ήταν ιδιαίτερο και οι συναντήσεις άρχισαν. Πλέον συναντιούνται κρυφά σε γνωστό ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης. Ο γνωστός τραγουδιστής δεν επιθυμεί να γίνει γνωστή αυτή η σχέση για ευνόητους λόγους», γράφτηκε χαρακτηριστικά. Το θέμα όμως πήρε μεγαλύτερες διαστάσεις όταν γνωστός δικηγόρος της Αθήνας φέρεται να πείστηκε να βγει ραντεβού με την πορνοστάρ, με κάμερες να τους καταγράφουν, χωρίς να το γνωρίζει, να δειπνούν σε εστιατόριο και στη συνέχεια να περνούν την είσοδο ξενοδοχείου της συμπρωτεύουσας. Λίγο καιρό μετά τη συνάντησή τους ο δικηγόρος δέχτηκε τηλεφώνημα από αγνώστους που τον ενημέρωναν πως υπάρχει φωτογραφικό υλικό από το συγκεκριμένο ραντεβού.



Στο μεταξύ το βιντεοκλίπ της Μαρίας Αλεξάνδρου με τίτλο «Ελα να δεις» κάνει θραύση στο Διαδίκτυο. Με την ίδια ημίγυμνη σε ένα κλουβί να χαϊδεύεται, αλλά και να τη θωπεύουν άνδρες και γυναίκες και με στίχους όπως «Οταν στα χέρια μου σε βάζω / θα μου λες δεν φτάνει, θέλω κι άλλο» ή «Ασε τώρα τα αστεία καπρίτσια κι έλα δω να σου μάθω τα βίτσια» είναι προφανές ότι οι θαυμαστές αυξάνονται.





protothema.gr