ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΝ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ! ΦΤΩΧΕΙΑΑΑΑ ΣΤΗ THΛΕΟΡΑΣΗ!!!- ΚΟΙΤΑ ΠΟΣΑ ΜΑΘΑΜΕ ΟΤΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΤΑΝ ΕΣΥ ΚΥΝΗΓΑΣ ΤΟ 500ΕΥΡΩ…

ΚΑΛΟΥ ΚΑΚΟΥ  ΠΑΡΤΕ ΚΙ ΕΝΑ ΗΡΕΜΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ 

FTWXEIA
Σε μία χώρα που οι μισθοί έχουν φτάσει στο κατώτερο επίπεδο και οι άνθρωποι δουλεύουν για επιβίωση δεν θα μπορούσαν να εξαιρεθούν και οι «εργάτες» της μουσικής, της υποκριτικής και της τηλεόρασης.
Όλοι αυτοί οι άνθρωποι που εμείς σχολιάζουμε, κρίνουμε και έχουμε άποψη για τις επαγγελματικές τους επιλογές σε πολλές περιπτώσεις δεν διαφέρουν σε τίποτα από εμάς.
Προσπαθούν να βρουν μια δουλειά να ζήσουν, δεν μπορούν να κάνουν καμία παρέμβαση στο αποτέλεσμα του «προϊόντος» και την ίδια στιγμή που δεν έχουν λεφτά να πάρουν ταξί για να πάνε σε μια πρεμιέρα, έχουν το άγχος τού τι θα φορέσουν για να μη σχολιαστούν αρνητικά.
Ελένη Μενεγάκη
Ο Alpha βάζει βαθιά το χέρι στην τσέπη και αμείβει γενναιόδωρα την Ελένη! Η παρουσιάστρια βάζει στην τσέπη της το ποσό των 125.000 ευρώ σύμφωνα πάντα με δημοσίευμα εφημερίδας. Συγκεκριμένα, το κανάλι της Κάντζας της δίνει 75.000 ευρώ, ενώ περίπου 50.000 ευρώ εισπράττει από τους χορηγούς της εκπομπής αλλά και από τα bonus τηλεθέασης.
Η παρουσιάστρια εξακολουθεί να διεκδικεί υψηλές αποδοχές κάνοντας σκληρά παζάρια και διαπραγματεύσεις, την ώρα που οι σταθμοί αναγκάζονται να διώξουν εργαζόμενους λόγω περικοπών. Η εκπομπή της κοστίζει κάθε μήνα 163.000 ευρώ, δηλαδή 1,5 εκατομμύριο ευρώ το χρόνο χωρίς να συμπεριλαμβάνεται αυτό ο μισθός της.
Σύμφωνα με την Ελευθεροτυπία, οι διαπραγματεύσεις που κάνει ο Μέγας Αριστερός (με την 735 BMW) και υπερασπιστής(;) των απανταχού φτωχών Λάκης Λαζόπουλος με τον Alpha έχουν ως εξής:
Ζητάει για τη νέα σεζόν…….. 5.100.000 για 30 εκπομπές.
Δηλαδή 170.000...ευρώ ανά εκπομπή.
Με δεδομένο ότι ο καθαρός χρόνος (εκτός διαφημίσεων) είναι περίπου 2 ώρες, αυτό σημαίνει ότι το «ταλέντο» Λάκη του Αριστερούλη εκτιμάται από τον ίδιο σε 1.416 ευρώ ανά λεπτό!
Χωρίς να υπολογίζεται το added value και τα «παράπλευρα έσοδα» όπως π.χ. η τζάμπα διαφήμιση του θεάτρου του ή οι πωλήσεις δικαιωμάτων.
Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα ο Λάκης ο Αριστερούλης πούλησε τα δικαιώματα προηγουμένων εκπομπών σε εκδοτικό οίκο για …μόλις 7.000.000 ευρώ (Επτά Εκατομμύρια Ευρώ!!!)
H Άννα Βίσση, τόσο για τη διαφήμιση τύπου τελεμάρκετινγκ αλλά και για το ποσό που έλαβε για να είναι στην κριτική επιτροπή του Star Academy. Σύμφωνα λοιπόν με ελλαδικά δημοσιεύματα η  Άννα Βίσση από το κανάλι ζήτησε ένα συγκεκριμένο ποσό, να το πάρει προκαταβολικά όλο το ποσό πριν καν ξεκινήσει το σόου. Εκείνοι δέχθηκαν, όμως μέσα σε αυτό το πακέτο μπήκε και η διαφήμιση της κρέμας…
Πήρε λοιπόν στο χέρι 1.000.000 ευρώ για να πει το μεγάλο «ναι» μιας και είναι πρώτη φορά που μπαίνει σε σόου και δεν έχει δώσει το παρών ποτέ σε κάτι αντίστοιχο.
Παράλληλα, πρέπει να παριστάνουν πως είναι χαρούμενοι και «πιο λαμπεροί από ποτέ», γιατί έτσι θέλει ο κόσμος να βλέπει τους διάσημους ανθρώπους. Φυσικά, δεν διακατέχομαι από καμία θετική προκατάληψη απέναντι στους διάσημους – όποιοι είναι κακόγουστοι, βλάχοι, μίζεροι, ατάλαντοι ή επηρμένοι ήταν και πριν, και η οικονομική τους κατάσταση δεν άλλαξε κάτι. Υπάρχουν, όμως, και πολλοί άνθρωποι που είναι ωραίοι τύποι και εργατικοί αλλά είναι αδύνατον να κάνουν σωστές επαγγελματικές επιλογές και να ζήσουν αξιοπρεπώς. Ο παρακάτω τιμοκατάλογος φυσικά δεν αφορά ούτε τον Λαζόπουλο, ούτε τη Μενεγάκη, ούτε τη Βίσση. Αυτοί, όμως, είναι ένα πολύ μικρό ποσοστό σε σχέση με όλο αυτό το σύστημα που ονομάζουμε σόουμπιζ. Όλοι οι υπόλοιποι, λοιπόν, ζουν ή με οριακούς μισθούς ή σχεδόν άνεργοι. Και μιλάμε για πρόσωπα πολύ γνωστά, με καριέρες πίσω τους και μέλλον μπροστά τους.

Ηθοποιοί
Όσον αφορά στο θέατρο, οι περισσότεροι δουλεύουν με ποσοστά επί των εισπράξεων. Αυτό σε έναν μέτριο από πλευράς αριθμού ατόμων θίασο σημαίνει από 800 μέχρι 1500 ευρώ το μήνα. Ενώ για ένα εβδομαδιαίο σίριαλ στην τηλεόραση, το μηνιαίο ποσό είναι από 800 μέχρι 1800 ευρώ. Στα καθημερινά σίριαλ, το ποσό διαμορφώνεται από 1000 μέχρι 2200 το μήνα. Φυσικά, η πληρωμή -με ελάχιστες εξαιρέσεις που πληρώνουν με το μήνα- μπορεί να φτάσει να γίνει και μετά από 6 έως 8 μήνες. Σε κάποιες περιπτώσεις και ποτέ…

Τραγουδιστές
Εκτός από τα 5 – 6 μεγάλα ονόματα, που, όμως, πλέον αλλάζουν ανάλογα με τη σεζόν και συνήθως δουλεύουν με ποσοστά, όλοι οι υπόλοιποι τραγουδιστές παίρνουν τα εξής: Από 300 μέχρι 1000 ευρώ το βράδυ, αλλά αυτά τα ποσά μπορεί να πέσουν ανάλογα με την προσέλευση του κοινού. Αυτά τα ποσά τα παίρνουν, όμως, δύο φορές την εβδομάδα-Παρασκευή, Σάββατο- και μόνο για τους περίπου 3 μήνες που διαρκεί ένα σχήμα. Να επισημάνουμε ότι κάθε τραγουδιστής έχει τουλάχιστον ένα άνθρωπο στο καμαρίνι του, που πληρώνει ο ίδιος με περίπου 500 έως 700 ευρώ το μήνα κι αν είναι γυναίκα άλλα τόσα, μηνιαίως, για make up και μαλλιά. Επίσης, για κάθε σεζόν σε κάποιο μαγαζί, το ελάχιστο ποσό για ρούχα και παπούτσια είναι 2000 ευρώ. Όσον αφορά στις έξτρα εμφανίσεις που κάνουν στην επαρχία, τα ποσά αλλάζουν ανάλογα την επιτυχία και το είδος που τραγουδάει κάποιος. Οι ποπ τραγουδιστές παίρνουν από 400 μέχρι 1500 ευρώ, ενώ οι λαϊκοί από 700 μέχρι 2000 ευρώ για μία εμφάνιση. Σε περίπτωση, όμως, που ένα live σε επαρχία δεν πάει τόσο καλά, γίνεται επαναδιαπραγμάτευση του ποσού και πέφτει στα τάρταρα…

Παρουσιαστές
Εδώ έχουμε τη μεγαλύτερη πτώση αμοιβών, μιας και η τηλεόραση, αφενός έχει τεράστια πτώση εσόδων από τη διαφήμιση και, αφετέρου ποντάρει πολύ στη ματαιοδοξία των παρουσιαστών που θέλουν μια θέση στο γυαλί πάση θυσία. Ένας γνωστός παρουσιαστής παίρνει για μια καθημερινή εκπομπή 3000 με 5000 ευρώ τη μήνα. Οι γνωστοί παρουσιαστές που είναι όμως σε πάνελ, παίρνουν από 800 μέχρι 1200 ευρώ το μήνα, ενώ για καινούριους ή όχι τόσο γνωστούς, τα ποσά διαμορφώνονται στα 700 έως 1000 ευρώ. Φυσικά, όσοι βρίσκονται στα πάνελ δεν κάνουν μόνο παρουσίαση θεμάτων, αλλά προηγουμένως έχουν βρει, έχουν μοντάρει και έχουν ετοιμάσει τα θέματα. Και σε αυτή την κατηγορία, όμως, αν τα νούμερα τηλεθέασης δεν είναι υψηλά, πέφτουν και οι μισθοί όλων.
Επίσης, κατά τη διάρκεια των τελευταίων χρόνων προέκυψαν ονόματα, όπως ηΕλεωνόρα Μελέτη, η Σταματίνα Τσιμτσιλή, η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, με «χτισμένη» σχέση με το τηλεοπτικό κοινό – με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο – και με αποδεδειγμένο «φλερτ» με τα καλά ποσοστά τηλεθέασης, παράγοντας που έτσι κι αλλιώς μεταβάλλει και «περιχαρακώνει» τις οικονομικές συμφωνίες με τον εκάστοτε τηλεοπτικό σταθμό.
Σύμφωνα με Κοινή Υπουργική Απόφαση, οι μισθοί του ΔΣ της ΕΡΤ διαμορφώνονται ως εξής:
-Ο μικτός μηνιαίος μισθός του Προέδρου του Δ.Σ. (Διονύσης Τσακνής) θα ανέρχεται στο ποσό των 2.850 ευρώ, στην οποία περιλαμβάνονται οι πάσης φύσεως αποδοχές, καθώς και οι αμοιβές για τη συμμετοχή στις συνεδριάσεις του Δ.Σ.
-Ο μικτός μηνιαίος μισθός του Διευθύνοντος Συμβούλου (Λάμπης Ταγματάρχης) ανέρχονταν στο ποσό των 4.275 ευρώ, στην οποία περιλαμβάνονται οι πάσης φύσεως αποδοχές, καθώς και οι αμοιβές για τη συμμετοχή στις συνεδριάσεις του Δ.Σ.
-Η μικτή μηνιαία αμοιβή των τριών (3) μελών του Δ.Σ. της περίπτωσης (γ) της παρ. 1 του άρθρου 7 του ν. 4324/2015, που διορίζονται σύμφωνα με τη διαδικασία των παρ. 2 και 4 του ιδίου άρθρου, θα ανέρχεται στο ποσό των 1.100 ευρώ, στην οποία περιλαμβάνονται οι πάσης φύσεως αποδοχές, καθώς και οι αμοιβές για τη συμμετοχή στις συνεδριάσεις του Δ.Σ.
-Η μικτή μηνιαία αμοιβή των δύο (2) μελών του Δ.Σ. της περίπτωσης (δ) της παρ. 1 του άρθρου 7 του ν. 4324/2015, που εκλέγονται από τους εργαζομένους της Ε.Ρ.Τ. Α.Ε. και διορίζονται σύμφωνα με τη διαδικασία των παρ. 3 και 4 του ιδίου άρθρου, θα ανέρχεται :είτε στο ποσό των 1.100 ευρώ, που περιλαμβάνει τις πάσης φύσεως αποδοχές, καθώς και τις αμοιβές για τη συμμετοχή στις συνεδριάσεις του Δ.Σ., είτε θα ισοδυναμεί με το σύνολο των τακτικών αποδοχών τους, εφόσον αυτές κατά την ημερομηνία διορισμού τους ήταν ανώτερες της καθοριζόμενης με την παρούσα αμοιβής.
Τα μαθηματικά της ελληνικής τηλεόρασης – που παρά την κρίση, πάντα, για όλες τις χώρες θα είναι ακριβό σπορ έχουν ως εξής: κάτω τα κόστη, πάνω οι χορηγοί, μειωμένες απαιτήσεις (των εμπλεκομένων φυσικά: παρουσιαστών, πανελιστών και διαγωνιζομένων) και όσο το δυνατόν υψηλή τηλεθέαση. Δηλαδή; Ας πούμε, πόσο κοστίζει ένα show, τύπου “Dancing with the Stars” ή “Your Face Sounds Familiar”; Το 2013, η υπερπαραγωγή του χορευτικού talent show διασημοτήτων κόστιζε – επί του συνόλου των επεισοδίων που προβλήθηκαν γύρω στο 1.500.000 με 1.700.000 ευρώ, δηλαδή γύρω στα 120.000 ευρώ το επεισόδιο.
Παρά την υψηλή τηλεθέαση, το 2014 υπήρξε έτος ακόμη πιο σκληρό από άποψης διαφημιστικών εσόδων και γι’ αυτό, μετά από εφαρμογή σκληρής οικονομικής πολιτικής, το κάθε επεισόδιο δεν ξεπερνούσε τα 60.000 ευρώ. Το συγκεκριμένο «σφιχτό» budget έπρεπε να εξυπηρετεί τις εξής ανάγκες: αμοιβές παρουσιαστών, συμμετεχόντων, κριτικής επιτροπής. Από τις καλές παλιές εποχές των reality talent shows. Μικρό ακριβό εσωτερικό από το σπίτι του Dream Show. Που σημαίνει; Σύμφωνα με στέλεχος εγχώριου τηλεοπτικού σταθμού, τα χρυσά κασέ, με ελάχιστες εξαιρέσεις, έχουν «πεθάνει» προ πολλού. Στο σήμερα, ένας καλός παρουσιαστής ή μία παρουσιάστρια με δυνατότητες, μετά βίας θα αμειφθεί με περισσότερα από 1.500 ευρώ και σίγουρα μέσα στο κανάλι, για το οποίο εργάζεται, εκτός από την παρουσίαση μίας εκπομπής, θα αναλάβει και κάποιο καθήκον ακόμη (κάποια διαφήμιση, κάποια διαφημιστική εκπομπή, κάποια συμμετοχή σε πάνελ άλλης εκπομπής και πάει λέγοντας). Τα νέα δεδομένα ορίζονται από τη διαφημιστική δαπάνη.
Ενδεικτικά, και όπως φαίνεται και από τον τιμοκατάλογο προηγούμενου (κακού) έτους μεγάλου καναλιού, οι προσδοκίες και οι τιμές ανά δευτερόλεπτο για διαφημιζόμενους παρέμειναν υψηλές (άνω των 1000 ευρώ, δηλαδή, ανά δευτερόλεπτο) μόνο για την prime time ζώνη. Στις πρωινές, μεσημεριανές και απογευματινές ζώνες, είναι γεγονός ότι τα κανάλια έβαλαν πολύ νερό στο κρασί τους.
Όχι μόνο, κάνοντας σοβαρό σκόντο και προσφέροντας νέες διαφημιστικές υπηρεσίες (πέρα από την τοποθέτηση προϊόντος και την long-play διαφήμιση αμφιλεγόμενων εταιρειών και ευρεσιτεχνιών), αλλά περιορίζοντας τα λειτουργικά τους κόστη. Πανελίστας σε εκπομπή κοινωνικού ή αντικοινωνικού σχολιασμού, στην καλύτερη περίπτωση και αναλόγως με την τηλεθέαση της εκπομπής, αγγίζει τα 800-1.000 ευρώ, εκτός κι αν υπάρχει χορηγός που αναλαμβάνει την πλήρη ευθύνη. Εκεί, η αμοιβή είναι στη διακριτική ευχέρεια του χορηγού. Κοινώς, κομμένες οι εξωτερικές παραγωγές, τέλος στα ακριβά πλατό… Αλήθεια, πόσο κοστίζει το γύρισμα σε ένα πλατό; Οι τιμές, σύμφωνα με εμπλεκόμενο σ’ αυτού του είδους την αγορά, κυμαίνονται από 500 με 700 ευρώ την ώρα. Ωστόσο, αν ένα κανάλι κλείσει συμφωνία για πολλές δουλειές μαζί (πολλές εκπομπές, αρκετά γυρίσματα, κ.λπ) γίνονται διευκολύνσεις. Μάλιστα. Και σε τι επίπεδα κυμαίνονται οι αμοιβές ανθρώπων σε ρόλο «β’ βιολί» ή σε ρόλο guest σε κάποιο show; Λοιπόν, διάσημος ή ανθυπο-διάσημος διαγωνιζόμενος σε talent show ξεκινά με τριψήφιο ποσό. Όσο περνά τις διαγωνιστικές φάσεις, το ποσό παραμένει τριψήφιο, απλώς… αυξάνεται. Πανελίστας σε εκπομπή κοινωνικού ή αντικοινωνικού σχολιασμού, στην καλύτερη περίπτωση και αναλόγως με την τηλεθέαση της εκπομπής, αγγίζει τα 800-1000 ευρώ, εκτός κι αν υπάρχει χορηγός που αναλαμβάνει την πλήρη ευθύνη. Εκεί, η αμοιβή είναι στη διακριτική ευχέρεια του χορηγού. Το συγκεκριμένο σύστημα, παρά το τι θα περίμενε κανείς, συνήθως εφαρμόζεται σ’ αυτά που αντιμετωπίζουμε, ως σκεπτικό και τηλεθέαση, ως «μικρά κανάλια». Εκεί, ο χορηγός είναι ένας, επίσης, «μικρός θεός».
Το όνομα του διαφημιζόμενου προϊόντος αναφέρεται ακαταπαύστως, με ευλάβεια και συγκεκριμένο ρυθμό επανάληψης και υπάρχουν περιπτώσεις εκπομπών εξ ολοκλήρου χρηματοδοτούμενων από τέτοιες χορηγίες. Και πόσο κοστίζει μια σειρά, απ’ όλες αυτές που γυρίζονται μέσα σε 4 –συνήθως – χαρτονένιους τοίχους; Φθηνά, πολύ φθηνά. Ας σκεφτούμε μια επιτυχημένη ελληνική σειρά;
Ποια θέλουμε με τέτοιες προδιαγραφές; Ας είναι. Το κοστολόγιο είναι το ίδιο. Ανά επεισόδιο, το κόστος δεν ξεπερνά τα 10.000 – 13.000 ευρώ. Κάτι λιγότερο από τα μισά τα βάζει ο χορηγός και μετά βάζει και πάλι το χέρι του ο καλός θεός της τηλεθέασης, για να πληρωθούν κάποτε εξαιρετικοί ηθοποιοί και κάποτε απολύτως αχρείαστοι. Από τα σχετικά ακριβά στα πολύ φθηνά προγράμματα, η βασική αρχή είναι μία, παλιά και πασίγνωστη: πίσω από τις κάμερες υπάρχει ένας μικρός στρατός, τον λέμε και οργάνωση παραγωγής για συντομία.
Στις καλές περιπτώσεις, οι «μισθοφόροι» που τρέχουν για όλα, για μοντάζ, μικρόφωνα, νερά, τοποθέτηση προϊόντων, σκαλέτες, συνεννοήσεις, χαρομάντηλα στην παρουσιάστρια που δάκρυσε, αμείβονται λίγο, τρέχουν πολύ και πολύ συχνά – ειδικά στις περιπτώσεις εξωτερικών παραγωγών – πληρώνονται με το κομμάτι και με τη διατακτική του χορηγού. Χωρίς καμία διάθεση αστεϊσμού, παρά το αστείο αποτέλεσμα που πολλές φορές μπαίνει στο σαλόνι μας, η τηλεόραση είναι ένα πανάκριβο χόμπι, που ειδικά στην Ελλάδα κόστισε πλοία, «φέσωσε» επιχειρήσεις, έκλεισε εταιρείες τηλεοπτικής παραγωγής μέσα σε μια νύχτα, αλλά κάποτε έβγαζε τα λεφτά της. Στο σήμερα, η τηλεοπτική επιβίωση, αυτό που λέγεται πρώτο και δεύτερο μέρος τηλεοπτικής σεζόν, διεξάγεται με όρους σκληρούς και παίζεται με νόμους, που συνήθως γράφονται για να χτυπάνε κάτω από τη ζωή. Στην πιο φιλάσθενη οικονομική περίοδο, το ότι έχουμε τηλεοπτικό πρόγραμμα – ακόμη κι αυτό – της κούφιας, πεθαμένης, κάποτε σάπιας, στην καλύτερη περίπτωση ανώδυνης φιλοσοφίας, το λες και άθλο.
Μισθό που θα τον ζήλευαν και κορυφαία στελέχη πολυεθνικών στη χώρα μας λαμβάνουν οι παίκτες του Survivor! 
Προφανώς ο ΣΚΑΙ έκρινε ότι οι συγκεκριμένοι επώνυμοι είναι αρκετά δημοφιλείς στο στην Ελλάδα, άρα μπορούν να σηκώσουν στους ώμους τους το τηλεοπτικό βάρος μια εκπομπής με το ανάλογο χρηματικό τίμημα.
Πόσα χρήματα όμως παίρνουν οι επώνυμοι για να βρίσκονται στην Δομινικανή Δημοκρατία;
Σύμφωνα με τις πληροφορίες λοιπόν του περιοδικού youweekly, οι επώνυμοι παίχτες του Survivor, κερδίζουν για την συμμετοχή τους στο παιχνίδι κάθε εβδομάδα 2.000 ευρώ!
Δηλαδή 8.000 ευρώ το μήνα! 
Πραγματικά ένα μεγάλο ποσό! Ειδικά για τις εποχές που ζούμε.
Χρήματα μάλιστα που ίσως οι «διάσημοι» που είναι στο παιχνίδι να μην το έβγαζαν στην πραγματική ζωή!
Για αυτό άλλωστε και πήγαν.
Όσο για τον παρουσιαστή, Σάκη Τανιμανίδη, σύμφωνα πάντα με το youweekly, για κάθε επεισόδιο του Survivor που προβάλει ο ΣΚΑΙ, κερδίζει το ποσό των… 5.000 ευρώ!
Δηλαδή, δεδομένου του ότι ο ΣΚΑΙ προέβαλε 4 επεισόδια την εβδομάδα, δηλαδή 16 το μήνα, ο Σάκης Τανιμανίδης θα κερδίζει 80.000 ευρώ το μήνα!
Και για να πάμε και λίγο παλαιότερα στο ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ!
Η Ρούλα Κορομηλά το 1994, η οποία, σύμφωνα με τα όσα έχουν γραφτεί κατά καιρούς στον Τύπο και τα όσα έχουν ειπωθεί σε εκπομπές, για να πάει από τον ΑΝΤ1 στο Mega φέρεται να υπέγραψε έναντι αποδοχών 1.000.000.000 δραχμών.
 newego_large_t_248161_107090531_type13063
Στα απίστευτα συμβόλαια εκείνων των εποχών ήταν και του Ανδρέα Μικρούτσικου, ο οποίος φερόταν ότι υπέγραφε αποκλειστικά συμβόλαια συνεργασίας άνω των 500.000 ευρώ!
 newego_large_t_248161_107090532_type13063
Στις συμφωνίες που έχουν γράψει αναμφισβήτητα τη δική τους ιστορία ανήκει και τηςΕλένης Μενεγάκη η οποία το 2008 υπέγραψε συμβόλαιο με τον Alpha ύψους 2.000.000 ευρώ για δύο χρόνια.
 newego_large_t_248161_107090533_type13063
Ενα συμβόλαιο που «έκοβε την ανάσα», όμως, ήταν και εκείνο που υπέγραψε η Τατιάνα Στεφανίδου με τον ΑΝΤ1 στη μετα-Alter εποχή και πριν ξεκινήσει το «Αποκάλυψη Τώρα». Η «βασίλισσα της μεσημεριανής ζώνης» λέγεται πως είχε υπογράψει για 1.000.000.000 δραχμές και δεσμευόταν με το κανάλι για πέντε χρόνια.
 newego_large_t_248161_107090534_type13063
Στην κατηγορία των παρουσιαστών που αμείφθηκαν πλουσιοπάροχα από την τηλεόραση ανήκει και ο Γρηγόρης Αρναούτογλου.Την εποχή του «Ομορφου Κόσμου», των «Survivor» και του «Πολύ την Κυριακή» -σύμφωνα πάντα με τα όσα είχαν δει τότε το φως της δημοσιότητας- έπαιρνε γύρω στα 80.000 ευρώ τον μήνα,
 newego_large_t_248161_107090535_type13063
Ο Χρήστος Φερεντίνος την αξέχαστη εποχή του «Super Deal» και του «Deal», έπαιρνε γύρω στα 80.000 ευρώ.
 newego_large_t_248161_107090537_type13063
Η Σοφία Αλιμπέρτη, κυρίως στα χρόνια που ακολούθησαν μετά την μεταγραφή της από τον Alpha και το πολυπόθητο «ναι» που είπε στον ΑΝΤ1 αρχικά για την παρουσίαση του «Fame Story» και στη συνέχεια και για το «Καλομελέτα κι έρχεται». Ο Τύπος τότε φιλοξενούσε ρεπορτάζ τα οποία έκαναν λόγο για συμβόλαιο γύρω στα 600.000 με 700.000 ευρώ τη σεζόν.
 newego_large_t_248161_107090538_type13063
Ο Κρατερός Κατσούλης, σχολίασε με χιούμορ σε συνέντευξή του, τις αμοιβές που παίρνει εκείνος και η Κατερίνα Καραβάτου λέγοντας: «Παίρνει 700 ευρώ η Κατερίνα και 300 εγώ. Το σύνολο είναι 1.000. Η Κατερίνα παίρνει λίγο περισσότερα γιατί είναι ο αρχηγός.», ενώ στη συνέχεια είπε με σαρκαστικό τρόπο: «Μας πρότειναν περισσότερα και εμείς είπαμε όχι θα πάρουμε λιγότερα», θέλοντας έτσι να σχολιάσει με αστείο τρόπο τις φήμες που γράφονται κατά καιρούς.
 newego_large_t_248161_107090539_type13063
Η Κατερίνα Ζαρίφη δήλωσε: «που νομίζεις ότι ανήκω; Στον μεροκαματιάτη ανήκω! Στον άνθρωπο με τα 1.000 ευρώ. Μη θεωρεί ο κόσμος ότι αυτήν τη στιγμή υπάρχουν βολεμένοι στην τηλεόραση. Οι βολεμένοι είναι πέντε – δέκα. Έως εκεί».
 newego_large_t_248161_107090540_type13063
Ο Γιώργος Λιάγκας είχε δηλώσει στον αέρα της εκπομπής του με χιούμορ ότι παίρνει 55.000ευρώ, χωρίς τον μισθό της Φαίης Σκορδά και τα μπόνους!
 newego_large_t_248161_107090541_type13063
Ο Σπύρος Παπαδόπουλος σύμφωνα με όσα είχε δει το φως της δημοσιότητας, έπαιρνε 50.000 ευρώ το επεισόδιο, από την εκπομπή του, στην Υγειά μας.
 newego_large_t_248161_107090878_type13063
Η εκπομπή που πρόκειται να παρουσιάζει φέτος στην κρατική τηλεόραση ο Γιάννης Μπέζος, είναι από τις πιο πολυσυζητημένες. Παρά το μεγάλο κόστος των επεισοδίων (100.000 ευρώ στο σύνολο των επεισοδίων), εκείνος θα παίρνει 600 ευρώ για κάθε επεισόδιο.
ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΣΑΣ Ε;;; KAI TA ΔΙΚΑ ΜΑΣ…
Με πληροφορίες από ελευθεροτυπία, in-fo-stires.blogspot.gr,politis.com.cy, mononews.gr, tff.gr.
makeleio.gr