Κομψή εμφάνιση σε επίσημη πρεμιέρα από την Τζίνα Αλιμόνου

Κομψή εμφάνιση σε επίσημη πρεμιέρα από την Τζίνα Αλιμόνου
Στην επίσημη πρεμιέρα της παράστασης «Η αγάπη άργησε μια μέρα» στο θέατρο Αργώ απαθανάτισε το βράδυ της Πέμπτης ο φωτογραφικός φακός την Τζίνα Αλιμόνου.

Η ηθοποιός χαμογελαστή και άκρως ανανεωμένη, έκλεψε τις εντυπώσεις με το κομψό της outfit. Η Τζίνα μετά τον χωρισμό της από τον Παύλο Βαρδινογιάννη δείχνει να έχει γυρίσει σελίδα και πλέον
κάνει περισσότερες κοσμικές εμφανίσεις.



Γιώργος Λυκιαρδόπουλος-Τζίνα Αλιμόνου





Λίγα λόγια για το εμβληματικό έργο της Λιλής Ζωγράφου σε σκηνοθεσία Ένκε Φεζολλάρι, με επτά γυναίκες ηθοποιούς στους πρωταγωνιστικούς ρόλους.

Η Λιλή Ζωγράφου χτίζει έντεχνα μια αλληγορία πάνω στο φασισμό και στο τρόπο που αυτός ποτίζει τις ανθρώπινες σχέσεις. Η συγγραφέας αποφασίζει εύστοχα να χρησιμοποιήσει το χώρο-χρόνο της “αγίας ελληνικής οικογένειας” του περασμένου αιώνα, χτίζοντας μια δική της "Μπερνάρντα Άλμπα" στην ελληνική ύπαιθρο. Γυναίκες - θύματα των πλαισίων που ορίζουν άλλοι για αυτές θυσιάζουν τα πάντα για την διατήρηση της “τιμής” και μιας στείρας εικόνας. Τα πρέπει και τα μη της κοινωνίας σφίγγουν σαν δαγκάνα τη πολυμελή οικογένεια Φτενούδου.

Ο αυταρχικός πατέρας, σαν απόλυτος δυνάστης, αφήνει τη σπορά του. Ευνουχίζει προσωπικότητες, αισθήματα και όνειρα. Κάποιοι θα αποχωρήσουν από το πνιγερό οικογενειακό πλαίσιο αρπάζοντας τη πρώτη σανίδα σωτηρίας. Η μεγάλη κόρη του θα εξελιχθεί σε ένα αντίγραφο του καταπιεστή πατέρα της. Όσοι έχουν υποταχθεί στην αυταρχικότητα του πατέρα τους θα συνεχίσουν να υποτάσσονται στο νέο καταπιεστή ανήμποροι να πράξουν. Αδύναμοι να βαδίσουν χωρίς κάποιον να οδηγεί τα βήματα τους. Η σπορά αυτή όμως δεν θα πιάσει όπου πέσει.

Η Ερατώ, επηρεασμένη από τον άνεμο της ελευθερίας που της έχει εμφυσήσει η μητέρα της, θα αγαπήσει και θα ζήσει κόντρα σε αυτή τη δύνη, πληρώνοντας το τίμημα του αποστάτη. Μοναχικός επαναστάτης, η Ερατώ, θα βαδίσει στο δρόμο της προσωπικής της ελευθερίας.

Το έργο «Η αγάπη άργησε μια μέρα» θα παρουσιαστεί από έναν θίασο που αποτελείται μόνον από γυναίκες (7) γιατί η Ζωγράφου στο έργο αυτό καταγγέλλει την υποδούλωση των γυναικών στην πατρική εξουσία και στη συνέχεια στη συζυγική. Το αντρικό στοιχείο –πατέρας, αδερφοί, σύζυγοι- κάνει έντονη την παρουσία του μόνο και μόνο και με τη μνημόνευση και την ανάμνηση. Το βαθιά ελληνικό αυτό έργο παρουσιάζει επίσης την μετάβαση από την αγροτική στην αστική κοινωνία, με όλες τις επώδυνες συνέπειες που αυτή συνεπάγεται. Παρά το γεγονός ότι εκτυλίσσεται κατά την διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, οι συγκρούσεις, τα συναισθήματα και οι χαρακτήρες απηχούν στο σήμερα με τρόπο που προβληματίζει και εντυπωσιάζει. govastileto.gr