Δευτέρα, Νοεμβρίου 13

Καλωσηλθατε στη μουσουλμανικη Ευρωπη

Μουσουλμάνοι διαδηλώνουν στο ΛονδίνοΜουσουλμάνοι διαδηλώνουν στο Λονδίνο (AP Photo/Lefteris Pitarakis)
Δύο αυστριακές αίθουσες διδασκαλίας, στο Villach και στο Klagenfurt, απαρτίζονται από παιδιά που προέρχονται αποκλειστικά από οικογένειες μεταναστών ενώ κανένα παιδί δεν μιλάει την γερμανική ως πρώτη γλώσσα. Οι δύο αυτές αίθουσες μαθητικής διδασκαλίας είναι οι πρώτες στο αυστριακό
σχολικό σύστημα που εμπεριέχουν τάξεις στις οποίες κανένα από τα παιδιά δεν μιλά γερμανικά ως μητρική τους γλώσσα. Οι 14 μαθητές στο Klagenfurt μιλούν γερμανικά ως δεύτερη ή και τρίτη γλώσσα, αλλά στο Villach τέσσερις από τους 18 μαθητές της τάξης δεν μιλούν καθόλου γερμανικά.
Μία έκθεση αναφέρει ότι σήμερα υπάρχουν περισσότερα παιδιά μουσουλμάνων εγγεγραμμένα στα κρατικά δημοτικά σχολεία στη Βιέννη από ό, τι παιδιά καθολικών αποδεικνύοντας πόσο πλέον μεταβαλλόμενα είναι τα δημογραφικά στοιχεία μεταξύ των νεότερων ηλικιακών ομάδων.Το Ισλάμ έχει καταστεί η ταχύτερα αναπτυσσόμενη θρησκεία στην Αυστρία, εξαιτίας του υψηλότερου από τον μέσο όρο γεννητικότητας των μουσαλμάνων αλλά και λόγω του αθρόου κύματος μαζικής (λαθρο)μετανάστευσης.
Στην Αγγλία υφίστανται πλέον πόλεις (π.χ. Bradford, Leeds) στις οποίες ο γηγενής πληθυσμός είναι η μειοψηφία έναντι του μουσουλμανικού ενώ το καθεστώς της «σαρία» έχει γίνει επισήμως αποδεκτό τόσο από το κράτος όσο και από την αγγλικανική εκκλησία. Έρευνες που έχουν δημοσιευθεί ακόμα και στην σταθερά «προοδευτική» Guardian αναδεικνύουν μέσα από επιστημονικά στατιστικά δείγματα ότι η «η πλειονότητα των Βρετανών μουσουλμάνων δηλώνει πως έχει περισσότερα κοινά με τους μουσουλμάνους άλλων χωρών, παρά με τους μη-μουσουλμάνους της Βρετανίας».
Στη Γαλλία η αριστερόστροφη «πολιτική ορθότητα» είχε φτάσει στο σημείο να αφαιρέσει την έδρα του ιστορικού Σιλβέν Γκουγκενέμ επειδή «τόλμησε» να αμφισβητήσει τη συμβολή των Αράβων στη μετάφραση του Αριστοτέλη. Μέσα σε αυτό το ξενοφιλικό κλίμα, ακόμα και η χορήγηση της γαλλικής ιθαγένειας δεν απέτρεψε τη γκετοποίηση των αφρικανικής καταγωγής νεαρών των εργατικών προαστίων που είναι υπεύθυνοι για πληθώρα βίαιων αναταραχών.
Στη Γερμανία, είναι πολλές οι έρευνες που αναδεικνύουν ότι η πλειοψηφία των νεαρών τουρκικής καταγωγής, κάιτοι τρίτης γενιάς, θεωρούν εαυτούς Τούρκους μουσουλμάνους. Έτσι εξηγούνται και οι κατά καιρούς πύρινοι λόγοι του Ταγίπ Ερντογάν ευθέως απειλητικοί προς το γερμανικό καθεστώς υπονοώντας ότι οι τουρκογενείς είναι ελεγχόμενοι από τον ίδιο.
Στην Ολλανδία, οι δολοφονίες του καλλιτέχνη Theo van Gogh και του πολιτικού Pim Fortuyn επειδή είχαν καταδικάσει το ιδεολόγημα της «πολυπολιτισμικότητος» ως μοχλό για τον εξισλαμισμό της Ευρώπης και την κατάλυση αυτής ακριβώς της φιλελεύθερης παρακαταθήκης του διαφωτισμού και της δημοκρατικής τάξης συντάραξαν την κατ’ εξοχήν ανεκτική ολλανδική κοινωνία.
Αλλά και στις Σκανδιναβικές χώρες οι συνέπειες της πολυπολιτισμικότητας δεν άργησαν να φανούν. Τα κρούσματα των βιασμών επέκεινα της αθρόας μετανάστευσης έχουν αυξηθεί κατακόρυφα. Στο Όσλο δε της Νορβηγίας το 70% των εγκληματιών που συλλαμβάνονται για βιασμό είναι μουσουλμάνοι. Το Μάλμε δε θυμίζει σε τίποτα την πάλαι ποτέ ακμάζουσα σουηδική πόλη αφού οι μουσουλμανικοί πληθυσμοί που είναι εγκατεστημένοι εκεί σε λίγο θα αποτελέσουν την πλειοψηφία των κατοίκων με τις αρχές να μην δύνανται πλέον να αντιμετωπίσουν τα κρούσματα εκτεταμένης ανομίας.
Το 2007 το Pew Research Center δημοσίευσε έρευνα κατά την οποία το 30% των μουσουλμάνων στην Βρετανία, 36% των μουσουλμάνων στην Γαλλία, 19% των μουσουλμάνων στην στην Γερμανία και 31% των μουσουλμάνων στην Ισπανία διέκριναν ότι οι βομβιστικές επιθέσεις αυτοκτονίας εναντίον αμάχων προς υπεράσπιση του Ισλάμ «δικαιολογούνταν υπό όρους».
Αυτή την Ευρώπη φτιάξαμε. Όμως είτε με τον έναν τρόπο είτε με τον άλλο θα γίνει κατανοητό ότι η ανοικτότητα των αξιών έχει διαχωριστικές γραμμές, ο φιλελευθερισμός όρια, η ανοχή κανόνες, το Έθνος ουσία και η παγκοσμιοποίηση πολιτιστικά σύνορα. Πολύ φοβάμαι όμως ότι τα mainstream κεντροδεξιά και κεντροαριστερά κόμματα έχουν χάσει καιρό τώρα την επαφή τους με την καθημερινότητα των πολιτών. Εάν όντως είναι έτσι, πολύ σύντομα θα χάσουν και το τραίνο της ιστορίας. Ας προσευχηθούμε να μείνουν τραίνα και να έχουν αυτήν την επιλογή.
Δημοσιεύθηκε στη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
mm
Ο Ραφαήλ Α. Καλυβιώτης είναι Πολιτικός Επιστήμων, απόφοιτος του τμήματος Πολιτικών Επιστημών και Δημόσιας Διοίκησης του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έλαβε εξειδίκευση στην Πολιτική Επικοινωνία και Ανάλυση, ενώ έχει διατελέσει επικοινωνιακός σύμβουλος και Campaign Manager. Εργάζεται στον ναυτιλιακό κλάδο. Κατέχει δύο μεταπτυχιακούς τίτλους από το Cardiff University και το Institute of Chartered Shipbrokers με εξειδίκευση στη Ναυτιλιακή Πολιτική και στην επίλυση ναυτασφαλιστικών διαφορών. Είναι Ιδρυτής και Συντονιστής του Δικτύου Ελλήνων Συντηρητικών, είναι τακτικός αρθρογράφος στην εφημερίδα ΕΣΤΙΑ και επιστημονικός συνεργάτης της μηνιαίας επιθεώρησης «Νέα Πολιτική» και του πολιτικού κόμματος «ΝΕΑ ΔΕΞΙΑ».http://diesy.gr/