Παρασκευή, Αυγούστου 21

Ἔρχεται τό τέλος τοῦ ψευτο-ρωμαίϊκου ...


... αλλά καὶ ἡ διάλυση τῆς Τουρκίας...

«Πάλι μ χρόνια μ καιρούς, πάλι δικά μας θ ‘ναι».
Κα μ φίμωτρο ο Φαρισαοι χύνουν κροκοδείλια δάκρυα γι τν γία Σοφία
Ταγπ ρντογν μέσα π τς συνεχες προκλήσεις του κατ τν ρθόδοξων λλήνων κα τς λλάδος, πως τν πρόσφατη πο φοροσε τν μετατροπ τς γίας Σοφίας
σ τζαμ καταφέρνει ν πετύχει ατ πο δυστυχς πέτυχαν ν κάνουν ο πόδουλες σ μυστικς ταιρίες κα δαιμονικς λέσχες λληνικς κυβερνήσεις κα φησυχάζουσα δ κα δεκαετίες θρησκευτικ γεσία το τόπου.
Κατάφερε δηλαδ ν φυπνίσει τν θνικ ρθόδοξη συνείδηση κα ν ξυπνήσει πολλος λληνες σ λόκληρο τν πλανήτη, πο δυστυχς βρίσκονταν στ λήθαργο πο προκαλε κκοσμίκευση.
Ζον δηλαδ μακράν το Θεο χουν «κατασκευάσει» ναν Θε στ μέτρα τους…
Ταγπ ρντογν ταπεινώνει μ κάθε δυνατ τρόπο τν λλάδα κα τος λληνες. π κοσμικς πόψεως τ γεγονς ατ κλαμβάνεται ρνητικ γι τν χώρα.
Νοεται ς διεθνς διασυρμς κα ξεπεσμς πο τν δηγε ξ νάγκης σ λλεπάλληλες παραχωρήσεις θνικς κυριαρχίας μέσω νός παντελς στημένου λληνοτουρκο διαλόγου, πρς ποφυγν δθεν τς πολεμικς σύγκρουσης.
π πνευματικς πόψεως μως, πως γνωρίζουμε π τν γία Γραφ κα τος πατέρες τς κκλησίας μας ατ συμβάλει θετικ γιατί χει ν κάνει μ τ μετάνοια το λαο.
κε κριβς κρύβεται θυσία κα ο ποικίλες ρετς τς φυλς μας. ρετς πο τν δήγησαν σ μονοπάτια δόξας.
ταπείνωση φυσικ εναι ρετ τν ρετν, νοεται ς «βενζίνη» πο κινε τν νθρωπο κοντ στ Θεό. Κα νθρωπος πο προσεγγίζει τ Θε μεγαλουργε.
Εναι λίου φαεινότερο τ ντονο νδιαφέρον το Σωτρος Χριστο γι τ ρθόδοξο γένος τν λλήνων.
ορανς ργάζεται πυρετωδς τσι στε ν πιστρέψουν ο λληνες στν δ τς ετυχίας-μετανοίας.
Θέλει ν δώσει ριστικ τέλος στ ψευτο-ρωμαίϊκο, τ ποο ταλανίζει τν λληνικ λα π τ 1821 μέχρι σήμερα.
σημεριν λλάδα βιώνει σήμερα, σα βίωνε ατοκρατορία τς Ρωμανίας (βυζαντιν ατοκρατορία), λίγο πρν τν θωμανικ ζυγό.
χει στραμμένα-στυλωμένα τ μάτια της στ «δαιμονικ» Δύση, ναμένοντας ξ ατς τν πίλυση τν προβλημάτων της. Θεωρε τι πλήρη νσωμάτωσή της στ ρμα τς Δύσης θ συμβάλει στν κάθε λογς νάπτυξή της.
Τ δια πίστευαν κα τότε στ Βασιλεύουσα.
Προσδοκοσαν στν βοήθεια το Πάπα, ποία ποτ δν φθασε.
Κι ατ γιατί Πάπας, ταυτίζεται πολύτως μ τν διάβολο, (βλ. γιος Κοσμ, γιος ναστάσιο Γόρδιο, γέροντα Νεόφυτο Σκαρκαλ), ποτελε να κ τν χημάτων το πονηρο, πο δηγον τν νθρωπο στν λεθρο.
κοινς νος λλωστε ντιλαμβάνεται τι κ τς Δύσεως ατ πο συστηματικ ρχεται εναι ντικατάσταση το λειτουργικο πλαισίου πο χει ρίσει Θες γι τν νθρωπο μ να δαιμονικ στ νομα δθεν τν νθρωπίνων δικαιωμάτων.
τσι κάθε λογς νωμαλία καθίσταται νόμος το κράτους… κόμη κα δ στν ελογημένο ατ τόπο!
 
διαφορ στόσο το τότε μ τ σήμερα χει ν κάνει μ τν πουσία τς γιότητας κα τς ν Χριστ ζως.
Ἐὰν πρχαν πέντε γιοι στ Βασιλεύουσα, ατ δν θ πεφτε στ χέρια τν θωμανν, λέγει παράδοση μας.
Κωνσταντινούπολη πεσε γιατί ρθόδοξη πίστη εχε νδυθε τ μανδύα τς χλιαρότητας κα τς μφιβολίας.
πικρατοσε κκοσμίκευση, τ τίμημα τς ποίας πληρώσαμε σκληρ ς γένος στος μετέπειτα αἰῶνες τς θωμανικς σκλαβις.
Στος αἰῶνες τν διωγμν τν χριστιανν, που χλιαρ πίστη τν προγόνων ξεπλύθηκε π τ αμα κα τς θυσίες τν χιλιάδων νεομαρτύρων.
ρθοδοξία δοκιμάστηκε λλ ντεξε διατηρώντας λώβητες κα ναλλοίωτες τς λήθειες τς πίστεως.
ρκοσε λοιπν μία χούφτα πιστν γωνιστν, πο γαλουχήθηκε στ πνεμα τν κρυφν σχολείων, στ πνεμα το γίου Κοσμ γι ν ντιταχθον στν τότε περδύναμη κα σχυρ στρατιωτικ θωμανικ ατοκρατορία μ μοναδικ σύνθημα το γώνα «γι το Χριστο τν πίστη τν γία κα τς πατρίδος τν λευθερία».
Τότε δημιουργήθηκε μαγιά, πο τρόμαξε τν διάβολο τς Δύσης.
Ταχέως χρησιμοποίησε λλα μέσα γι ν μολύνει τ ζύμη το ναστημένου γένους, (βλ. μασονία, οκουμενισμ) μέσω μφύλιων συρράξεων κα δαιμονικν μιγς διαξιφισμν. 
τσι δημιουργήθηκε τ ψευτο-ρωμαίϊκο, τ ποο λίαν συντόμως λοκληρώνει τν πορεία του…
καλς Θες στόσο μέσα π πλειάδα γίων κατηχοσε συστηματικ κα μυστικά, πως τότε στ κρυφ σχολεα τ λαό του, προετοιμάζοντς τον γι νέα ξοδο π τν διότυπη ατ σκλαβιά.
ξοδος πο ατ τ φορ θ σηματοδοτηθε π τ θριαμβευτικ πιστροφ το γένους τν ρθοδόξων λλήνων στν π 1123 συναπτ τη Βασιλεύουσά τους, τν Κωνσταντινούπολή μας.
κε θ λοκληρωθε κα πίσημος ξαγιασμός του στ «λειψανοθήκη τς ρθοδοξίας» τν γι Σοφιά, πο δν νήκει στν νθρωπότητα, πως προσφάτως ποστήριξε Οκουμενικς Πατριάρχης Βαρθολομαος λλ στος ρθοδόξους Χριστιανος.
 δη τν πιστροφ ατ χουν προαναγγείλει παλιο κα σύγχρονοι γιοι, πως λ. χ. γιος Κοσμς Ατωλός, γιος Παΐσιος γιορείτης κ. . ο ποοι ργάστηκαν νυχθημερόν γι τν πνευματικ καλλιέργεια το πάμφτωχου πνευματικ λληνικο λαο.
Χριστιανοί μου σς τ πογράφω.
Λίαν συντόμως τ λίκνο τς ρθοδοξίας, γι Σοφιά, λειψανοθήκη τς ρθοδοξίας θ πανέλθει στ χέρια συνειδητοποιημένων ρθοδόξων χριστιανν.
Δν ποτελε λόγος παρηγορις λλ διαμφισβήτητη λήθεια.
Θ πανέλθει στ χέρια ατν, πο δν θ κοιτάζουν πρς τ Δύση, π’ τν ποία μόνο μαρα σύννεφα ρχονται λλ θ κλαμβάνουν τν νάπτυξη κα ετυχία μέσα π τν νίσχυση τς προσωπικς σχέσεώς τους μ τν Σωτήρα Χριστό.
Κα γι τν νίσχυση ατή, πο νοεται ς συμμετοχ στ δοξολογία Του θ ργάζονται συστηματικά, στε ν παναφέρουν τς εαγγελικς διδαχς στ κοινωνικ γίγνεσθαι κα τν ρθόδοξη πίστη ς τρόπο ζως κα καθημερινότητα.
Ταγπ ρντογν Μπακάτογλου, Τορκος πρόεδρος λληνικς καταγωγς, ετε νσυνειδήτως ετε συνειδήτως, ετε ν γνώσει του, ετε ν γνοία του, ετε λειτουργώντας ς Γενίτσαρος ετε ς Πόντιος θεαματικ πετυχαίνει ατ πο προσδοκοσε ντάρτης το Πόντου παππούς του, ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ.
Γένοιτο
Σ.Ο.