Μια αποκάλυψη για την υγεία του και συγκεκριμένα για την
περιπέτεια που είχε με τα μάτια του έκανε για πρώτη φορά δημόσια ο
Ελληνας πρωθυπουργός, απαντώντας σε ερώτηση του Γάλλου προέδρου.
Κατά τη διάρκεια της συνομιλίας που είχαν, ο Φρανουσά Ολάντ ρώτησε τον Αντώνη Σαμαρά για την όρασή του, για να λάβει την απάντηση: «Δυστυχώς, έχω χάσει την περιφερειακή μου όραση στο δεξί μου μάτι». O Aντώνης Σαμαράς πρόσθεσε πάντως με χιούμορ πως του είπαν
ότι ιδεολογικά έπρεπε να είναι στα αριστερά (η απώλεια της περιφερειακής όρασης).
Κατά τη διάρκεια της συνομιλίας που είχαν, ο Φρανουσά Ολάντ ρώτησε τον Αντώνη Σαμαρά για την όρασή του, για να λάβει την απάντηση: «Δυστυχώς, έχω χάσει την περιφερειακή μου όραση στο δεξί μου μάτι». O Aντώνης Σαμαράς πρόσθεσε πάντως με χιούμορ πως του είπαν
ότι ιδεολογικά έπρεπε να είναι στα αριστερά (η απώλεια της περιφερειακής όρασης).
Πηγή: iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/91364#ixzz2LPSOfrRt
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.
Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .