Τρίτη, Ιουνίου 23

"Από το να είναι κάποιος άνεργος στην Ελλάδα, είναι καλύτερα να φύγει στο εξωτερικό"!!!....Ακούστε τον, ξαναψηφίστε αν σας εκφράζει!!!....

 Σε συνάντηση με τη ελληνική νεολαία, ο πρωθυπουργός Μητσοτάκης ενθάρρυνε τους Έλληνες να πάνε στο εξωτερικό για δουλειά.


Μητσοτάκης: "ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝΕΡΓΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ" 

Σε συνάντηση με τη ελληνική νεολαία, ο πρωθυπουργός Μητσοτάκης ενθάρρυνε τους Έλληνες να πάνε στο εξωτερικό για δουλειά. "Έχουμε ”ένα εκατομμύριο Έλληνες” που μετανάστευσαν τα τελευταία δέκα χρόνια για να εργαστούν στο εξωτερικό. Η κυβέρνηση δεν κινήθηκε και δεν έκανε καμία πρόταση ή επένδυση για να βοηθήσει τον λαό της, αντιθέτως έκανε τα πάντα ώστε να κλείσουν επιχειρήσεις και ξαφνικά πολλοί έλληνες έχασαν το εισόδημα τους. Ταυτόχρονα δίνουν σε μουσουλμάνους μετανάστες χρήματα για να ανοίξουν τις δικές τους επιχειρήσεις."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.

Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .