“Υποχρεωτικός” εμβολιασμός: Συμπεριφορική χειραγώγηση με απεμπόληση θεμελιώδους δικαιώματος

"Υποχρεωτικός" εμβολιασμός: Συμπεριφορική χειραγώγηση με απεμπόληση θεμελιώδους δικαιώματος
Image by Alexandra_Koch from Pixabay “Υποχρεωτικός” εμβολιασμός: Συμπεριφορική χειραγώγηση με απεμπόληση 

“Υποχρεωτικός” εμβολιασμός: Συμπεριφορική χειραγώγηση με απεμπόληση θεμελιώδους δικαιώματος

Γράφει: Κωνσταντίνος Φαρσαλινός, καρδιολόγος, ερευνητής 

“Υποχρεωτικός” εμβολιασμός: Συμπεριφορική χειραγώγηση με απεμπόληση θεμελιώδους δικαιώματος, που είναι παράνομη, ανήθικη και επιστημονικά κατακριτέα.

Η συζήτηση είναι ανύπαρκτη και επιστημονικά άκυρη διότι δεν υπάρχει καμία επιστημονική πληροφορία για το αν και πόσο εμποδίζει ο εμβολιασμός την μετάδοση. Όλες οι μελέτες για τα εμβόλια αφορούν την ατομική προστασία του εμβολιασμένου, δηλαδή αν ο εμβολιασμένος έχει μικρότερη πιθανότητα να εμφανίσει κλινική νόσο COVID-19.

Καταργεί την ισονομία και τη δικαιοσύνη διότι θέτει μια ιατρική πράξη ως κριτήριο για το δικαίωμα της εργασίας.

Το δικαίωμα στην ιατρική πράξη είναι ατομικό, και έγινε ατομικό διότι υπάρχει το ιστορικό του ναζισμού. Το ατομικό δικαίωμα δεν υπόκειται στην κρίση της δημοκρατικής πλειοψηφίας.

Η “επιστήμη” και οι Ναζί γιατροί: Από θεραπευτές, εγκληματίες  

Η συζήτηση αυτή σαμποτάρει τον εμβολιασμό, και είναι άκρως αντιεμβολιαστική, διότι δημιουργεί κοινωνικά αντανακλαστικά και αντιδράσεις που δεν θα υπήρχαν υπό άλλες συνθήκες.

Αντι-εμβολιαστής είναι εκείνος που οριζόντια αρνείται την αξία και σημασία όλων των εμβολίων.

Ο σκεπτικιστής για το σημερινό εμβόλιο που ταυτόχρονα έχει κάνει όλα τα εμβόλια στα παιδιά του δεν είναι αντι-εμβολιαστής, και δεν μπορεί να εξισωθεί με ρατσιστές κατά των μαύρων, ρατσιστές κατά της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας, παιδόφιλους, παιδεραστές κ.α.

Το εμβόλιο είναι ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία στην αντιμετώπιση της πανδημίας, ξεκαθαρισμένο εδώ και μήνες. Καλώς έλαβαν τα εμβόλια έκτακτη άδεια κυκλοφορίας.

Όμως, ακόμη και όταν εμβολιαστώ, θα συνεχίσω ακριβώς με τον ίδιο επιστημονικό τρόπο να υπερασπίζομαι το δικαίωμα όλων να έχουν σωστή, έγκυρη και ολοκληρωμένη ενημέρωση για να υπογράφουν τη συναίνεση να εμβολιαστούν.

Η έγγραφη συναίνεση χωρίς ολοκληρωμένη ενημέρωση και ελευθερία στη βούληση, είναι ΑΚΥΡΗ.

Αυτό έχει τεράστιες νομικές και ηθικές επιπτώσεις για όσους το επιβάλλουν.

Οι απόψεις και οι κανόνες βιοηθικής του κάθε επιχειρηματικού κλάδου θα κριθούν κατάλληλα από τους καταναλωτές.

Αντι-εμβολιαστές είναι εκείνοι που δημιουργούν ηθικά και αντι-επιστημονικά ζητήματα για τα συγκεκριμένα εμβόλια, δημιουργώντας αντιδράσεις από ομάδες που δεν έχουν πεποιθήσεις κατά των εμβολίων.

Η συζήτηση δεν αφορά μέτρα για νοσούντες, αποτελεί ποινικοποίηση του ενδεχόμενου νόσου. Αδιανόητο.

Κατά την πανδημία πάρθηκαν μέτρα χωρίς κανείς (σε όλη την Ευρώπη) να εξετάσει τις βλάβες των μέτρων στην σωματική, ψυχική και κοινωνική ευεξία του πληθυσμού.

Χάθηκαν εκατομμύρια επισκέψεις σε μονάδες παροχής υπηρεσιών υγείας, που θα το πληρώσουμε τώρα και στο μέλλον. Αφελής προσέγγιση να πιστεύουν ότι ένας άνθρωπος με κατάθλιψη θα “πατήσει το διακόπτη” για να εξαφανίσει την κατάθλιψη μόλις σταματήσουν τα μέτρα.

Όταν κλειδώνεις τους πάντες έχεις παροδικό όφελος που το πληρώνεις με ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΘΑΝΑΤΟΥΣ λίγο αργότερα 

Ρεκόρ κατάθλιψης στην Ελλάδα: Δυσβάσταχτες οι επιπτώσεις του lockdown στην ψυχική υγεία 

Προκηρύξεις θέσεων εργασίας από ΟΤΑ με αποκλεισμό χρόνιων ασθενών. Κατάφωρη παραβίαση αρχών και διεθνών συμβάσεων ανθρωπίνων δικαιωμάτων και βιοηθικής.

Konstantinos Farsalinos 

Υπενθυμίσω ότι η Σύμβαση του Οβιέδο για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και την Βιοϊατρική (Convention on Human Rights and Biomedicine), αναφέρει ξεκάθαρα:

“Τα συμφέροντα και η ευημερία του ανθρώπου υπερέχουν έναντι αυτών της κοινωνίας και της επιστήμης”

“The interests and welfare of the human being shall prevail over the sole interest of society or science” (άρθρο 2) https://rm.coe.int/CoERMPublicCommonSearchServices/DisplayDCTMContent?documentId=090000168007cf98 

Σύμφωνα με τη «Θεωρία της Δικαιοσύνης» (“Theory of Justice”) του John Rawls, η σημαντικότερη πτυχή της ακριβοδίκαιης άσκησης πολιτικής εξουσίας είναι η συνύπαρξη των μελών μιας πολιτικής κοινότητας ως ελεύθερων και ίσων, και τα θεμελιώδη ατομικά δικαιώματα και ελευθερίες έχουν προτεραιότητα και δεν πρέπει να ανταλλάσσονται έναντι άλλων κοινωνικών αγαθών.

“… the basic rights and liberties must not be traded off against other social goods.”
(https://dideady.gr/index.php/keimena-dideady/105-bioethics)

Κι όλα τα παραπάνω για μία νόσο που περιγράφεται ως “πλέον θανατηφόρων και αναπηρικών λοιμώξεων στην ιστορία της ανθρωπότητος”, ενώ είναι ευρέως γνωστό (ή μάλλον, ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να είναι ευρέως γνωστό, αλλά προφανώς κάποιοι “ξεχνούν” να το αναφέρουν) ότι ο κίνδυνος δεν είναι καθόλου οριζόντιος.

Με βάση τις τελευταίες εκτιμήσεις του CDC, η θνητότητα από COVID-19 είναι:

  • 0,003% σε ηλικίες 0-19 ετών
  • 0,02% σε ηλικίες 20-49 ετών
  • 0,5% σε ηλικίες 50-69 ετών
  • 5,4% σε ηλικίες άνω των 69 ετών.

Πρόσφατη μελέτη στη Δανία βρήκε ότι η θνητότητα από COVID-19 στις ηλικίες 17-69 ήταν 0,084%, ενώ στις ηλικίες άνω των 70 ετών εκτοξεύεται στο 5,4%. https://academic.oup.com/cid/advance-article/doi/10.1093/cid/ciaa1627/5939898 

Οι εκτιμήσεις αυτές αναδεικνύουν ποιες είναι οι ηλικιακές ομάδες στις οποίες θα πρέπει να επικεντρώσουμε την προσοχή μας. Αναδεικνύει επίσης ότι έχουμε αποτύχει παταγωδώς να προστατεύσουμε τις ευαίσθητες ηλικιακές ομάδες.

Δείτε ακόμη: Αυτόκλητοι σωτήρες, Εμβολιαστικά άκρα και Ηθικολογία 

Υποχρεωτική ιατρική: Υποδούλωση μέσω βιοχημικής γενετικής τροποποίησης ή προάσπιση της υγείας; 

Κούβελας: Ένα παγκόσμιο πείραμα με προπληρωμένα εμβόλια και αποποίηση ευθυνών για τις φαρμακευτικές  

Η υστερία για τον covid-19 αποτελεί μεγαλύτερη απειλή από τον ίδιο τον ιό 

COVID-19: Οι μεταλλάξεις του κοροναϊού, τα εμβόλια και τα αντιιικά φάρμακα 

Κ.Γουργουλιάνης: Λαμβάνονται αποφάσεις με λάθος στοιχεία από τον ΕΟΔΥ 

Στρατηγικές αντιμετώπισης της πανδημίας COVID-19: Αναλύσεις 24 Ελλήνων και ξένων επιστημόνων 

Δίκτυο Διαλόγου, Έρευνας και Ανάλυσης για τη Δημόσια Υγεία (ΔΙΔΕΑΔΥ)