
Ξέρετε ;; ότι όταν έγιναν τα λιγνιτωρυχεία , τα χωράφια
πάρθηκαν με αναγκάστικες- απαλλοτριώσεις ,..για Εθνική Στρατηγική
υψίστης ενεργειακής σημασίας;;
Ξέρετε ότι εάν καποια στιγμή σταματούσε η ΔΕΗ να τα χρησιμοποιεί θα επιτστρεφονταν στους ιδιοκτήτες ;
Ακούστε τώρα.



















