Τα όνειρα είναι στο μυαλό μας, και είναι αυτό που μας λείπει, αυτό που ποθούμε. Είναι ένας καθρέφτης για όλα όσα λαχταράμε να ζήσουμε ή να κατακτήσουμε.
Πεθύμησε αυτό που λες «ανύπαρκτο» και τούτο θα πάρει σάρκα και οστά! Άνοιξε το παράθυρο και μη φοβηθείς, δε θα φύγουν τα όνειρα, θα τα ‘χεις πάντα μαζί σου. Κάποια από αυτά θα γίνουν πραγματικότητα στη ζωή σου κάποια άλλα όχι. Μα μη λυπάσαι, η σκέψη τους θα σου δίνει δύναμη να ζεις.


















