Το βράδυ της Κυριακής κι ενώ στην κέντρικη πλατεία του Πύργου, υπήρχε η
καθιερωμένη συγκέντρωση διαμαρτυρίας των Αγανακτισμένων, ήρθε η
πληροφορία ότι ο βουλευτής Ηλείας του ΠΑΣΟΚ Τάκης Αντωνακόπουλος καθόταν
σε κοντινή καφετέρια.
Ακολούθως, περίπου πενήντα άτομα μετέβησαν στο...
συγκεκριμένο
κατάστημα όπου ο βουλευτής τότε μπήκε μέσα στην καφετέρια μόνος του
(ενώ αρχικά καθόταν στον εξωτερικό χώρο με παρέα). Ο ιδιοκτήτης
φοβούμενος κάποια χειρότερα περιστατικά, έκλεισε την πόρτα και τα
τζάμια, και ο Τ. Αντωνακόπουλος κάθησε... σε ενα τραπέζι στο εσωτερικό
του καταστήματος ενώ οι συγκεντρωμένοι απ' έξω φώναζαν συνθήματα (και με
ντουντούκα) ενώ ο κόσμος μαζευόταν ακόμα περισσότερος, γιατί κάποιοι
περαστικοί, μόλις μάθαιναν τι γίνεται, κάθονταν κι αυτοί!
Αφού πέρασε
αρκετή ώρα, κατέφθασαν και δύο περιπολικά, και με τη συνοδεία της
αστυνομίας, ο Τ. Αντωνακόπουλος κατόρθωσε να απεγκλωβιστεί και να μπει
στο αμάξι του, που είχε καταφθάσει στην είσοδο ακριβώς της καφετέριας,
μέσα σε πλήθος αποδοκιμασιών...
www.iliaoikonomia.gr/

Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΓΩ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ !
ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΑ ΒΥΤΙΟΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΚΚΕΝΩΝΟΥΝ ΒΟΘΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΝΙΚΕΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΟΥΣΟΥΜΕ ΠΑΤΩΚΟΡΦΑ !!
ΝΑ ΔΕΙΣ ΧΑΡΕΣ....!!!
ΧΗΜΙΚΑ ΑΥΤΟΙ, ΣΚΑΤΑ ΕΜΕΙΣ !!!