Τρώγοντας, άνοιξα την τηλεόραση και πέφτω καπάκι σε μια είδηση! Νεαρή
μητέρα, με το μωρό της, αντιλαμβάνεται, ότι κάποιος προσπαθεί να
εισβάλει στο σπίτι της. Πα'ιρνει την αστυνομία, που την συμβουλέυουν να
κάνει το καλύτερο, να υπερασπισθεί, πρώτα το μωρό της, και μετά τον
εαυτό της! Και έκανε το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ! Μόλις έσκασε μύτη ο τυπάς απο το
παράθυρο, ΤΟΝ ΕΣΤΕΙΛΕ ΓΙΑ ΒΡΟΥΒΕΣ! ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΗ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑ ΓΑΡ!! Στην
δίκη που ακολούθησε ΦΥΣΙΚΑ αθωώθηκε πανηγυρικά! ΑΥΤΟ ΦΥΣΙΚΑ ΣΥΝΕΒΕΙ
ΣΤΙΣ ΗΠΑ! ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΝ ΨΕΥΤΟΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΨΕΥΤΟΑΡΙΣΤΕΡΩΝ, ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΦΥΛΑΚΗ Η ΚΟΠΕΛΑ! ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΘΥΜΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ ΘΑ ΕΊΧΕ ΚΑΠΑΚΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΠΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ "ΚΟΡΜΟΡΑΝΟΥΣ"-ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ!! Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ!!
zougla.gr
ΣΤΙΣ ΗΠΑ! ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΝ ΨΕΥΤΟΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΨΕΥΤΟΑΡΙΣΤΕΡΩΝ, ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΦΥΛΑΚΗ Η ΚΟΠΕΛΑ! ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΘΥΜΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ ΘΑ ΕΊΧΕ ΚΑΠΑΚΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΠΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ "ΚΟΡΜΟΡΑΝΟΥΣ"-ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ!! Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ!!
zougla.gr

Παντα πρεπει να υπαρχει ενα οπλο σε καθε σπιτι.Ο καθενας πρεπει να προστατεψει την ζωη του ,την οικογενεια του και την τιμη του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν η Αστυνομια εχει αλλη γνωμη ,προβλημα της.