Αφού
βιάζεσαι όπως λες για να δοθεί ένα τέλος στην διερεύνηση της
δικαιοσύνης για τα CDS και τον Unigestion-andricos εννοώντας προφανώς
την αγωγή και όχι την ποινική προκαταρκτική που διενεργεί ο εισαγγελέας
Κορέας υπό την σκέπη του εισαγγελέα Πεπόνη ερωτώ?
1.Γιατί ως πρωθυπουργός παράνομα και αντισυνταγματικά απαγόρευσες να απαντηθεί η ερώτηση-κατάθεση εγγράφων για τα CDS και τους κερδοσκόπους των 26 δις$ που χάρισες από το Τ.Τ?
2.Γιατί με εντολή σου ο πρόεδρος της Βουλής Πετσάλνικος σε συνεργασία με το Υπουργείο οικονομικών ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΥΝ την διακομματική επερώτηση παράνομα και κατα παράβαση του Συντάγματος και του κανονισμού της Βουλής απο τον Ιούλιο ?
3.Διέταξες το υπουργείο οικονομικών να ερευνήσει την μή δηλωθήσα στην Ελλάδα εταιρεία του αδελφού σου στην Ελβετία I4CENSE?
4.Διέταξες έρευνα για την μή δηλωθήσα παράνομη μισθοδοσία του αδελφού σου στην εταιρεία Unigestion που ο ίδιος αποδέχτηκε και που πόνταρε επίσημα η εταιρεία στην πτώχευση της χώρας?
5.Ενώ γνωρίζεις την κοινή έδρα και διασύνδεση της άνω εταιρείας με αυτή του φίλου σου που τρώτε σούσι στο Λονδίνο γιατί δεν καταθέτεις στη δικαιοσύνη όπως εγώ?
6.Γιατί δεν ζητάς δημόσια απο τον πρωθυπουργό Παπαδήμο να Δώσει απο την τράπεζα της Ελλάδος τα στοιχεία στους οικονομικούς εισαγγελείς για τους αγοραστές των CDS?
ΑΦΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΑΡΧΙΖΩ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ........
1.Γιατί ως πρωθυπουργός παράνομα και αντισυνταγματικά απαγόρευσες να απαντηθεί η ερώτηση-κατάθεση εγγράφων για τα CDS και τους κερδοσκόπους των 26 δις$ που χάρισες από το Τ.Τ?
2.Γιατί με εντολή σου ο πρόεδρος της Βουλής Πετσάλνικος σε συνεργασία με το Υπουργείο οικονομικών ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΥΝ την διακομματική επερώτηση παράνομα και κατα παράβαση του Συντάγματος και του κανονισμού της Βουλής απο τον Ιούλιο ?
3.Διέταξες το υπουργείο οικονομικών να ερευνήσει την μή δηλωθήσα στην Ελλάδα εταιρεία του αδελφού σου στην Ελβετία I4CENSE?
4.Διέταξες έρευνα για την μή δηλωθήσα παράνομη μισθοδοσία του αδελφού σου στην εταιρεία Unigestion που ο ίδιος αποδέχτηκε και που πόνταρε επίσημα η εταιρεία στην πτώχευση της χώρας?
5.Ενώ γνωρίζεις την κοινή έδρα και διασύνδεση της άνω εταιρείας με αυτή του φίλου σου που τρώτε σούσι στο Λονδίνο γιατί δεν καταθέτεις στη δικαιοσύνη όπως εγώ?
6.Γιατί δεν ζητάς δημόσια απο τον πρωθυπουργό Παπαδήμο να Δώσει απο την τράπεζα της Ελλάδος τα στοιχεία στους οικονομικούς εισαγγελείς για τους αγοραστές των CDS?
ΑΦΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΑΡΧΙΖΩ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ........
Read more: http://www.oparlapipas.com
http://www.oparlapipas.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.
Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .