Αναστολή λειτουργίας της ΝΔ και του Πασόκ;;;
Ο αντιστράτηγος εα και συγγραφέας Γεώργιος Αϋφαντής κατέθεσε καταγγελία
στον Άρειο Πάγο με κύριο αίτημα να ανασταλεί η λειτουργία των κομμάτων
ΝΔ και ΠΑΣΟΚ βάσει του Συντάγματος διότι δωροδοκήθηκαν (υπόθεση
Siemens),σύμφωνα με απόφαση γερμανικού δικαστηρίου που κατεδίκασε τον
Χριστοφοράκο και η οποία είναι ήδη αμετάκλητη.
Συνεπώς ,όλες οι συμβάσεις που υπέγραψαν τα κόμματα αυτά είναι παράνομες.
Στην Ιταλία ,σε ανάλογη περίπτωση
απαγορεύτηκε η συμμετοχή στις εκλογές κομμάτων που είχαν καταδικαστεί
για υποθέσεις δωροδοκίας .
ΑΜΗΝ ΚΑΙ ΠΌΤΕ !!!!!!!
πηγήhttp://cretanpatriot.wordpress.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.
Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .