Οι ηθοποιοί, οι τραγουδιστές και όλοι όσοι δίνουν συνεντεύξεις μιλούν
για την οικονομική κρίση στην χώρα μας και τα μειονεκτήματα αυτής. Ο
Βασίλης Χαραλαμπόπουλος όμως έκανε την διαφορά εστιάζοντας σε ένα από τα
πλεονεκτήματα της κρίσης.
«Ένα καλό που έφερε η κρίση είναι πως κοιτάμε ο ένας τον άλλον στα μάτια γιατί όλο περνάμε το ίδιο πράγμα το οποίο ακόμα δεν έχει καταλαγιάσει» δηλώνει ο ηθοποιός.
«Ζούμε σε μια φάση όπου δεν ξέρουμε ακόμα πού είναι ο πάτος
και αν ο
πάτος θα μας δώσει τον ώθηση να πούμε: «Δεν είμαστε αυτό που πιστεύουν
για μας». Κακά τα ψέματα, έχουμε γνωρίσει πολύ ωραίους Έλληνες. Αλλά να
σου πω και κάτι; Χε@@@ για το τι πιστεύουν για μας» συμπλήρωσε στο
«Esquire».«Ένα καλό που έφερε η κρίση είναι πως κοιτάμε ο ένας τον άλλον στα μάτια γιατί όλο περνάμε το ίδιο πράγμα το οποίο ακόμα δεν έχει καταλαγιάσει» δηλώνει ο ηθοποιός.
«Ζούμε σε μια φάση όπου δεν ξέρουμε ακόμα πού είναι ο πάτος
Επιμέλεια: Μίτση Σκέντζου
.zougla.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.
Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .