Τους
τελευταίους περίπου δύο μήνες, το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης της
πόλης είχε σταματήσει να λειτουργεί διότι το Ελεγκτικό Συνέδριο εξέταζε
τη νομιμότητα της σύμβασης με ιδιωτική εταιρεία και υπήρξε πρόβλημα με
την εκτύπωση των καρτών στάθμευσης.
Το πρόβλημα πλέον διευθετήθηκε και το σύστημα θα το διαχειρίζεται η ΔΑΕΜ (εταιρεία πληροφορικής του δήμου Αθηναίων), ενώ το κόστος αναμένεται
να είναι μικρότερο. Ήδη οι δημοτικοί αστυνομικοί τοποθετούν στα παρμπρίζ των αυτοκινήτων φυλλάδια, με τα οποία ενημερώνουν και προειδοποιούν για την επαναλειτουργία του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης από την Τετάρτη 16 Μαίου.
.tsantiri.gr
Το πρόβλημα πλέον διευθετήθηκε και το σύστημα θα το διαχειρίζεται η ΔΑΕΜ (εταιρεία πληροφορικής του δήμου Αθηναίων), ενώ το κόστος αναμένεται
να είναι μικρότερο. Ήδη οι δημοτικοί αστυνομικοί τοποθετούν στα παρμπρίζ των αυτοκινήτων φυλλάδια, με τα οποία ενημερώνουν και προειδοποιούν για την επαναλειτουργία του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης από την Τετάρτη 16 Μαίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.
Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .