Ο πρώην πρωθυπουργός, επέλεξε την Ιταλική εφημερίδα La Stampa για να
"απαντήσει" για το εκλογικό αποτέλεσμα λέγοντας κατ' αρχήν πως στην
Ελλάδα έπρεπε να είχε γίνει δημοψήφισμα, «θα είχε δοθεί φωνή στον λαό
και θα επικρατούσε η λογική», όπως τόνισε....Δηλαδή ο αμετανόητος Παπανδρέου δεν έχει κατανοήσει τίποτα. Αναφέρθηκε τέλος και στον εκλογικό νόμο όπου με διάθεση αυτοκριτικής υπογράμμισε τα εξής: «Είναι αλήθεια ότι όταν ανέλαβα την ηγεσία του κόμματος η πρόθεσή μου ήταν να το μετασχηματίσω και να προωθήσω έναν εκλογικό νόμο που θα καθιστούσε πιο διαφανές και λιγότερο πελατειακό το κομματικό σύστημα. Δυστυχώς, δεν τα κατάφερα»Η συνέντευξη του στην ιταλική La Stampa δημοσιεύεται υπό τον τίτλο, «Οι Βρυξέλλες με αγνόησαν. Τώρα βρισκόμαστε στην καταστροφή»...Τελείως γκαγκα ο τυπάκος. Αμίμητος αφού διαθέτει το κυριότερο προσόν ενός…β….Δεν μπορεί να παραδεχτεί τα λάθη του..
H βλακεία είναι ανίκητη http://exofitsio.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.
Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .