ΜΠΗΚΕ ΣΤΟ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΜΕΓΑΡΟ Ο ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ. ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ!
Συμβαίνει για πρώτη φορά από το
1974… Ο Νίκος Μιχαλολιάκος είναι εντός του προεδρικού Μεγάρου στο οποίο
προσήλθε λίγο μετά τις 9 και 20.
Ο Γ.Γ. της Χρυσής Αυγής προσήλθε έχοντας στην “ατζέντα” του τα εξής:
Καταγγελία του μνημονίου.
-’Αμεσος λογιστικός έλεγχος του δημοσίου χρέους
-Απέλαση όλων των λαθρομεταναστών
-Άμεση ανακήρυξη της ελληνικής αποκλειστικής οικονομικής ζώνης
-Άμεση έναρξη γεωτρήσεων σε περιοχές με κοιτάσματα πετρελαίου και
φυσικού αερίου και άμεση αναστροφή του γεωπολιτικού μας προσανατολισμού.
Σύμφωνα με πληροφορίες που δεν έχουν επιβεβαιωθεί στην ίδια “ατζέντα” υπάρχει όνομα πρωθυπουργού για Οικουμενική κυβέρνηση.
evasouideza
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.
Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .