ης από τον Ερύμανθο, έσπασε χθες το απόγευμα στη διασταύρωση του Πελοπίου..Ο αγωγός, που όπως αναφέρει to patrisnews.cem είχε τεθεί σε
λειτουργία πριν από λίγες ημέρες από την ισχυρή πίεση του νερού, δεν
άντεξε και κόπηκε σχεδόν στα δύο με τον πήδακα να ξεπερνά και τα δέκα
μέτρα.
Λίγο πριν τις 7.30 μ.μ. τεχνικό προσωπικό έφτασε στο σημείο και έκλεισε την παροχή του νερού στον αγωγό σταματώντας τη διαρροή.
Στο σημείο που έσπασε ο αγωγός, κλήθηκε να συμβάλει και η Τροχαία καθώς ήταν μεγάλος ο κίνδυνος ατυχήματος.
Δείτε το video:
Λίγο πριν τις 7.30 μ.μ. τεχνικό προσωπικό έφτασε στο σημείο και έκλεισε την παροχή του νερού στον αγωγό σταματώντας τη διαρροή.
Στο σημείο που έσπασε ο αγωγός, κλήθηκε να συμβάλει και η Τροχαία καθώς ήταν μεγάλος ο κίνδυνος ατυχήματος.
Δείτε το video:
newsit.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.
Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .