Δευτέρα, Ιουλίου 16

ΕΥΓΕ...!!! ΕΥΓΕ...!!! ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕ ΤΟΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΨΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΩΝ ΤΟΥ Η ΜΟΛΔΑΒΙΑ



ΕΥΓΕ...!!! ΕΥΓΕ...!!! ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕ ΤΟΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΨΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΩΝ ΤΟΥ Η ΜΟΛΔΑΒΙΑ...!!!


Το Κοινοβούλιο της Μολδαβίας καταδίκασε το κομμουνιστικό καθεστώς απαγορεύοντας τα κομμουνιστικά σύμβολα...


Το επίμαχο νομοσχέδιο επικρίνει «το ολοκληρωτικό κομμουνιστικό καθεστώς στην Μολδαβική Σοβιετική Σοσιαλιστική Δημοκρατία, το οποίο πραγματοποίησε εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας, καθώς και τις ενέργειες όλων των προσώπων, που συμμετείχαν στην τέλεση των εγκλημάτων του κομμουνιστικού καθεστώτος».

Διευκρινίζεται ότι η απαγόρευση ισχύει μόνο για τη χρήση των συμβόλων για πολιτικούς λόγους, οπότε δεν απαγορεύεται η χρήση τους για πολιτιστικούς (ή διαφημιστικούς...) σκοπούς. defencenet.gr

ANTE KΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

 zougla.gr/blog

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.

Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .