Οι Αγανακτισμένοι και πάλι στο Σύνταγμα
Στο Σύνταγμα θα συγκεντρωθούν για άλλη μια φορά οι Αγανακτισμένοι. Το
ραντεβού έχει δοθεί για σήμερα Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου στις 18.00 στην
πλατεία Συντάγματος.
«Σύμφωνα με ανάρτηση στο facebook, καλούνται όλοι (με σύνθημα "Όταν λέμε όλοι, εννοούμε όλοι") στην πλατεία Συντάγματος, ώστε να ενώσουν για άλλη μια φορά τη φωνή τους
σε μία κοινή διαμαρτυρία κατά των μέτρων της
κυβέρνησης και να εκφράσουν την αγανάκτησή τους για την κατάσταση που
βιώνουν.«Σύμφωνα με ανάρτηση στο facebook, καλούνται όλοι (με σύνθημα "Όταν λέμε όλοι, εννοούμε όλοι") στην πλατεία Συντάγματος, ώστε να ενώσουν για άλλη μια φορά τη φωνή τους
Να μην λείψει ΚΑΝΕΙΣ
Αγώνας για ΖΩΗ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ!!!»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.
Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .