Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 26

ΓΑΠ σε διάλειμμα του Χάρβαρντ : Στουρνάρα τι νέα από την …Ελλάδα που διέλυσα ;

ΓΑΠ σε διάλειμμα του Χάρβαρντ : «Τι νέα από την …Ελλάδα;»




Δεν είναι ωραίο να ασχολούμαστε ακόμα με τον Γιώργο Παπανδρέου, την στιγμή μάλιστα που αυτός δεν ασχολείται με την Ελλάδα και έχει μετακομίσει στο εξωτερικό,αφού έφερε εις πέρας την εργολαβία για την καταστροφή της Ελλάδας που του είχαν αναθέσει τοκογλύφοι.
Αλλά οι κινήσεις του, η συμπεριφορά του και το …όλο πακέτο, προκαλεί, αφού εξακολουθεί να υπερασπιζεται την πολιτική του και κάνει σαν να μην συμβαίνει τίποτα, την στιγμή που έκαψε μια ολόκληρη χώρα και μια γενιά,
Ο απίθανος αυτός τύπος σε ένα διαλειμμα του Χάρβαρντ, πήρε τηλέφωνο στον Στουρνάρα και τον ρώτησε «Πως πάει εκεί; τι νέα;» με το πρόσχημα ότι θέλει να προωθήσει τις ελληνικές θέσεις στα …
διεθνή fora, αφού έχει τις προσβάσεις του!Αν κυκλοφορούσε αυτό για άλλον πολιτικό , θα λέγαμε είναι φάρσα ή κακόβουλη διαρροή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.

Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .