Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 26

Είμαι Έλληνας και θέλω να ''γυρίσω'' στην πατρίδα μου


Ποιος έκλεψε την Ελλάδα; Που ήμουν όταν ο παράδεισος έγινε κόλαση;
Είμαι Έλληνας και θέλω να γυρίσω στην χώρα μου
Εκεί που οι άνθρωποι μεθάνε και γελάνε συγχρόνως
Όχι σαν τους άλλους που κάποιος πλακώνεται στο ξύλο χωρίς αφορμή
Εκεί που η ανθρώπινη ζωή έχει αξία
Όχι σαν τους άλλους που σκοτώνουν για το τίποτα
Εκεί που οι άνθρωποι κοιμούνται στις αυλές
Όχι σαν τους άλλους που κλείνουν πόρτες και παράθυρα
Εκεί που γεννήθηκε το Φιλότιμο
Μια λέξη που δεν υπάρχει αλλού...
Εκεί που η βρεγμένη Γη μοσκοβολά
Θέλω να πάω στον Παράδεισο της Γης....



.....
Είμαι στην Ελλάδα αλλά δεν αναγνωρίζω τίποτα πια. Οι άνθρωποι σκεπτικοί, η αγωνία γραμμένη στα πρόσωπά τους , παιδιά χωρίς βιβλία, χωρίς ένα πιάτο φαγητό. Το χαμόγελο έχει φύγει από τα χείλια. Παντού το βλέμμα ενός πληγωμένου ζώου που δεν ξέρει από πού ήρθε η σφαίρα
Ποιος έκλεψε την Ελλάδα; Που ήμουν όταν ο παράδεισος έγινε κόλαση;

ΥΓ
Ο επόμενος χειμώνας θα είναι ο χειρότερος. Τον τρίτο χρόνο, όπου έχει πάει το ΔΝΤ, δίνεται η χαριστική βολή.


 http://rodosblog-xrisostomos.blogspot.com/http://olympia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.

Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .