Η Σάμος είναι μία περ'ίπτωση. Έτσι θα γίνει με όλα τα νησιά του Αιγαίου στα οποία ήδη φτιάχνουν στρατόπεδα για τους λαθρομετανάστες!
Στη Σάμο μεταφέρθηκαν οι 58 μετανάστες που έφτασαν από την Τουρκία στο Αγαθονήσι
Στη Σάμο μεταφέρθηκαν οι 58 μετανάστες από την Συρία, την Αλγερία και την Παλαιστίνη, οι οποίοι κρατούνταν επί έξι ημέρες στο Αγαθονήσι. Είχαν εισέλθει παράνομα στην Ελλάδα μέσω των τουρκικών παραλίων.
Από εκεί, 32 άτομα θα αναχωρήσουν για το λιμάνι του Πειραιά και το Μεταγωγών Αττικής.
Στο Αγαθονήσι τις προηγούμενες ημέρες δημιουργήθηκαν μικροεπεισόδια, όταν ορισμένοι από τους μετανάστες επιχείρησαν να επιβιβαστούν σε πλοίο της γραμμής για να φύγουν.
Οι υπόλοιποι θα παραμείνουν στα κρατητήρια της Αστυνομικής Διεύθυνσης Σάμου μαζί με 12 μετανάστες που έφτασαν από τα τουρκικά παράλια και άλλους 95 που κρατούνται από προηγούμενες ημέρες.
sofokleous10.gr
τα λεω μηνες..........
ΑπάντησηΔιαγραφήγια αυτο εγινα χρυσαυγιτης στα 58 μου χρονια
πρωην αριστερος
Χρησή Αυγή μήπως και σωθούμε ως Έθνος!
ΑπάντησηΔιαγραφή