Ο δήμος της Νέας Υόρκης αποφάσισε να απαγορεύσει εν μέρει
την πώληση γιγαντιαίων αναψυκτικών στα εστιατόρια, τα γήπεδα και τους
κινηματογράφους σε μια προσπάθεια να καταπολεμηθεί η παχυσαρκία.
Το μέτρο αυτό, που ήταν ιδέα του δημάρχου Μάικλ Μπούμπεργκ, θα τεθεί σε εφαρμογή στις 12 Μαρτίου.
Τα αναψυκτικά που πωλούνται στα φαστ φουντ, στα εστιατόρια και τους δημόσιους χώρους όπως γήπεδα δεν θα πρέπει να ξεπερνούν σε χωρητικότητα τα 47 εκατοστά του λίτρου.
Η απαγόρευση δεν ισχύει πάντως για τα σούπερ-μάρκετ και τα παντοπωλεία όπου οι Νεοϋορκέζοι θα μπορούν να αγοράζουν αναψυκτικά μεγάλου μεγέθους που πολύ συχνά στοιχίζουν φτηνότερα από το νερό. Δεν αφορά επίσης τους χυμούς φρούτων και τα κάθε είδους ροφήματα που αντί για ζάχαρη περιέχουν υποκατάστατα.
Ο 70χρονος δήμαρχος κατηγορείται συχνά από τους αντιπάλους του ότι έχει εμμονή με το θέμα της υγείας και με τις προτάσεις του καταπατά το δικαίωμα της ελεύθερης επιλογής των δημοτών.
Σύμφωνα με τις δημοτικές αρχές περίπου 6.000 Νεοϋορκέζοι πεθαίνουν κάθε χρόνο από προβλήματα υγείας που παρουσιάζουν και τα οποία συνδέονται με την παχυσαρκία. Ένας στους οκτώ πάσχει από διαβήτη. Πάνω από τους μισούς κατοίκους (58%) είναι υπέρβαροι ή παχύσαρκοι.
Το πρόβλημα αυτό αφορά και περίπου το 40% των παιδιών που φοιτούν σε δημόσια σχολεία.
Το μέτρο αυτό, που ήταν ιδέα του δημάρχου Μάικλ Μπούμπεργκ, θα τεθεί σε εφαρμογή στις 12 Μαρτίου.
Τα αναψυκτικά που πωλούνται στα φαστ φουντ, στα εστιατόρια και τους δημόσιους χώρους όπως γήπεδα δεν θα πρέπει να ξεπερνούν σε χωρητικότητα τα 47 εκατοστά του λίτρου.
Η απαγόρευση δεν ισχύει πάντως για τα σούπερ-μάρκετ και τα παντοπωλεία όπου οι Νεοϋορκέζοι θα μπορούν να αγοράζουν αναψυκτικά μεγάλου μεγέθους που πολύ συχνά στοιχίζουν φτηνότερα από το νερό. Δεν αφορά επίσης τους χυμούς φρούτων και τα κάθε είδους ροφήματα που αντί για ζάχαρη περιέχουν υποκατάστατα.
Ο 70χρονος δήμαρχος κατηγορείται συχνά από τους αντιπάλους του ότι έχει εμμονή με το θέμα της υγείας και με τις προτάσεις του καταπατά το δικαίωμα της ελεύθερης επιλογής των δημοτών.
Σύμφωνα με τις δημοτικές αρχές περίπου 6.000 Νεοϋορκέζοι πεθαίνουν κάθε χρόνο από προβλήματα υγείας που παρουσιάζουν και τα οποία συνδέονται με την παχυσαρκία. Ένας στους οκτώ πάσχει από διαβήτη. Πάνω από τους μισούς κατοίκους (58%) είναι υπέρβαροι ή παχύσαρκοι.
Το πρόβλημα αυτό αφορά και περίπου το 40% των παιδιών που φοιτούν σε δημόσια σχολεία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.
Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .