Παρουσιάζει την πρώτη του δουλειά για τον κινηματογράφο: Η ταινία που σκηνοθέτησε αλλά και πρωταγωνιστεί ονομάζεται "Αν ....".
Στους ρόλους των αφηγητών, η Μάρω Κοντού και ο Γιώργος Κωνσταντίνου, ενώ η Μαρίνα Καλογήρου θα βρεθεί στο πλευρό του Παπακαλιάτη στο ρόλο της Χριστίνας.
Η ταινία θα βγει στις αίθουσες την Πέμπτη 29 Νοεμβρίου από την Village.
Το «Αν…» είναι μία ιστορία από δύο διαφορετικές οπτικές γωνίες στον ίδιο χρόνο με κοινά γεγονότα και πρόσωπα… Ένα σενάριο με ήρωες έρμαια των γεγονότων και νέες διαδρομές που ίσως να μας οδηγήσουν σε έναν άλλο τρόπο σκέψης…
Κοινός παρανομαστής όλων; Ο έρωτας.
Ένας έρωτας θα γεννηθεί και θα φτάσει μέχρι και σήμερα το 2012. Ένας έρωτας στην εποχή της κρίσης και των μεγάλων αλλαγών. Θα αντέξει; Είναι ο έρωτας η απάντηση σε όλο αυτό που ζούμε; Πόσο επηρεάζει μία οικονομική κρίση και πόσο μπορεί να διαλύσει τη σχέση ενός ζευγαριού; Συγχωρείται η απιστία; Και πόσο ίδιες είναι οι εποχές στο θέμα του έρωτα;
Αν όμως ο Δημήτρης εκείνο το βράδυ του 2009 δεν έβγαινε από το σπίτι του, δεν θα γνώριζε τη Χριστίνα και θα παρέμεναν δύο άγνωστοι στην ίδια πόλη.. Ο χρόνος, ο τόπος και τα γεγονότα στη ζωή του Δημήτρη είναι κοινά.. Η βασική διαφορά είναι ότι δεν είναι μαζί με τη Χριστίνα για να τα αντιμετωπίσει…
Πόσο εύκολο είναι να ζει κάποιος μόνος του; Πόσο αντέχει ένας άνθρωπος τη μοναξιά ή αλλιώς την «ελευθερία»; Πόσο κοντά σου μπορεί να είναι ένας μεγάλος έρωτας και εσύ να μην τον βλέπεις; Θα γνωριστούν ποτέ ο Δημήτρης και η Χριστίνα;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.
Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .