Κυριακή, Οκτωβρίου 21

ΒΡΑΔΥΝΟ "ΝΤΟΥ" ΝΕΑΡΩΝ ΜΕ ΜΟΛΟΤΟΦ ΣΕ ΔΙΜΟΙΡΙΑ ΤΩΝ ΜΑΤ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.

mat-eksarxeia


Ομάδα νεαρών επιτέθηκε σε διμοιρία των ΜΑΤ έξω από το υπουργείο πολιτισμού στην οδό Μπουμπουλίνας. Οι νεαροί πέταξαν γύρω στις 10 το βράδυ βόμβες μολότοφ σε διμοιρία των ΜΑΤ που βρισκόταν παραταγμένη έξω από το υπουργείο Πολιτισμού.

Οι αστυνομικοί με τη σειρά τους απάντησαν με χειροβομβίδες κρότου λάμψης, με αποτέλεσμα να επικρατήσει ένταση στην περιοχή. Στη συνέχεια οι νεαροί αποχώρησαν με κατεύθυνση προς την περιοχή των Εξαρχείων.http://makeleio.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.

Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .