Συνέντευξη στην γερμανική εφημερίδα "Die Zeit" έδωσε η ΠΑΣΟΚα ελληνίδα επίτροπος Μ. Δαμανάκη. Η Μαρία,άκουσον άκουσον ζήτησε από την τρόικα να είναι πιο αυστηρή όσον αφορά τις διαρθρωτικές αλλαγές!
Είδατε τι σου
κάνει η Ευρώπη και το σύστημα;
Η Μαρία τόνισε ότι μέχρι τώρα οι διαρθρωτικές αλλαγές δεν προχώρησαν και σε αυτό δεν φταίει μόνο η ελληνική κυβέρνηση αλλά και η τρόικα που επικεντρώθηκε σε μειώσεις μισθών και συντάξεων, παραμελώντας τις αποκρατικοποιήσεις και τις αλλαγές στο δημόσιο.
Η Μαρία τόνισε ότι μέχρι τώρα οι διαρθρωτικές αλλαγές δεν προχώρησαν και σε αυτό δεν φταίει μόνο η ελληνική κυβέρνηση αλλά και η τρόικα που επικεντρώθηκε σε μειώσεις μισθών και συντάξεων, παραμελώντας τις αποκρατικοποιήσεις και τις αλλαγές στο δημόσιο.
Ειδικά
το δημόσιο πρέπει να αλλάξει ριζικά μιας και έτσι όπως λειτουργεί δεν
είναι βιώσιμο συμπλήρωσε η Μαρία μας.
Η 60χρονη πια Μαρία που εδώ και 2 χρόνια έχει αστικοποιηθεί πλήρως σαν είναι Επίτροπος Αλιείας τάχθηκε υπερ της συνέχισης της οικονομικής βοήθειας προς την Ελλάδα, η οποία βοήθεια όμως πρέπει να οδηγήσει σε τόνωση της ανάπτυξης.
Η 60χρονη πια Μαρία που εδώ και 2 χρόνια έχει αστικοποιηθεί πλήρως σαν είναι Επίτροπος Αλιείας τάχθηκε υπερ της συνέχισης της οικονομικής βοήθειας προς την Ελλάδα, η οποία βοήθεια όμως πρέπει να οδηγήσει σε τόνωση της ανάπτυξης.
"Χρειαζόμαστε μια έξυπνη μείωση του ελλείμματος η
οποία όμως δεν θα επηρεάζει την ανάπτυξη" είπε η φωστήρας.
Οι Έλληνες πρέπει να κάνουν περισσότερα, αλλά και οι Ευρωπαίοι πρέπει να βοηθήσουν περισσότερο, συμπλήρωσε η πρώην κομμουνίστρια.
"Το ότι μάλλον έχουν συμφωνηθεί τα μέτρα είναι ανακουφιστικό, αλλά δεν είναι τόσο απλό μιας και τώρα πρέπει να εφαρμοστούν στην πράξη και οι μεταρρυθμίσεις που πρέπει να γίνουν" είπε η Μαρία πρώην κουμμουν
Σύμφωνα με την Μαρία η σημερινή κατάσταση δεν μπορεί να χρεωθεί σε ένα κόμμα (όλοι οι ΠΑΣΟΚοι το ίδιο λένε) αλλά οφείλεται σε όλο το πολιτικό σύστημα. "Η Ελλάδα ζούσε τα προηγούμενα χρόνια πάνω από τις δυνατότητές της" λάλησε σαν άλλος προφήτης η πρώην κομμουνίστρια με τις δεξιές τσέπες που όμως βολεύτηκε...καλά με την προηγούμενη κατάσταση.
Τέλος, η πρώην επαναστάτρια τάχθηκε υπέρ της παραμονής μας, με κάθε τρόπο, στο ευρώ (κι αυτό για να μη χάσει τη μεγάλη αρπαχτή)μιας και δεν βλέπει καμία άλλη εναλλακτική λύση... όπως έβλεπε πριν χρόνια στον σοσιαλισμό και ακόμα πιο πριν στον κομμουνισμό...
http://www.zeit.de/wirtschaft/2012-10/damanaki-griechenland
http://dexiextrem.blogspot.gr
Οι Έλληνες πρέπει να κάνουν περισσότερα, αλλά και οι Ευρωπαίοι πρέπει να βοηθήσουν περισσότερο, συμπλήρωσε η πρώην κομμουνίστρια.
"Το ότι μάλλον έχουν συμφωνηθεί τα μέτρα είναι ανακουφιστικό, αλλά δεν είναι τόσο απλό μιας και τώρα πρέπει να εφαρμοστούν στην πράξη και οι μεταρρυθμίσεις που πρέπει να γίνουν" είπε η Μαρία πρώην κουμμουν
Σύμφωνα με την Μαρία η σημερινή κατάσταση δεν μπορεί να χρεωθεί σε ένα κόμμα (όλοι οι ΠΑΣΟΚοι το ίδιο λένε) αλλά οφείλεται σε όλο το πολιτικό σύστημα. "Η Ελλάδα ζούσε τα προηγούμενα χρόνια πάνω από τις δυνατότητές της" λάλησε σαν άλλος προφήτης η πρώην κομμουνίστρια με τις δεξιές τσέπες που όμως βολεύτηκε...καλά με την προηγούμενη κατάσταση.
Τέλος, η πρώην επαναστάτρια τάχθηκε υπέρ της παραμονής μας, με κάθε τρόπο, στο ευρώ (κι αυτό για να μη χάσει τη μεγάλη αρπαχτή)μιας και δεν βλέπει καμία άλλη εναλλακτική λύση... όπως έβλεπε πριν χρόνια στον σοσιαλισμό και ακόμα πιο πριν στον κομμουνισμό...
http://www.zeit.de/wirtschaft/2012-10/damanaki-griechenland
http://dexiextrem.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.
Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .