Κυριακή, Οκτωβρίου 21

Όσοι κάνουν συχνότερα σεξ έχουν καλύτερο ανοσοποιητικό σύστημα;

Μπορεί να σας ακούγεται σαν ακόμα μία καλή δικαιολογία για να κάνετε σεξ, αλλά πολλές επιστημονικές μελέτες έχουν δείξει πως όταν κάνουμε σεξ 1,5 φορά την εβδομάδα, τότε βελτιώνουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα.
Για τους άντρες, ο αυξημένος καρδιακός παλμός είναι εξαιρετικά ωφέλιμος και μπορεί να μειώσει ακόμα και κατά 50% τον κίνδυνο εμφράγματος. Επίσης, για κάθε μισή ώρα σεξ καίμε περί τις 200 θερμίδες, ενώ μειώνονται και οι πιθανότητες
εγκεφαλικού.
Οι ερευνητές βρήκαν ακόμα πως με το σεξ απελευθερώνονται ενδορφίνες, που βοηθούν στη χαλάρωση και στον ύπνο, που με τη σειρά τους βοηθούν το σώμα να αναρρώσει.
Το παράδοξο των μελετών είναι πως ο στοματικός έρωτας κάνει καλό στα δόντια των γυναικών, ενώ το συχνό σεξ βοηθάει στον έλεγχο της ουροδόχου κύστης, καθώς ενδυναμώνονται οι πυελικοί μύες.
Το σεξ, σε αντίθεση με τον μύθο που χρησιμοποιούν ορισμένες φορές οι γυναίκες, μπορεί να ανακουφίσει και από τον πόνο, την αρθρίτιδα, ακόμα και τις κράμπες της εμμήνου ρύσεως.

Πηγή: Mind Candy

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.

Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .