Σάββατο, Οκτωβρίου 20

Πήρε εξιτήριο ο Τραγάκης


Πήρε εξιτήριο ο Τραγάκης


Σ.σ. "Κακό σκυλί ψόφο δεν έχει" Δεν παθαίνουν τίποτα τα λαμόγια για να μας πίνουν το αίμα !
300  κλέφτες μας τέλειωσαν! 
Στην Αθήνα επέστρεψε μετά από το εξιτήριο που πήρε από την εντατική του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας, ο πρώτος αντιπρόεδρος της Βουλής Ιωάννης Τραγάκης.
Ο κ. Τραγάκης βρισκόταν στην Κύπρο και είχε εισαχθεί το απόγευμα της περασμένης Κυριακής στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών με ενοχλήσεις στο κεφάλι και οξεία δύσπνοια.
Ο Διευθυντής Καρδιολογίας του Γενικού
Νοσοκομείου Λευκωσίας Ευαγόρας Νικολαΐδης δήλωσε ότι η κατάσταση της υγείας του κ. Τραγάκη έχει βελτιωθεί μετά τη χορήγηση της κατάλληλης αγωγής.
Πηγή: topontiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.

Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .