Γιώργος Αδαλής
Χίλιες και ενενηντατρείς νύχτες πέρασαν από την αποφράδα εκείνη μέρα , που ο τέως Πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου, βγήκε από το Καστελόριζο να προαναγγείλει ουσιαστικά, το δράμα του Ελληνικού λαού!
Προανήγγειλε στην ουσία την είσοδο της χώρας στο αποικιοκρατικό καθεστώς! Και μάλιστα προανήγγειλε την έλευση του ΔΝΤ στην Ελλάδα μετά από μυστικές διαπραγματεύσεις!
Γι αυτό και στο βίντεο που ακολουθεί, με την ομιλία του, πουθενά μα πουθενά δεν αναφέρει τις λέξεις «Διεθνές Νομιασματικό Ταμείο»! Πουθενά!
Ενώ ο ίδιος το γνωρίζει πολύ καλά!!
Η δήλωσή του αυτή βλέπετε, σκηνοθετήθηκε από ειδικούς, όχι τόσο ως μήνυμα προς τον Ελληνικό λαό αλλά κυρίως, ως μήνυμα προς τον τραπεζικό Οίκο Ρόθτσιλντ, και την Μπούντενσμπανκ!
ΕΔΩ Ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΜΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΜΑΣ ΕΛΛΗΝΕΣ! ΜΕ ΑΔΡΑ ΠΛΗΡΩΜΗ ΑΝΕΛΑΒΕ ΝΑ ΜΑΣ ΞΕΚΛΗΡΙΣΕΙ ΩΣ ΕΘΝΟΣ!
Μιλά για «Ιθάκες» για «αγορές» για «οξυγόνο» «Δικαιοσύνη» «ανάπτυξη» και ένα σωρό άλλα φαιδρά τα οποία είχε ξεπουλήσει τόσο ο ίδιος όσο και οι υπόλοιποι που τον διαδέχτηκαν, πριν από πολλά χρόνια!
1093 νύχτες πέρασαν από εκείνη τη μέρα που ο ΓΑΠ διάλεξε το Καστελόριζο, «το διεθνές έμβλημα του νέου Eldorado», για να δηλώσει σε όλες τις κατευθύνσεις πως «εδώ υπάρχει πολύ χρήμα και θα σας το δώσω … κοψοχρονιά»!!!
1093 νύχτες πέρασαν από τότε και σχεδόν ένα εκατομμύριο άνθρωποι έμειναν άνεργοι!
1093 νύχτες πέρασαν για να καταστραφεί ολοσχερώς η ραχοκοκαλιά της Ελληνικής οικονομίας, η μικρομεσαία επιχείρηση!
1093 νύχτες πέρασαν, για να δώσουν τέλος στη ζωή τους πάνω από 4.000 συνάνθρωποί μας!
1093 νύχτες πέρασαν για να καταστραφεί πλήρως ο δημόσιος τομέας, να απαξιωθεί η περιουσία του και να ξεπουληθεί φτηνά στα κοράκια
1093 νύχτες, γεμάτες τρόμο, αγωνία για το τι ξημερώνει η επόμενη μέρα για τα παιδιά μας!
1093 νύχτες, που όλοι αυτοί εξακολουθούν να παίζουν στα ζάρια το μέλλον ενός ολάκερου λαού!
1093 νύχτες εκβιασμών από ανθρωπάρια όπως ο Πολ Τόμσεν.
1093 νύχτες απειλών από τους Γκαουλάϊτερ της Μέρκελ όπως ο Χορστ Ράιχενμπαχ
1093 νύχτες εγκλωβισμού του τραπεζικού συστήματος της χώρας από τον Μπομπ Τράα
1093 νύχτες «μαστίγιο και καρότο» από την συμμορία των «ΑΑΑ» της Μέρκελ και των υπολοίπων διεθνών γκάνγκστερ.
1093 νύχτες απόλυτης υποταγής του πολιτικού συστήματος σε όλους αυτούς
1093 νύχτες ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ των πολιτικών που εντέλλονται στο όνομα του … Ελληνικού λαού, να ξεπουλήσουν όλα αυτά που κατακτήσαμε με αίμα σε αλλεπάλληλους πολέμους, στους Banksters.
1093 νύχτες διακυβέρνησης από απατεώνες που δεν θα διστάσουν να κυβερνήσουν τη χώρα ακόμη κι αν αποκτήσουμε μια … άλλη σημαία!
1093 νύχτες, χωρίς κανάλια και ενημέρωση, γιατί όλα ελέγχονται απόλυτα
1093 νύχτες, στις οποίες επιχειρούν άλλοτε με πολύ ξύλο κι άλλοτε με πλύση εγκεφάλου, να πείσουν τον Ελληνα ότι όλα αυτά γίνονται για το καλό του!!!
Αναρωτιέμαι, πόσες νύχτες πρέπει να περάσουν ακόμη, για να καταλάβουμε ότι ΠΡΕΠΕΙ να τους πετάξουμε στη θάλασσα;;;
Εύχομαι μέσα από την ψυχή μου, «αύριο» να ξημερώσει μια καλή μέρα για όλους μας!!!!
Πηγή: RAMNOUSIA
Χίλιες και ενενηντατρείς νύχτες πέρασαν από την αποφράδα εκείνη μέρα , που ο τέως Πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου, βγήκε από το Καστελόριζο να προαναγγείλει ουσιαστικά, το δράμα του Ελληνικού λαού!
Προανήγγειλε στην ουσία την είσοδο της χώρας στο αποικιοκρατικό καθεστώς! Και μάλιστα προανήγγειλε την έλευση του ΔΝΤ στην Ελλάδα μετά από μυστικές διαπραγματεύσεις!
Γι αυτό και στο βίντεο που ακολουθεί, με την ομιλία του, πουθενά μα πουθενά δεν αναφέρει τις λέξεις «Διεθνές Νομιασματικό Ταμείο»! Πουθενά!
Ενώ ο ίδιος το γνωρίζει πολύ καλά!!
Η δήλωσή του αυτή βλέπετε, σκηνοθετήθηκε από ειδικούς, όχι τόσο ως μήνυμα προς τον Ελληνικό λαό αλλά κυρίως, ως μήνυμα προς τον τραπεζικό Οίκο Ρόθτσιλντ, και την Μπούντενσμπανκ!
ΕΔΩ Ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΜΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΜΑΣ ΕΛΛΗΝΕΣ! ΜΕ ΑΔΡΑ ΠΛΗΡΩΜΗ ΑΝΕΛΑΒΕ ΝΑ ΜΑΣ ΞΕΚΛΗΡΙΣΕΙ ΩΣ ΕΘΝΟΣ!
Μιλά για «Ιθάκες» για «αγορές» για «οξυγόνο» «Δικαιοσύνη» «ανάπτυξη» και ένα σωρό άλλα φαιδρά τα οποία είχε ξεπουλήσει τόσο ο ίδιος όσο και οι υπόλοιποι που τον διαδέχτηκαν, πριν από πολλά χρόνια!
1093 νύχτες πέρασαν από εκείνη τη μέρα που ο ΓΑΠ διάλεξε το Καστελόριζο, «το διεθνές έμβλημα του νέου Eldorado», για να δηλώσει σε όλες τις κατευθύνσεις πως «εδώ υπάρχει πολύ χρήμα και θα σας το δώσω … κοψοχρονιά»!!!
1093 νύχτες πέρασαν από τότε και σχεδόν ένα εκατομμύριο άνθρωποι έμειναν άνεργοι!
1093 νύχτες πέρασαν για να καταστραφεί ολοσχερώς η ραχοκοκαλιά της Ελληνικής οικονομίας, η μικρομεσαία επιχείρηση!
1093 νύχτες πέρασαν, για να δώσουν τέλος στη ζωή τους πάνω από 4.000 συνάνθρωποί μας!
1093 νύχτες πέρασαν για να καταστραφεί πλήρως ο δημόσιος τομέας, να απαξιωθεί η περιουσία του και να ξεπουληθεί φτηνά στα κοράκια
1093 νύχτες, γεμάτες τρόμο, αγωνία για το τι ξημερώνει η επόμενη μέρα για τα παιδιά μας!
1093 νύχτες, που όλοι αυτοί εξακολουθούν να παίζουν στα ζάρια το μέλλον ενός ολάκερου λαού!
1093 νύχτες εκβιασμών από ανθρωπάρια όπως ο Πολ Τόμσεν.
1093 νύχτες απειλών από τους Γκαουλάϊτερ της Μέρκελ όπως ο Χορστ Ράιχενμπαχ
1093 νύχτες εγκλωβισμού του τραπεζικού συστήματος της χώρας από τον Μπομπ Τράα
1093 νύχτες «μαστίγιο και καρότο» από την συμμορία των «ΑΑΑ» της Μέρκελ και των υπολοίπων διεθνών γκάνγκστερ.
1093 νύχτες απόλυτης υποταγής του πολιτικού συστήματος σε όλους αυτούς
1093 νύχτες ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ των πολιτικών που εντέλλονται στο όνομα του … Ελληνικού λαού, να ξεπουλήσουν όλα αυτά που κατακτήσαμε με αίμα σε αλλεπάλληλους πολέμους, στους Banksters.
1093 νύχτες διακυβέρνησης από απατεώνες που δεν θα διστάσουν να κυβερνήσουν τη χώρα ακόμη κι αν αποκτήσουμε μια … άλλη σημαία!
1093 νύχτες, χωρίς κανάλια και ενημέρωση, γιατί όλα ελέγχονται απόλυτα
1093 νύχτες, στις οποίες επιχειρούν άλλοτε με πολύ ξύλο κι άλλοτε με πλύση εγκεφάλου, να πείσουν τον Ελληνα ότι όλα αυτά γίνονται για το καλό του!!!
Αναρωτιέμαι, πόσες νύχτες πρέπει να περάσουν ακόμη, για να καταλάβουμε ότι ΠΡΕΠΕΙ να τους πετάξουμε στη θάλασσα;;;
Εύχομαι μέσα από την ψυχή μου, «αύριο» να ξημερώσει μια καλή μέρα για όλους μας!!!!
Πηγή: RAMNOUSIA
ΤΡΕΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΔΕΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράφει ο Ν Βράχος 12.12.-1,2, 13.
Γιατί αυτή η διαστροφή, γιατί αυτό το μίσος; Μήπως τον φοβούνται;...
Διαβάζουμε κάθε μέρα στο διαδίκτυο συνήθως, όπως και σε μερικές "φυλλάδες" ..συμβάντα και γεγονότα που μόνο αρρωστημένη φαντασία, κληρονόμοι των υπογείων του ΕΑΤ ΕΣΑ, αδίστακτοι μπράβοι του βρόμικου χρυσοφασισμού, Συγγρόβιοι σαλίγκαροι της διαπλοκής, ή πληρωμένη σεναριολογία θα μπορούσε να ..δημιουργήσει-εξηγήσει.
Ο Γιώργος Παπανδρέου είναι εκτός πολιτικής σκηνής αυτή τη στιγμή. Λογικά δεν επηρεάζει ούτε ανακατεύεται στα πολιτικά ..πίτυρα των χοιροστασίων. Γιατί λοιπόν λαθροθηρούν και λαθροβιώνουν την ηδονή του χαφιέ και του Γερμανοτσολιά;
Λογικά ΜΟΝΟ για ένα λόγο. ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ την επιστροφή του διότι γνωρίζουν ότι είναι συκοφάντες και λασπολόγοι. Γνωρίζουν ότι ο λαός αρχίζει να αντιλαμβάνεται το βρόμικο στημένο παιχνίδι τους και είναι έτοιμος να ζητήσει από το Γιώργο να έλθει και να συνεχίσει την ΚΑΘΑΡΣΗ !!!!
Διαβάστε τους μικροαπατεωνίσκους της Ριζοσποράς και του χαφιεδισμού!
* Αγόρασε σπίτι στη Σκιάθο ο Παπανδρέου !Μέχρι και φωτογραφίες από το φανταστικό σπίτι "παρουσιάζουν" κι ας είναι εικόνες από κάποιο άλλο άγνωστο νησί ...!Και κανείς δεν ΑΠΟΚΑΘΙΣΤΑ την αλήθεια αποκαλύπτοντας τους συκοφάντες και τα όργιά τους !
* Είπαν "κάποιοι" πριν κάτι ..χρόνια στον Παπανδρέου, όταν έτρωγε σε ένα εστιατόριο στην Κηφισιά: ‘’ Αντε κύριε, τελείωνε γιατί θέλουμε να φάμε’’. Και έφυγε, λένε, ο Παπανδρέου και συμπληρώνει ο δημοσιογραφοσαλίγκαρος : « Σκέψου να ..κατέβαινε και πιο κάτω από την Κηφισιά..»
* Πήγε για διακοπές ο Παπανδρέου και διαμένει στο «Ακριβότερο» ξενοδοχείο της Κρήτης και μάλιστα ζήτησε να μη…‘’πληρώσει ’’ !!!. Και αναγκάζουν τον άνθρωπο να αποδεικνύει πόσο εγκληματικές αθλιότητες γράφονται…
* Μπήκε στο καράβι να επιστρέψει από τις διακοπές του σε κάποιο νησί και..παραιτήθηκε ο καπετάνιος σε ένδειξη διαμαρτυρίας, γιατί μπήκε στο καράβι ο Παπανδρέου..! Και για να ευτελίσουν ακόμη πιο πολύ την κατάσταση ‘’ μας πληροφορούν’’ τάχατες ,ότι αρνήθηκε να πληρώσει εισιτήριο και ..ξεσηκώνονται οι ενάρετοι ..πατριώτες που ο Παπανδρέου διέπραξε αυτό το έγκλημα. Κι όταν εμφανίζονται τα αποκόμματα των εισιτηρίων ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΗΤΗΣ !!! δεν γράφει την αλήθεια. Και η ‘’ρετσινιά’’… σιγοβράζει …!
* Και κάτι τελευταίο, που αφορά μιά άλλη δήθεν αποκάλυψη κάποιων "έγκυρων" ΜΜΕ, περί δήθεν επισκέψεως σε νεροτσουλήθρες στη Λευκάδα - την οποία, θαύμα, θαύμα, αναπαράγει πάλι η "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ". Όσο και αν κάποιοι το επιχειρούν, δεν είναι δυνατόν να μέμφονται την επίσκεψη σε ένα νησί, που αν και ο Γιώργος Παπανδρέου αγαπά ιδιαίτερα, ωστόσο δεν το επισκέφθηκε. Ας προσέξουν, λοιπόν, να μη γλιστρήσουν}}.
*Πήγε στο Ηαρβαρντ να διδάξει και έστειλαν ..κρυφή κάμερα να ακούσουν !
* Πήγε στη Γερμανία με τη γυναίκα του να φάνε και..τυχαία βρέθηκαν εκεί οι Χομεϊνήδες του Μιχαλολιάκου !
* Έχει μπλοκ αποδείξεων για τα χρήματα που εισπράττει στο εξωτερικό όταν τον..νοικιάζουν !!! για να μιλήσει ο Παπανδρέου; Γράφει ο ..κροκόδειλος της Πάτρας και καταθέτει και ..ερώτηση στη Βουλή !
ΜΠΛΟΓΚΕΡΣ: ΓΙΝΑΜΕ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράφει ο Ν Βράχος 12.12-21.2.13
Είμαστε πληρωμένοι μπλόγκερς. Γράφουμε ΟΤΙ θέλουμε χωρίς έλεγχο !
Είμαστε μία ομάδα που μισούμε αφάνταστα την Δημοκρατία και την οικογένεια Παπανδρέου.
Ανήκουμε στη γενιά των εθνικοφρόνων, στη γενιά «μυστικών».
Αφήσαμε τη ..«προσφορά» μας στα ΜΜΕ και "αράξαμε" στη μπλοκόσφαιρα. Όπως ξέρετε τόσα χρόνια είμαστε μοναδικοί και ασυναγώνιστοι στην συκοφαντία, στη διασπορά ψευδών ειδήσεων, στην διαστρέβλωση της αλήθειας, στα συμβόλαια πολιτικού θανάτου. Τόσα χρόνια στο χαφιέδικο κουρμπέτι γίναμε ξεφτέρια.
Η αμοιβή μας, είναι διπλή. Πρώτα απολαμβάνουμε ότι πρόστυχο και βρόμικο γράφουμε εναντίον των Παπανδρέου και της δημοκρατίας. Έτσι προσαρμόσαμε την κατάσταση, ώστε οι αμοιβές μας να παραμένουν λογικές και φυσικά χωρίς...απόδειξη.
Η δυσφήμηση είναι η ειδικότητά μας. Η ψευδολογία είναι ο πρωινός ..καφές μας.
Τόσα χρόνια έχουμε «κάψει» κόσμο και κοσμάκι με τις αναφορές περί ‘’κοινωνικών φρονημάτων’’ και κουμμουνιστοσυμπάθειας.
Όπως και στο παρελθόν ακολουθούμε κανόνες εχεμύθειας που τους τηρούμε μέχρι να βρούμε καλλίτερο ..αγοραστή!
Δεν πιστεύουμε σε ..Πατρίδες , ιδέες, οράματα. Για μας θεός είναι ΜΟΝΟ το χρήμα , και κάνουμε τα ΠΑΝΤΑ γι αυτό.
Εμείς , πληρωθήκαμε και πληρωνόμαστε ικανοποιητικά από τους «πατριώτες» που θέλουν να φύγουν οι Παπανδρέου και το αποτέλεσμα της εργασίας μας φάνηκε με την ΛΑΣΠΗ που ρίξαμε και επιτύχαμε την αποπομπή του Γιώργου Παπανδρέου.
Δεν είναι μόνο το χρήμα που κερδίζουμε ,αλλά και η σχέση που δημιουργούμε με την εξουσία. Σαν δημοσιογράφοι είμαστε ‘’ψόφια πτώματα’’ αφού ΚΑΝΕΙΣ δεν μας έδινε σημασία. Σαν χαφιέδες σήμερα ΘΗΣΑΥΡΙΖΟΥΜΕ!!!
Μας χρειάζονται και μας φοβούνται αφού ξέρουμε τι καθάρματα είναι.
Γράψαμε τόσα εναντίον του Παπανδρέου που δεν περιγράφονται.
=================
Τον.. ‘’πληρώσαμε’’ γιατί ήταν από τους λίγους που όχι μόνο, δεν μας επέτρεψε ούτε να τον δούμε, αλλά για λίγο να μας στείλει και στον Εισαγγελέα.
Σήμερα έχουμε μετανιώσει γιατί τελικά, ήταν ο μόνος που δεν είπε ψέματα στους Έλληνες. Δυστυχώς όμως εμείς οι Έλληνες ‘’δανείζουμε ΔΕΝ ψηφίζουμε’’.
Ή ψηφίζουμε..χαρτί, εικόνα ,αέρα! Γι αυτό και εμείς έχουμε ΠΑΝΤΑ… δουλειά…
Αυτά τα θέματα απασχολούν τη δική μας ομάδα. Υπάρχουν και άλλες ομάδες που ξεθεμελιώνουν σύρριζα τους αντιπάλους των "αφεντικών τους".
Είμαστε πολύ καλοί στη δουλειά μας και..αδέσμευτοι σε όσους δεν μας..εκτιμούν!
ΥΓ.
Έχουμε την δυνατότητα και την τεχνική- αδιαντροπιά, ένα...βόλο να το "παρουσιάσουμε" σαν ατμολέβητα πλοίου!
Η ασυδοσία, ο φόβος και φυσικά το ΕΥΡΩ ! παραμερίζει όλα τα..εμπόδια-καταγγελίες και εξασφαλίζουν στον πελάτη μας το ιδανικότερο αποτέλεσμα.
Μια καλημέρα ενός πολιτικού …μας "αντιπάλου", γίνεται...βιβλίο εναντίον του και να ανακυκλώνεται επί μήνες !!!!!