Μερικά όχι κάνουν καλό
Ναι φέτος είναι μια χρονιά κρίσης. Όλοι τα κάνουν όλα. Αν είσαι ηθοποιός, αν έχεις οικογένεια και δάνεια προφανώς, δεν θα πεις όχι σε καμία δουλειά. Δεν ξέρω τα οικονομικά της Κάτιας Δανδουλάκη, ούτε τις υποχρεώσεις της στο θέατρο, ούτε κι αν έχει δάνεια και κάρτες. Αλλά σκέφτομαι πως αν έχεις κάνει τόσα χρόνια καριέρα, αν σου μιλάνε στον πληθυντικό από σεβασμό και σε αντιμετωπίζουν περίπου σαν ιερό τέρας της υποκριτικής- γιατί υπερβολικά ή όχι, έτσι της μιλάνε- υπάρχουν μερικά πράγματα στα οποία οφείλεις στον εαυτό σου να πεις όχι. Μην τα κάνεις όλα και μην τα κάνεις όλα μαζί.
Και κριτική επιτροπή σε ένα show άσχετο με τα ενδιαφέροντα σου όπου είσαι σαν τη μύγα μέσα στο γάλα; Και συμμετοχή σε κυπριακό σήριαλ αμφιβόλου αισθητικής; Και τηλεοπτική διαφήμιση που δεν τη λες και αριστουργηματική; Και όλα αυτά μαζί; Την ίδια σεζόν; Γιατί;
Και κριτική επιτροπή σε ένα show άσχετο με τα ενδιαφέροντα σου όπου είσαι σαν τη μύγα μέσα στο γάλα; Και συμμετοχή σε κυπριακό σήριαλ αμφιβόλου αισθητικής; Και τηλεοπτική διαφήμιση που δεν τη λες και αριστουργηματική; Και όλα αυτά μαζί; Την ίδια σεζόν; Γιατί;
Πηγή: http://www.queen.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.
Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .