Ενταση επικράτησε, την Τετάρτη, στον τέταρτο όροφο στην Ιπποκράτους, όπου βρίσκονται τα γραφεία της Επιτροπής Τήρησης Καταστατικού ΠαΣοΚ (ΕΚΑΠ). Υβρεις ανταλλάχθηκαν, τασάκια εκσφενδονίστηκαν, καρέκλες χρησιμοποιήθηκαν απειλητικά χωρίς όμως να καταλήξουν στα κεφάλια συντρόφων.
Τα θλιβερά γεγονότα συνέβησαν το απόγευμα της Τετάρτης, όταν ο γραμματέας Νομαρχιακής Α' Πειραιά Ι. Αξαρλής και ο γραμματέας της Β1 Αθήνας Χρ. Σωτηρόπουλος άρχισαν να διαμαρτύρονται ο μεν πρώτος επειδή επιθυμούσε να αυξηθεί κατά δέκα άτομα ο αριθμός των συνέδρων από τον Πειραιά ενώ ο δεύτερος επειδή δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα τα εκλογικά μέτρα για τη εκλογή συνέδρων .
Τα θλιβερά γεγονότα συνέβησαν το απόγευμα της Τετάρτης, όταν ο γραμματέας Νομαρχιακής Α' Πειραιά Ι. Αξαρλής και ο γραμματέας της Β1 Αθήνας Χρ. Σωτηρόπουλος άρχισαν να διαμαρτύρονται ο μεν πρώτος επειδή επιθυμούσε να αυξηθεί κατά δέκα άτομα ο αριθμός των συνέδρων από τον Πειραιά ενώ ο δεύτερος επειδή δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα τα εκλογικά μέτρα για τη εκλογή συνέδρων .
Η ατμόσφαιρα ήταν εύφλεκτη καθώς τις προηγούμενες ημέρες υπήρξαν καταγγελίες από τους κ.κ Γ. Παναγιωτακόπουλο και Μιχ. Καρχιμάκη για αδιαφανείς διαδικασίες στο συνέδριο. Λόγο στον λόγο, η συζήτηση ανάμεσα στο μέλος της ΕΚΑΠ κ. Γρ. Φελώνη και στον κ. Αξαρλή μετατράπηκε σε καυγά εκτός ορίων.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο κ. Φελώνης κατηγόρησε τα δύο στελέχη του ΠαΣοΚ για πολιτική αλητεία, πετώντας πάνω στο τραπέζι τα δύο κείμενα που εξέδωσαν η Αριστερή Πρωτοβουλία (Γ. Παναγιωτακόπουλος) και η ομάδα των δέκα στελεχών μεταξύ των οποίων ο κ. Καρχιμάκης. Ο κ. Αξαρλής, σε έξαλλη κατάσταση του ζήτησε να πάρει πίσω αυτό που είπε και ξάπλωσε πάνω στο μεγάλο τραπέζι των συσκέψεων για να αρπάξει τον κ. Φελώνη.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο κ. Φελώνης κατηγόρησε τα δύο στελέχη του ΠαΣοΚ για πολιτική αλητεία, πετώντας πάνω στο τραπέζι τα δύο κείμενα που εξέδωσαν η Αριστερή Πρωτοβουλία (Γ. Παναγιωτακόπουλος) και η ομάδα των δέκα στελεχών μεταξύ των οποίων ο κ. Καρχιμάκης. Ο κ. Αξαρλής, σε έξαλλη κατάσταση του ζήτησε να πάρει πίσω αυτό που είπε και ξάπλωσε πάνω στο μεγάλο τραπέζι των συσκέψεων για να αρπάξει τον κ. Φελώνη.
Τον μεν κ. Φελώνη δεν τον πέτυχε, πέτυχε όμως τα γυαλιά του, τα οποία έπεσαν στο πάτωμα.
Ο πρόεδρος της ΕΚΑΠ κ. Ι. Σουλαδάκης, ο οποίος ήταν παρών δεν πρόλαβε να κινηθεί. Στην αίθουσα όμως έτρεξαν οι κ.κ. Π. Κουκουλόπουλος και ο γραμματέας της νεολαίας κ. Κ. Πανταζής, που βρίσκονταν σε διπλανό δωμάτιο, θορυβημένοι από τις φωνές.
Ο πρόεδρος της ΕΚΑΠ κ. Ι. Σουλαδάκης, ο οποίος ήταν παρών δεν πρόλαβε να κινηθεί. Στην αίθουσα όμως έτρεξαν οι κ.κ. Π. Κουκουλόπουλος και ο γραμματέας της νεολαίας κ. Κ. Πανταζής, που βρίσκονταν σε διπλανό δωμάτιο, θορυβημένοι από τις φωνές.
Εκείνη τη στιγμή ο κ. Αξαρλής είχε αρπάξει ένα τασάκι για να το ρίξει στον κ. Φελώνη, αλλά τελικώς το εκσφενδόνισε προς τον τοίχο της πλευράς που καθόταν ο ίδιος, και είχε αρπάξει μια καρέκλα και τη χτυπούσε νευρικά στο πάτωμα. Ο κ. Πανταζής πήρε την καρέκλα από τα χέρια του κ. Αξαρλή και τον συγκράτησε από το φόβο μήπως χειροδικήσει και ο κ. Κουκουλόπουλος πότε με το καλό και πότε με το άσχημο κατάφερε να να τους χωρίσει και να λήξει το επεισόδιο.
Επειτα από αυτά τα πρωτοφανή γεγονότα, ο κ. Παναγιωτακόπουλος εξέδωσε ανακοίνωση ζητώντας να παραιτηθούν τώρα οι διορισμένοι υβριστές.
«Αφού μετέτρεψαν μια πολιτική διαδικασία σε φάντασμα. Αφού επινόησαν ερωτηματολόγια, πολιτικές θέσεις υψηλής …κοπτοραπτικής και εκλογικές πατέντες παγκόσμιας πρωτοτυπίας… Αφού διόρισαν ΕΚΑΠ, εφορευτικές επιτροπές και «αριστείνδην» κατά πως βολεύει… Αφού αναιρούν μέχρι και σήμερα εγκυκλίους με νέες εγκυκλίους… Αφού μέχρι και σήμερα, πλην επιλεκτικών διαρροών, για να πετύχουν τη σωστή «προετοιμασία» δεν είναι γνωστό το πόσοι αντιπρόσωποι θα εκλεγούν… Αφού το μέτρο της εκλογής έγινε ασανσέρ με μπόνους και τιμωρίες, με προσθέσεις και αφαιρέσεις… Αφού ευτέλισαν τις οργανώσεις του εξωτερικού… Σήμερα προχώρησαν και σε πρωτοφανείς, απολίτικες και προσωπικές επιθέσεις. Μετά τα όσα συνέβησαν σήμερα, με την προκλητική επίθεση του διορισμένου στο κράτος και την ΕΚΑΠ Γρ. Φελώνη, κατά εκλεγμένων γραμματέων Ν.Ε. του Λεκανοπεδίου, απαιτούμε την άμεση παραίτηση των 4 διορισμένων μελών της ΕΚΑΠ. Το ΠΑΣΟΚ δεν έχει ανάγκη ούτε από κηπουρούς νέας κοπής, ούτε από φυτευτούς προεδρικών αυλών. Πολύ περισσότερο δεν έχει ανάγκη από μάγειρες εκλογικών διαδικασιών, που υβρίζουν και προκαλούν, την ίδια στιγμή που έχουν αποτύχει παταγωδώς σε ότι ανέλαβαν. Ότι και να κάνουν τη βάσανο της πολιτικής απολογίας για τα «κατορθώματα» τους που οδήγησαν το ΠαΣοΚ στη σημερινή απαξίωση δεν θα τη γλυτώσουν!», αναφέρει η δήλωση.
tovima.gr
Μα, Βαγγελάκη μου,
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράφει ο Ν βράχος
Μα Βαγγελάκη ..μου, με αυτά που κάνεις, αποδεικνύεις ότι πολιτικά βρίσκεσαι ακόμη στην εποχή των ...βόλων !
Βαγγελάκη. η πολιτική είναι μαγκιά και όχι κουτσαβακισμός.
Πολιτική είναι η ΔΥΝΑΜΗ της ψυχή μας να προσελκύει συνοδοιπόρους προσφοράς.
Τι να τα κάνουμε τα γλωσσικά σου ιδιώματα, όταν τα πολιτικά σου αντανακλαστικά είναι ακόμη σε νηπιακή κατάσταση.
Προκαλείς διαρκώς, με τους πολιτικούς σου συναγωνιστές, και θεωρείς δεδομένη την ..υπακοή τους.
Μα Βαγγελάκη μου, ένα μικρό σκυλάκι κάνει κουμάντο σε ολόκληρο κοπάδι ...προβάτων. Το σωματικό "μπούγιο" δεν ..επιβάλλεται, σε πολιτικά άτομα που έχουν ιδεολογικούς ορίζοντες για μια Ελλάδα καλλίτερη και όχι για μια πολυθρόνα..μεγαλύτερη.
Τι πιστεύεις, ότι μπορείς να επιβληθείς σε ψηφοφόρους ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΘΕΛΟΥΝ;
Σε ψηφοφόρους που δεν σε πιστεύουν;
Σε πολίτες που εξαθλίωσες οικονομικά, εξευτέλισες πολιτικά, και προσέβαλες ανθρώπινα.
Είσαι πολιτικό κεφάλαιο ΝΕΚΡΟ!!!
Εμείς, οι απλοί ψηφοφόροι θέλουμε ΑΡΧΗΓΟΥΣ και όχι καμαριέρες του κάθε...Αντωνάκη.
Θέλουμε ιδεολογικό θερμόμετρο προσέλκυσης και πειθούς και όχι ανταγωνιστικής επιβολής και επικράτησης.
Η πολιτική είναι παιχνίδι για μεγάλους και όχι για τους...άλλους !
Οι πολιτικοί αρχηγοί πρέπει να διαθέτουν ευστροφία, ειλικρίνεια, καλοσύνη και διορατικότητα.
Μα πάνω από όλα ανθρωπιά και όχι βρώμικα χτυπήματα στον κάθε αντίπαλο.
Οι πολιτικοί πρέπει να είναι ευγενείς, να διακρίνονται για τη μεγαλοψυχία τους και ΟΧΙ για την ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ ΤΟΥΣ!
Οι πολιτικοί πρέπει να είναι άνθρωποι με αισθήματα και συναισθήματα και ΟΧΙ ! κινητές κρεατομηχανές.