ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΟΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΚΡΗΤΗ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ... ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Ξέφραγο αμπέλι ... και με τη βούλα είναι εδώ και λίγες μέρες η Κρήτη, από τα ανατολικά, καθώς σύμφωνα με διαταγή που υπογράφεται από τον πλοίαρχος Λ.Σ. Αλέξη Καράκουλα, με ημερομηνία 22 Φεβρουαρίου, οι περιπολίες στην ανατολική Κρήτη σταματούν λόγω έλλειψης καυσίμων.
Σύμφωνα με το peiratiko, η διαταγή στάλθηκε στα λιμεναρχεία της Ανατολικής Κρήτης (Άγιο Νικόλαο, Σητεία και Ιεράπετρα), όπου υπάρχουν ένα ναυαγοσωστικό του Λ.Σ και δύο μεγάλα σκάφη.
Με τη διαταγή αυτή, σταματούν οι περιπολίες, ενώ τα σκάφη θα επιχειρούν μόνο για έκτακτα γεγονότα.
Όλα αυτά, μετά την, κατά διαστήματα, ακινητοποίηση σκαφών του λιμενικού λόγω βλαβών, που δεν επιδιορθώνονταν άμεσα. Σε κάθε περίπτωση, λόγω βλάβης ή ... καυσίμων, το νησί, που συχνά πυκνά δέχεται λαθρομετανάστες, πλέον δε θα είναι σε θέση να προλαμβάνει τέτοιες "αφίξεις"...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.
Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .