
Η
λειτουργία του πυρηνικού σταθμού Κρσκο, στην Κροατία, διεκόπη αυτόματα,
στις 11.36 (τοπική ώρα) σήμερα το πρωί, εξαιτίας αιφνίδιας πτώσης της
πίεσης στη γεννήτρια ατμού, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η διοίκηση του
σταθμού...
Ομάδες ειδικών του πυρηνικού σταθμού ερευνούν ήδη τα ακριβή αίτια για την αναπάντεχη αυτή εξέλιξη στη λειτουργία της μονάδας.
Σύμφωνα με τις σχετικές ανακοινώσεις...
Κατά τη
διαδικασία διακοπής λειτουργίας, όλα τα συστήματα λειτούργησαν σύμφωνα
με τα προβλεπόμενα και δεν υπήρξε καμία επίπτωση στο περιβάλλον ή κάποια
άλλη αρνητική συνέπεια.
Για την επαναλειτουργία του σταθμού θα υπάρξει επίσημη ενημέρωση, ενώ
σύμφωνα με την αρμόδια Αρχή Ενέργειας της Κροατίας δεν αναμένονται
προβλήματα στην ηλεκτροδότηση της χώρας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.
Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .