Πέμπτη, Φεβρουαρίου 21

Το UFO θα απογειωθεί το Σεπτέμβριο !!!


"AΠΟΓΕΙΩΝΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ"!
"Mυστικός δείπνος" Α.Σαμαρά σε 21 βουλευτές

Ο Aντώνης Σαμαράς παρέθεσε δείπνο "εμψύχωσης" στην ταβέρνα «Ο Βασίλης» στην Κηφισιά, δίπλα
από το σπίτι του, σε 21 βουλευτές που κάλεσε για μια χαλαρή συζήτηση, ενώ παρόντες ήταν ο Πρόεδρος της Βουλής, κ. Ευ. Μεϊμαράκης, ο υπουργός Υγείας κ. Ανδρ. Λυκουρέντζος και ο αναπληρωτής του κ. Μ. Σαλμάς, αλλά και ο υπουργός Εργασίας κ. Ι. Βρούτσης και ο υφυπουργός του κ. Ν. Παναγιωτόπουλος.

«Αν βγάλουμε τον Ιούνιο, τα περάσαμε τα δύσκολα. Από το Σεπτέμβριο θα απογειωθούμε» είπε θέλοντας να δείξει ότι είναι κοντά στην έξοδο από την κρίση.

Πόθεν αυτή η αισιοδοξία, δεν γνωρίζουμε. Ισως θεωρεί κομβικό σημείο της γερμανικές εκλογές και το επερχόμενο νέο "κούρεμα"...

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.

Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .