Ο Νίκος Ανδρουλάκης, ένθερμος υποστηρικτής του προέδρου
Ο Νίκος Ανδρουλάκης, ένθερμος υποστηρικτής του προέδρου του ΠΑΣΟΚ,
Ευάγγελου Βενιζέλου σάρωσε σε σταυρούς στις εκλογές που έγιναν για την
ανάδειξη του ΚΠΕ του ΠΑΣΟΚ.
Ο 33χρονος Νίκος Ανδρουλάκης με καταγωγή από την Κρήτη και διπλωματούχος του Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, ήταν από τους ελάχιστους υποστηρικτές Βενιζέλου στο Πολιτικό Συμβούλιο του ΠΑΣΟΚ επί προεδρίας Γιώργου Παπανδρέου.
Μάλιστα λέγεται ότι εξαργύρωσε τη στήριξη του και τοποθετήθηκε τρίτος στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας.
Η σχέση του με τον Ευάγγελο Βενιζέλο κρατάει χρόνια, τον είχε στηρίξει στην πρώτη αναμέτρησή του με τον Γιώργο Παπανδρέου το Νοέμβριο του 2008 και συνέχισε να είναι βασικός συνομιλητής του όλα αυτά τα χρόνια.
Ο Νίκος Ανδρουλάκης είναι διπλωματούχος του Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και κάτοχος τίτλου του μεταπτυχιακού προγράμματος «Νέα Υλικά και Περιβάλλον», είναι επίσης υποψήφιος διδάκτορας Φιλοσοφίας.Τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως Πολιτικός Μηχανικός και διδάσκει ως ωρομίσθιος στην Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Παράλληλα διαχειρίζεται μια μικρή τουριστική μονάδα.
Από το 1997 συμμετέχει ενεργά στην φοιτητική παράταξη της Π.Α.Σ.Π. Ξάνθης και στο προεδρείο του Συλλόγου Κρητών Φοιτητών. Το 1999 εκλέγεται Γραμματέας της ΠΑΣΠ Ξάνθης, ενώ το 2000- 2002 είναι και μέλος της Συγκλήτου του Δ.Π.Θ.
Παράλληλα με τις σπουδές και την εργασία του, δραστηριοποιείται πολιτικά: Το 2001, εκλέγεται μέλος του Κεντρικού Συμβουλίου της Νεολαίας ΠΑ.ΣΟ.Κ., και συμμετέχει στο Γραφείο Σπουδάζουσας Π.Α.Σ.Π. Α.Ε.Ι.. Το 2006, εκλέγεται στην Κεντρική Αντιπροσωπεία του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος ως εκπρόσωπος του Τμήματος Ανατολικής Κρήτης. Το 2007, εκλέγεται μέλος της Εθνικής Αντιπροσωπείας της Νεολαίας ΠΑ.ΣΟ.Κ.
Ο 33χρονος Νίκος Ανδρουλάκης με καταγωγή από την Κρήτη και διπλωματούχος του Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, ήταν από τους ελάχιστους υποστηρικτές Βενιζέλου στο Πολιτικό Συμβούλιο του ΠΑΣΟΚ επί προεδρίας Γιώργου Παπανδρέου.
Μάλιστα λέγεται ότι εξαργύρωσε τη στήριξη του και τοποθετήθηκε τρίτος στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας.
Η σχέση του με τον Ευάγγελο Βενιζέλο κρατάει χρόνια, τον είχε στηρίξει στην πρώτη αναμέτρησή του με τον Γιώργο Παπανδρέου το Νοέμβριο του 2008 και συνέχισε να είναι βασικός συνομιλητής του όλα αυτά τα χρόνια.
Ο Νίκος Ανδρουλάκης είναι διπλωματούχος του Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και κάτοχος τίτλου του μεταπτυχιακού προγράμματος «Νέα Υλικά και Περιβάλλον», είναι επίσης υποψήφιος διδάκτορας Φιλοσοφίας.Τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως Πολιτικός Μηχανικός και διδάσκει ως ωρομίσθιος στην Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Παράλληλα διαχειρίζεται μια μικρή τουριστική μονάδα.
Από το 1997 συμμετέχει ενεργά στην φοιτητική παράταξη της Π.Α.Σ.Π. Ξάνθης και στο προεδρείο του Συλλόγου Κρητών Φοιτητών. Το 1999 εκλέγεται Γραμματέας της ΠΑΣΠ Ξάνθης, ενώ το 2000- 2002 είναι και μέλος της Συγκλήτου του Δ.Π.Θ.
Παράλληλα με τις σπουδές και την εργασία του, δραστηριοποιείται πολιτικά: Το 2001, εκλέγεται μέλος του Κεντρικού Συμβουλίου της Νεολαίας ΠΑ.ΣΟ.Κ., και συμμετέχει στο Γραφείο Σπουδάζουσας Π.Α.Σ.Π. Α.Ε.Ι.. Το 2006, εκλέγεται στην Κεντρική Αντιπροσωπεία του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος ως εκπρόσωπος του Τμήματος Ανατολικής Κρήτης. Το 2007, εκλέγεται μέλος της Εθνικής Αντιπροσωπείας της Νεολαίας ΠΑ.ΣΟ.Κ.
newsbeast.gr
Ο καημένος ο Ευάγγελος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτός ήταν πάντοτε, από φοιτητής ακόμη. Απ΄όταν κουβαλούσε την τσάντα του Στέλιου Νέστορα, στο γραφείο του οποίου έκανε την ασκησή του.
Έχει, ο μπαγάσας, την σταθερότητα και την ευλυγισία του υδράργυρου. Προσαρμόζεται σε όλα τα καλούπια, αντέχει σε όλα τα περιβάλλοντα. Η ευρυμάθεια του, δεν τον απελευθερώνει. Είναι η φυλακή του. Ιδεολογικός χαμαιλέοντας, θα ήταν ιδανικός-σε άλλες εποχές-ως παρακοιμώμενος του βυζαντινού αυτοκράτορα, μυστικοσύμβουλος στην Αυλή του Τσάρου ή βεζύρης στο σουλτανικό Διβάνιον.
Αμετροεπής ως ρήτωρ, ασίγαστα φιλόδοξος, εμπειροτέχνης εξουσιαστής ούτε το βαρύ σε συνειρμούς όνομα που φέρει μπορεί να υπηρετήσει.
Εκλαμβάνοντας την πολιτική ως μια κατ΄εξοχήν υπόθεση επίδειξης βολονταρισμού χάνει και στα εύκολα.
Καλός, για να διευθετεί τα χρέη των ΠΑΕ και ΚΑΕ της Θεσσαλονίκης-το... χάρισμα του το αναγνώρισε και ο Σημίτης στο Συνέδριο του 2004 μετά τις εκλογές-ήκιστα αποδοτικός και τελεσφόρος όταν πρέπει να εμπνεύσει και να υπηρετήσει ιδέες.
Κρίμα.