Τρίτη, Μαρτίου 12

Καταγγελία από πολίτη.Φιλόζωος και όχι Αλογοφάγος

 "ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ

Το Σάββατο 9 Μαρτίου, περαστικός από την λεωφόρο ΝΑΤΟ και πίσω από το Πολεμικό Αεροδρόμιο της Ελευσίνας, ένα μαύρο NISSAN φορτηγάκι μεγάλου κυβισμού μάλλον είχε μεταφέρει (;) και ένας ηλικιωμένος κοντόχοντρος έδενε 5 η και περισσότερα ψωράλογα. Πριν μια ώρα περίπου που πήγαινα προς την Λαϊκή του Ασπροπύργου αυτά τα ζώα δεν υπήρχαν, άρα το φορτηγάκι και ο χοντρός που έδενε τα άλογα μόλις είχαν φτάσει. Στην περιοχή του Ασπροπύργου Υπάρχει σφαγείο. Κάποτε είχαν σφάξει και πούλησαν και φάγαμε Αγελάδες με φυματίωση πάλι έβοσκαν στον ίδιο χώρο που έχεζαν

οι τσιγγάνοι που είχαν τον καταυλισμό τους εκεί για αρκετό καιρό, καθώς ακόμα και πρόβατα βόσκουν σ΄αυτό το μέρος. Κάποιος δεν μπορεί να κάνει ένα έλεγχο ποιο είναι το σφαγείο και ποιοι είναι αυτοί που το προμηθεύουν τέτοιου είδους κρέατα. Μια σκέψη κάνω ίσως και αυθαίρετη: Λέω...Αυτός ο κύριος με το NISSAN φορτηγάκι, μετέφερε και έδεσε τα καημένα ζωάκια εκεί, και όταν βράδιασε πήγαν "κάποιοι" και τα πήγαν στα σφαγεία. Κάποιος να το ψάξει σοβαρά, τα σφαγεία του Ασπροπύργου έχουν κατηγορηθεί 

Αναγνώστης.
oxafies.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.

Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .