Τον ακροδεξιό επιχειρηματία του κόμματος Δράση, Στέλιο Σταυρίδη, επέλεξαν να θέσουν επικεφαλής του ταμείου εκποίησης της δημόσιας περιουσίας ΤΑΙΠΕΔ. Ο Σταυρίδης που μέχρι σήμερα προσπαθούσε να ιδιωτικοποιήσει την ΕΥΔΑΠ (ήρθε στην εταιρεία μετά την τοποθέτηση από το ΠΑΣΟΚ ανθρώπων της γαλλικής πολυεθνικής Veolia) προβιβάζεται στην θέση του ανώτατου εκποιητή.....
O Σταυρίδης είναι γνωστός για το ξεπούλημα της ελληνικής
τσιμεντοβιομηχανίας ΑΓΕΤ – Ηρακλής από την κυβέρνηση Μητσοτάκη στον
ιταλικό όμιλο Καλτσεστρούτσι. Αξίζει να θυμηθούμε τι έγραφε για το θέμα
το περιβάλλον του Α.Σαμαρά μέσω του Antinews:
«Στο μεταξύ αναμένονται εναγωνίως τα απομνημονεύματα κάποιου που θα
λέει πολλά για μια συνάντηση στο Κόμο με την Καλτσεστρούτσι για την ΑΓΕΤ
– ΗΡΑΚΛΗΣ, ποιοι παρευρέθηκαν και πως την αξιοποίησαν. Για όσους δεν
θυμούνται επί κυβερνήσεως Μητσοτάκη, η Καλτσεστρούτσι εξαγόρασε από το
ελληνικό Δημόσιο την ΑΓΕΤ Ηρακλής. Ηταν η πρώτη μεγάλη ιδιωτικοποίηση
στην Ελλάδα και είχε προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων. Πέρασαν τα χρόνια, ο
Αβραμόπουλος έγινε αρχηγός κόμματος, ο Μητσοτάκης φώναζε ότι τον έριξε η
… διαπλοκή και η ιταλική αστυνομία συνέλαβε κάποια στιγμή τέσσερα
διευθυντικά στελέχη της Καλτσεστρούτσι με την κατηγορία ότι ήταν στην
υπηρεσία της Κόζα Νόστρα».
Ο έλεγχος που ασκούσε η μαφία στην Καλτσεστρούτσι ήρθε στο φως τα τελευταία χρόνια με σειρά δικαστικών ερευνών.
Σημασία για την Ελλάδα έχει ότι το ξεπούλημα της ΑΓΕΤ αποτέλεσε
σημαντικό πλήγμα για την εθνική οικονομία όπως εξηγούσε παλαιότερα η
εφημερίδα Το Ποντίκι: «Στις
αρχές της δεκαετίας του ’90 η τότε κυβέρνηση (Μητσοτάκη) έδωσε σκληρό
αγώνα για να ιδιωτικοποιήσει την ΑΓΕΤ Ηρακλής, μία από τις μεγαλύτερες
ελληνικές βιομηχανίες και με ισχυρή θέση στην παγκόσμια αγορά τσιμέντου.
Ως αγοραστής εμφανίστηκε ο ιταλικός όμιλος Caltsestruzzi, με επικεφαλής
τον Λορέντζο Παντσαβόλτα, ο οποίος εκείνο τον καιρό έκανε πολλές και
εντυπωσιακές εμφανίσεις στην Αθήνα. Η κυβέρνηση ισχυριζόταν τότε ότι η
επιλογή των Ιταλών έγινε με στόχο η ελληνική τσιμεντοβιομηχανία να μην
καταλήξει στους βασικούς ανταγωνιστές της, που τότε ήταν η γαλλική
Lafarge και ισχυρές βιομηχανίες από τη Βόρεια Αμερική. Λίγα χρόνια
αργότερα, ο ιταλικός όμιλος κατέρρεε οικονομικά και έβαλε πωλητήριο στην
ΑΓΕΤ, η οποία εξαγοράστηκε από την κοινοπραξία Blue Circle, η οποία
λίγο αργότερα πουλήθηκε στη γαλλική Lafarge. Έτσι, την ελληνική
τσιμεντοβιομηχανία «ρούφηξε» ο βασικός ανταγωνιστής της και σήμερα
αποτελεί μία μικρή θυγατρική του γαλλικού ομίλου, με συρρικνωμένη την
παραγωγή και λειτουργώντας περισσότερο ως εμπορικό υποκατάστημα…
Μάλιστα, ο όμιλος μετονομάζεται σταδιακά και παίρνει το όνομα της
“μητρικής”, για να σβήσουν οριστικά οι μνήμες από την άλλοτε κραταιά
τσιμεντοβιομηχανία».
Ο Στέφανος Μάνος πούλησε τότε την ΑΓΕΤ, γνωρίζοντας, ότι είναι κερδοφόρα
με το επιχείρημα ότι αν παρέμενε στο δημόσιο θα έπαυε να έχει
κερδοφορία!!!. Στελέχη του ΠΑΣΟΚ που σήμερα στηρίζουν το ξεπούλημα της
δημόσιας περιουσίας τότε έδιναν μάχες εναντίον του ξεπουλήματος της
επιχείρησης αναφέροντας μάλιστα ότι η κυβέρνηση είχε δώσει 1 δισ δραχμές
στην Morgan Stanley για να τρέξει ένα “στημένο” διαγωνισμό.
Να σημειωθεί ότι η Καλτσεστρούτσι τελικά πέταξε στο καλάθι των αχρήστων τον κ. Σταυρίδη, ο οποίος μετά το ξεπούλημα θεωρούσε σίγουρη τη θέση του διευθύνοντος σύμβουλού
Η κυβέρνηση Σαμαρά λοιπόν αφού τοποθέτησε υπουργό οικονομικών τον Στουρνάρα, συνιδρυτή μαζί με τον Στέφανο Μάνο της ΜΚΟ «Πρωτοβουλία ΚΑΠΠΑ» για
το ολοκληρωτικό ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας, συνεχίζει να φέρνει
ανθρώπους της Δράσης σε θέσεις κλειδιά. Ένα κόμμα που εξαφανίστηκε από
το πολιτικό σκηνικό με την ψήφο του ελληνικού λαού επιστρέφει στην
εξουσία από την πίσω πόρτα.
http://wwwaristofanis.blogspot.gr/
ΑΓΚΥΡΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΑΜΑΡΙΑ γίνανε μαλλιά …κουβάρια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΡίχνει ..άγκυρες και παλαμάρια ο Σαμαράς! Βλέπει ότι ο πολιτικός του χρόνος τελειώνει και η ΝΕΑ οριστική απομόνωση ! τον περιμένει. Έτσι εφαρμόζει όσα ..έμαθε από τον Μητσοτάκη.
Αυτός δεν είναι που πούλησε την Ελλάδα επανειλημμένα;
Αυτός δεν είναι που μας οδήγησε στο ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΥΟ ΚΑΙ ΤΡΙΑ;
Αυτός δεν είναι που ΤΙΝΑΞΕ την οικονομία στον αέρα;
Αυτός δεν ήταν που μαζί με τον Τσίπρα και τους Χίτες πυρπόλησαν την Ελλάδα;
Αυτός δεν ήταν που μαζί με το Βαγγελάκη ‘’υπέγραψαν’’ την μεγάλη σκευωρία για το Γιώργο Παπανδρέου;
* Αυτός δεν είναι που διέλυσε τα πάντα μέσα και έξω;
* Αυτός δεν είναι που ΑΡΝΗΘΗΚΕ να ομολογήσει το πραγματικό έλλειμμα και επί ΔΥΟ ! χρόνια υπονόμευε και συκοφαντούσε τον Γιώργο Παπανδρέου;
* Αυτός δεν είναι που έκανε εκατοντάδες προσλήψεις όταν η πατρίδα μας ψυχορραγούσε;
* Αυτός δεν είναι που μας οδηγεί σε ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ αφού τα νέα μέτρα, που μας επέβαλε ήταν οι εντολές της Μέργκελ και των λοιπών τοκογλύφων του Ευρωπαϊκού Νεοναζισμού; Και δεν έχουν καμία σχέση με το πρόγραμμα του Πασόκ;
* Αυτός δεν είναι που μαζί με τον μπουχέσα διπλασίασαν το ΧΡΕΟΣ;
* Αυτός δεν είναι που λιποτάχτησε το 2009 μαζί με τον Καραμανλή;
* Αυτός δεν είναι που ΕΒΑΛΕ τους ναζιστοφασίστες στη Βουλή;
* Αυτός δεν είναι που τώρα ΚΑΛΥΠΤΕΙ όλους τους δεξιούς φοροφυγάδες;
* Αυτός δεν είναι ο..φίλος του Βαγγέλη;
* Αυτός δεν είναι ο φίλος του ΨΥΧΑΡΗ, ΤΟΥ ΜΠΟΜΠΟΛΑ,ΤΟΥ ΑΓΡΟΤΟ-ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ, ΤΗΣ..ΜΕΡΓΚΕΛ και Σ.Ι.Α;
ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ;
Αυτές οι πράξεις δεν αποτελούν ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ;
YΓ.
Πολύ...Μητσοτάκη "βρωμάει" η κυβέρνηση;
Επιστροφή στη ΝΔ διαγραφέντων συνδικαλιστών
ΑπάντησηΔιαγραφή=======================
Με αποφασή της Εκτελεστικής Γραμματείας της ΝΔ που συνεδρίασε υπό την προεδρία του προέδρου του κόμματος, Αντώνη Σαμαρά, άνοιξε ο δρόμος για την επιστροφή στη ΝΔ κομματικών στελεχών που....
είχαν διαγραφεί.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, «αποφασίστηκε η άρση των ποινών μελών του κόμματος για παραβάσεις του καταστατικού κατά την άσκηση της συνδικαλιστικής τους δραστηριότητας οι οποίοι και επανεντάσσονται εφόσον βέβαια το επιθυμούν στα μητρώα των μελών της».
Η απόφαση εκτιμάται ότι αφορά συνδικαλιστές όπως οι Νίκος Κιουτσούκης και Θύμιος Λυμπερόπουλος.
Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΓΝΩΡΙΖΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράφει ο Ν.Βράχος.
ΟΜΩΣ, Καραμανλής και Σαμαράς, συνειδητά το απέκρυψαν και συνέχισαν την καταστροφή.
΄Ηθελαν πάση θυσία, να αποκρύψουν την αλήθεια από το Λαό μας.
Ήξεραν τις συνέπειες. Όμως προτίμησαν να σώσουν το τομάρι τους και όχι την Ελλάδα!
Ο ΣΑΜΑΡΑΣ αφού έκανε απειράριθμες κωλοτούμπες, αφού δημιούργησε ένα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ κλίμα για την Ελλάδα, αφού ΠΟΛΕΜΗΣΕ!!! με μανία τη ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ Παπανδρέου! που υποστηρίζει και εφαρμόζει σήμερα, αφού διέγραψε όσους είχαν ΕΘΝΙΚΗ άποψη, αφού απαίτησε να παραιτηθεί ο Γ. Παπανδρέου, στη συνέχεια υπέγραψε όλα όσα ...του φταίγανε. Το μόνο που τον ενδιέφερε ήταν η εξουσία. Ήταν η πολυθρόνα !
Είχε προηγηθεί το "ΦΑΓΩΜΑ" της Ντόρας γιατί είχε...ανθελληνική συμπεριφορά !
Ετσι, αφού διέλυσε την Ελλάδα για ΔΕΥΤΕΡΗ φορά, αφού διέλυσε τη ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ για άλλη μία φορά, άρχισε τις συλλογές από πολιτικές...αντίκες και ερμαφρόδιτες παρουσίες.
ΤΕΛΟΣ, κάτω από την ΔΙΕΘΝΗ ομολογία για το ύψος του ελλείμματος του 2009,αναγκάστηκε για μία ακόμη φορά να κάνει ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ!
ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΤΙΑ ΠΟΥ ΛΙΠΟΤΑΧΤΗΣΑΝ .
======================================
Παραθέτω ένα απόσπασμα από σημερινό άρθρο του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Αντώνη Σαμαρά στη Wall Street Journal:
----------------
More recession has... meant more stubborn deficits and ever-exploding debt. Greece
has already implemented deficit-cutting measures of around 20% of GDP to curtail a
deficit of 15% of GDP in 2009. Two years later, and despite all these measures,
----------------
Athens's deficit was still around 10% in 2011. Three quarters of deficit-cutting
produced more recession, not less deficit.
Για πρώτη φορά και μάλιστα ενώπιον ενός διεθνούς ακροατηρίου, ο Αντώνης...
...Σαμαράς αναγνωρίζει ότι το έλλειμμα του 2009 άγγιξε το 15%.
---------------------------------------
Κάπου εδώ τελειώνει και επίσημα η υστερική ρητορική της Νέας Δημοκρατίας περί "φουσκώματος" του ελλείμματος, κάτι εξάλλου που δεν άντεξε ούτε στη σχετική Εξεταστική Επιτροπή.
Τώρα γίνεται ΠΛΕΟΝ αντιληπτό σε όλους, γιατί ο Κωστάκης εξακολουθεί να έχει την...πιπίλα στο στόμα.
Ξέρει ότι να αλλάξουν τα πράγματα , κάπου τον περιμένει ο κ. εισαγγελέας. Η ταραχή, ο τρόμος, ο πανικός και η λιποταξία βρίσκονται διαρκώς στο…δρόμο του.
ΣΗΜΕΡΑ, χωρίς ίχνος ντροπής, παρουσιάζονται και οι δύο, ποντάροντας στο γεγονός ότι μέχρι τώρα κατάφεραν να φανατίσουν τους νεοδημοκράτες και να τους "πιστέψουν" ότι είναι...αθώοι!
Όμως υπάρχουν και Έλληνες, που λειτουργούν με βάση την αγάπη για την πατρίδα και τη λογική ερμηνεία των γεγονότων.
Έλληνες για την Ελλάδα και τα παιδιά μας.
Λιποτάχτησαν, προσέβαλαν, υπονόμευσαν ,κατηγόρησαν χωρίς ίχνος ντροπής προκειμένου να μη μάθει ο λαός μας την αλήθεια. Έπιασαν …πάτο !
Η ΛΙΠΟΤΑΞΙΑ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΑΙ;;;