Ο Ευ. Βενιζέλος απορρίπτει το αίτημα συνέδρων για αλλαγή στρατηγικής
«Το ΠΑΣΟΚ βγαίνει από το Συνέδριο αισιόδοξο και δυνατό, πετυχαίνοντας
την ολική του επαναφορά». Με τη φράση αυτή έκλεισε τις εργασίες του 9ου
Συνεδρίου του ΠΑΣΟΚ, ο πρόεδρος του Κινήματος Ευάγγελος Βενιζέλος, ο
οποίος απένειμε τα εύσημα και εξέφρασε τις ευχαριστίες του προς τον λαό
που ψήφισε το ΠΑΣΟΚ στις διπλές εκλογές του καλοκαιριού, για την αντοχή,
την αξιοπρέπεια και τη δύναμη που επέδειξε.
Απαντώντας σε τοποθετήσεις συνέδρων σχετικά με το είδος της συμμετοχής του ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση, ο Ευ. Βενιζέλος απέρριψε με κατηγορηματικό τρόπο τη μη συμμετοχή ή ακόμα και τη μείωση της υπάρχουσας συμμετοχής. Όπως τόνισε, «είναι μέγα θέμα η ύπαρξη και η αντοχή της κυβέρνησης και μάλιστα σε βάθος τετραετίας» και υπογράμμισε ότι «δεν υπάρχει εναλλακτική λύση πέραν της κυβέρνησης συνεργασίας των τριών κομμάτων, από την παρούσα Βουλή».
Σε όσους πρότειναν ή υπονόησαν αλλαγή στρατηγικής και τήρηση αποστάσεων από την κυβέρνηση συνεργασίας, ο πρόεδρος του Κινήματος τόνισε ότι μια τέτοια στρατηγική θα καθιστούσε το ΠΑΣΟΚ «ουρά» της στρατηγικής της ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ, διατυπώνοντας ένα κατηγορηματικό «όχι» στην επιλογή αυτή.
Επιπλέον, ο Ευ. Βενιζέλος κατηγόρησε τη ΝΔ ότι θέλει να έχει τον έλεγχο όλων των υπουργείων που δίνουν όφελος και να χρεώνει στο ΠΑΣΟΚ τις δυσάρεστες, τις λεγόμενες «μνημονιακές» αποφάσεις.
«Όποιος επιχειρήσει να παίξει με τα θέματα αυτά, μικροκομματικά ή εσωκομματικά παιχνίδια είναι κατώτερος των περιστάσεων», είπε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Βενιζέλος επανήλθε στην πρότασή του για κοινή κάθοδο στις εκλογές με τη ΔΗΜΑΡ και κινήσεις του χώρου της Κεντροαριστεράς, τονίζοντας ότι αυτό θα δώσει μια πολιτική δυναμική η οποία θα είναι ευεργετική για τον τόπο και δίνει τη δυνατότητα ανάδειξης της συμμαχίας αυτής σε πρώτη δύναμη. Τόνισε επίσης ότι είναι πολύ σημαντικό να υπάρχουν στην κυβέρνηση συνεργασίας δύο πόλοι, αντί των τριών που υπάρχουν σήμερα: Ένας κεντροδεξιός πόλος κι ένας κεντροαριστερός.
«Ταυτόχρονα με όλα αυτά», τόνισε ο κ. Βενιζέλος, «το ΠΑΣΟΚ προχωρά σε όλες τις απαραίτητες κινήσεις για τη συγκρότηση της μεγάλης παράταξης της Κεντροαριστεράς».
Αναφερόμενος στη φυσιογνωμία του ΠΑΣΟΚ, ο πρόεδρος του κόμματος τόνισε ότι το ΠΑΣΟΚ είναι πάντα σοσιαλιστικό, δημοκρατικό, πολιτικά φιλελεύθερο, μεταρρυθμιστικό, ευρωπαϊκό, εθνικά υπεύθυνο, οικολογικά ευαίσθητο, έμπρακτα πατριωτικό και λαϊκό.
Σε ό,τι αφορά στον ίδιο και την παρουσία του στην ηγεσία του Κινήματος, είπε ότι δεν απολαμβάνει την ιδιότητα του αρχηγού κόμματος και προέδρου του ΠΑΣΟΚ αλλά αγωνίζεται για ένα συλλογικό ΠΑΣΟΚ το οποίο ο ίδιος μπορεί να εγγυηθεί, όπως μπορεί να εγγυηθεί και τη συλλογική προσπάθεια.
Ο Ευάγγελος Βενιζέλος, προσερχόμενος στην αίθουσα, έγινε δεκτός με θερμές εκδηλώσεις από την πλευρά των συνέδρων, κάτι που επαναλήφθηκε και κατά την άνοδό του στο βήμα.
Αναμένοντας την ολοκλήρωση της διαδικασίας των τοποθετήσεων έως ότου ανέβει στο βήμα, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ κάθισε στην πρώτη σειρά, ανάμεσα στην κόρη και τη σύζυγό του, δίπλα στην οποία καθόταν ο πρώην πρόεδρος του Κινήματος Γιώργος Παπανδρέου, ο οποίος παρακολούθησε την ομιλία του κ. Βενιζέλου.
Απαντώντας σε τοποθετήσεις συνέδρων σχετικά με το είδος της συμμετοχής του ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση, ο Ευ. Βενιζέλος απέρριψε με κατηγορηματικό τρόπο τη μη συμμετοχή ή ακόμα και τη μείωση της υπάρχουσας συμμετοχής. Όπως τόνισε, «είναι μέγα θέμα η ύπαρξη και η αντοχή της κυβέρνησης και μάλιστα σε βάθος τετραετίας» και υπογράμμισε ότι «δεν υπάρχει εναλλακτική λύση πέραν της κυβέρνησης συνεργασίας των τριών κομμάτων, από την παρούσα Βουλή».
Σε όσους πρότειναν ή υπονόησαν αλλαγή στρατηγικής και τήρηση αποστάσεων από την κυβέρνηση συνεργασίας, ο πρόεδρος του Κινήματος τόνισε ότι μια τέτοια στρατηγική θα καθιστούσε το ΠΑΣΟΚ «ουρά» της στρατηγικής της ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ, διατυπώνοντας ένα κατηγορηματικό «όχι» στην επιλογή αυτή.
Επιπλέον, ο Ευ. Βενιζέλος κατηγόρησε τη ΝΔ ότι θέλει να έχει τον έλεγχο όλων των υπουργείων που δίνουν όφελος και να χρεώνει στο ΠΑΣΟΚ τις δυσάρεστες, τις λεγόμενες «μνημονιακές» αποφάσεις.
«Όποιος επιχειρήσει να παίξει με τα θέματα αυτά, μικροκομματικά ή εσωκομματικά παιχνίδια είναι κατώτερος των περιστάσεων», είπε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Βενιζέλος επανήλθε στην πρότασή του για κοινή κάθοδο στις εκλογές με τη ΔΗΜΑΡ και κινήσεις του χώρου της Κεντροαριστεράς, τονίζοντας ότι αυτό θα δώσει μια πολιτική δυναμική η οποία θα είναι ευεργετική για τον τόπο και δίνει τη δυνατότητα ανάδειξης της συμμαχίας αυτής σε πρώτη δύναμη. Τόνισε επίσης ότι είναι πολύ σημαντικό να υπάρχουν στην κυβέρνηση συνεργασίας δύο πόλοι, αντί των τριών που υπάρχουν σήμερα: Ένας κεντροδεξιός πόλος κι ένας κεντροαριστερός.
«Ταυτόχρονα με όλα αυτά», τόνισε ο κ. Βενιζέλος, «το ΠΑΣΟΚ προχωρά σε όλες τις απαραίτητες κινήσεις για τη συγκρότηση της μεγάλης παράταξης της Κεντροαριστεράς».
Αναφερόμενος στη φυσιογνωμία του ΠΑΣΟΚ, ο πρόεδρος του κόμματος τόνισε ότι το ΠΑΣΟΚ είναι πάντα σοσιαλιστικό, δημοκρατικό, πολιτικά φιλελεύθερο, μεταρρυθμιστικό, ευρωπαϊκό, εθνικά υπεύθυνο, οικολογικά ευαίσθητο, έμπρακτα πατριωτικό και λαϊκό.
Σε ό,τι αφορά στον ίδιο και την παρουσία του στην ηγεσία του Κινήματος, είπε ότι δεν απολαμβάνει την ιδιότητα του αρχηγού κόμματος και προέδρου του ΠΑΣΟΚ αλλά αγωνίζεται για ένα συλλογικό ΠΑΣΟΚ το οποίο ο ίδιος μπορεί να εγγυηθεί, όπως μπορεί να εγγυηθεί και τη συλλογική προσπάθεια.
Ο Ευάγγελος Βενιζέλος, προσερχόμενος στην αίθουσα, έγινε δεκτός με θερμές εκδηλώσεις από την πλευρά των συνέδρων, κάτι που επαναλήφθηκε και κατά την άνοδό του στο βήμα.
Αναμένοντας την ολοκλήρωση της διαδικασίας των τοποθετήσεων έως ότου ανέβει στο βήμα, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ κάθισε στην πρώτη σειρά, ανάμεσα στην κόρη και τη σύζυγό του, δίπλα στην οποία καθόταν ο πρώην πρόεδρος του Κινήματος Γιώργος Παπανδρέου, ο οποίος παρακολούθησε την ομιλία του κ. Βενιζέλου.
Το πλαστό πληρεξούσιο στο Βαγγέλη…
ΑπάντησηΔιαγραφήΒαγγελάκη ..τους.
Μάταια προσπαθείς να ..πλαστογραφήσεις την υπογραφή μου και την ιστορία μου.
Είμαι το ΣΑΠΙΟ ΠΑΣΟΚ……!
Με λένε ….Νίκο, Κώστα, Παύλο , Βασίλη…!
Αγωνίζομαι για αυτό το κίνημα του λαού τουλάχιστον… διπλά χρόνια από σένα!
Έχω προσφέρει τόσο ‘’αίμα’’ που δεν μπορείς να φανταστείς
Δεν ζήτησα, ούτε πήρα ποτέ τίποτα περισσότερο, από όσα έδωσε το ΠΑΣΟΚ στους Έλληνες.
Παρουσιάζεις επίμονα και ..παράνομα ένα πλαστό πληρεξούσιο , που ‘’φαίνεται’’ ότι σε
εξουσιοδοτώ να μιλήσεις και να εκφρασθείς στο συνέδριο αντί για μένα.
Λυπάμαι που ψεύδεσαι ασύστολα.
Κανείς μας δεν σε εξουσιοδότησε και φυσικά
ΚΑΝΕΙΣ μας δεν σε θέλει.
Εμείς , ΤΟ ΠΑΣΟΚ, είμαστε περήφανοι για την προσφορά μας στους Έλληνες.
Ως εκ τούτου σε παρακαλώ να ανακοινώσεις στους συνέδρους, ότι ούτε σε ψηφίζω ούτε και θέλω να παραμείνεις στο ΠΑΣΟΚ μας.
Εμείς θυμόμαστε, ζούμε και θυμόμαστε !
ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΧΝΑΜΕ!!!!
Ένας φίλος του Πασοκ !
ΡΕ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ ΔΕΞΙΑΣ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε...σύντροφοι της άλλης δεξιάς, το έγκλημα του Βαγγελάκη είναι ότι ΚΑΤΑΦΕΡΕ !!! να διαλύσει το Πασοκ!
Κατάφερε να μας βάλλει να "σκοτωθούμε" μεταξύ μας.
Αφού ο Βαγγελάκης δεν μπορεί να "τα βρει" με τον εαυτόν του, θα τα βρει με τους άλλους;
Η ΔΙΑΜΑΧΗ πέρασε στη βάση !
Ο Βαγγελάκης είναι ο γητευτής της διχόνοιας, του φαφλατισμού και της πολιτικής γκάφας!
Παιδιά της..διχόνοιας παιδιά που συχνά πολεμάτε τα δικά σας παιδιά….!!!
--------------
Με αυτές τις συμπεριφορές ζητάτε ..ψήφο και συγχώρεση;
Με τους υβριστές, τους υπονομευτές, τους πολιτικούς μηδενιστές τι κόμμα και τι πρόοδο μπορεί να έχουμε;
Ο βαγγελάκης ψάχνει γύρω του να βρεί εχθρούς και αντιπάλους, διότι η λέξη ΦΙΛΟΣ «εκλεισε» με τον Πάκη !
Ο Βαγγελάκης είναι ο πολιτικά «ΠΑΚΗ-ΣΤΑΝΟΣ» της Ελλάδας και άρα…….???
Ήσουν κι εσύ εκεί! Σε είδαν να φιλάς το χέρι του Παπανδρέου! Είναι αλήθεια;Το χέρι που δολοφόνησε 6.000 χιλιάδες Έλληνες!Αυτός έφερε το Δ.Ν.Τ. αυτός γύριζε όλο τον πλανήτη και δυσφήμιζε τους Έλληνες, αυτός τα έπιασε χοντρά, και ξέρεις πολύ καλά.Στο ξεπούλημα της Ελλάδας πρωτοστάτησε κι έγινε ο Εφιάλτης της Νεότερης Ιστορίας.Οι Ιστορικοί του μέλλοντος θα γράφουν με μαύρα γράμματα για το πέρασμά του ως Πρωθυπουργός Προδότης!Αν και εφόσον είδε το χρέος έπρεπε να ζητήσει Εθνική κυβέρνηση να χειριστεί την κατάσταση όλος ο πολιτικός κόσμος, και όχι να μας οδηγήσει σε αδιέξοδα Μνημόνια. Ήταν Έλληνας Πρωθυπουργός; ΟΧΙ Αμερικανός πολίτης που καταλάθος πήρε τη θέση Πρωθυπουργού της Ελλάδας!!
ΑπάντησηΔιαγραφή