Κυριακή, Μαρτίου 3

«Νάτος, νάτος ο Πρωθυπουργός» Συνοδεία με τις χιλιάδες ψυχές που σκότωσε υπογράφοντας το Μνημόνιο!




Ο ΓΑΠ επιτέλους αποθεώθηκε, επιτέλους ξαναγύρισε στις στιγμές δόξας, επιτέλους ο λαός αποδίδει τα του Καίσαρος τω Γιωργάκη. Δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό αν... οι επευφημούντες είχαν προσέλθει για το Συνέδριο Αλτσχάιμερ, αν πάσχουν από επιλεκτική μνήμη, αν ήταν στρατολογημένοι ή απλά κραυγαλέα ευνοημένοι της ένδοξης πρωθυπουργίας του…


Το καλό με τον ΓΑΠ είναι ότι θα τον κρίνει η ιστορία και όχι η γεωγραφία.

Παρέδωσε τα ίδια χιλιάδες τετραγωνικά χιλιόμετρα με αυτά που παρέλαβε…

«Νάτος, νάτος ο Πρωθυπουργός» φώναζε αυθόρμητα ο λαός, στον ηγέτη που έδωσε ένα άλλο νόημα στη ζωή εκατομμυρίων Ελλήνων, οι οποίοι άρχισαν φαίνεται να συνειδητοποιούν ότι τα καλύτερα πράγματα στη ζωή, δεν αφορούν την παρούσα ζωή…

Είναι μοναδική περίπτωση ηγέτη ο Γιώργος. Γνωρίζει τη λατρεία του κόσμου μακριά από την εξουσία, ως αντιεξουσιαστής πεντάστερος σοσιαλιστής…

Είχαν ετοιμαστεί και άλλα συνθήματα, αλλά τους συνεπήρε η παρουσία του «ιπτάμενου ηγέτη» και δεν τα βροντοφώναξαν:

«Έλα πίσω αρχηγέ», «το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ, 11 τοις εκατό», «Μάκη, Μάκη, Καρχιμάκη», «Γιώργο σε θέλω, διώξ’ τον Βενιζέλο»…

Αν το καλοσκεφτούμε ο Γιώργος έκανε πράξη την προ ετών προτροπή. Τα άλλαξε όλα, αλλά τόσο πολύ, που τίποτα δεν θυμίζει την Ελλάδα του 2008…

Το παραληρούν πλήθος θα επιθυμούσε τη συνένωση της ιστορικής Κυβέρνησης για μία και μόνο εμφάνιση, αλλά θα περιμένουν γιατί στην επανένωση της μπάντας «ΓΑΠ & Κηπουροί» εναντιώθηκε σφόδρα ο κ. Πάγκαλος…

Αυτό που μένει είναι ότι ο Γιώργος παραμένει όχι μόνο εθνικό αλλά και υπερεθνικό κεφάλαιο.

Στην Ιταλία σκέπτονται να του αναθέσουν το σχηματισμό Κυβέρνησης. Οι δυνάμεις του κατακερματισμού της χώρας πιέζουν για αυτό.

Και ως μόνιμος Υπουργός Εξωτερικών της ΕΕ θα έκανε θραύση…

Αλλά και τίποτα από όλα αυτά να μην συμβεί, οι καλοί ποτέ δεν χάνονται. Έστω κι αν ταλαιπωρηθούν, έστω κι αν λοιδορηθούν, θα βρουν εκ νέου το δρόμο προς τη δόξα:

«Στου ΣΕΦ την καταπράσινη ράχη, περπατώντας ο ΓΑΠ πριν τη μάχη, μελετά τα λαμπρά παλικάρια και στην κώμη στεφάνι φορεί, γινωμένο από λίγους συντρόφους που ψηφίζουν Κεντρική Επιτροπή»


Μ.Ο.
httphttp://politika-gr.blogspot.gr/
://www.antinews.gr/ 

12 σχόλια:

  1. ΤΡΕΜΟΥΝ οι διαπλεκόμενοι . Έρχεται ο Γιώργος όλων των Ελλήνων!

    ΤΟΝ ΕΔΙΩΞΑΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ..ΤΑΛΙΠΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ.
    Έφθασε πολύ πιο σύντομα η ώρα της ΑΛΗΘΕΙΑΣ και της αποκάλυψης.

    Είναι πια απολύτως σίγουρο, ότι ελάχιστοι είναι εκείνοι οι..έλληνες που πιστεύουν ακόμη, σε όσα γράψανε οι ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ εναντίον του Γιώργου Παπανδρέου.

    Είναι πια αποδεδειγμένο, ότι η κατάσταση της οικονομίας βρισκόταν στο χείλος του γκρεμού και τόσον ο Καραμανλής όσο και ο Σαμαράς, περίμεναν ποιος θα ..σπρώξει πρώτος τον άλλον στο γκρεμό.

    Απεδείχθη ότι δύο χρόνια ΜΟΝΟΣ του, ο Γιώργος Παπανδρέου αγωνιζόταν να σώσει τους Έλληνες, αγωνιζόταν για την τιμή και την ακεραιότητα της Ελλάδας.

    Απεδείχθη ότι ο άνθρωπος που μας οδήγησε στο ΔΝΤ ήταν η Μέργκελ του..Αντώνη η Μέργκελ του ..αιρετού ΦΑΣΙΣΜΟΥ! Συνειδητά, ύπουλα, βρόμικα και σκόπιμα ετοίμασε και καθοδήγησε την αποπομπή του Γιώργο Παπανδρέου. Βλέπεις ο Παπανδρέου είναι σοσιαλιστής, και δεν ήταν δυνατόν να κάνουν ότι τους ζητούσε. Εξ άλλου ο Παπανδρέου τεκμηρίωσε την άποψη ότι το θέμα ήταν Ευρωπαϊκό και όχι ελληνικό. Δηλαδή ..άνοιγε τις πληγές του συστήματος.

    Απεδείχθη περίτρανα, ότι οι προσπάθειες που έκανε τότε ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου και ο υπουργός οικονομικών Γιώργος Παπακωνσταντίνου, ήταν ότι το ανθρωπίνως δυνατόν για να σωθεί η Ελλάδα, μετά την αναισθησία του ..βουδιστή, την υπονόμευση του Καλαματιανού και των άλλων..καμένων εγκεφάλων και ανεγκέφαλων τόσο της μεσο-ακρο δεξιάς όσο και της κουλτουροδιαστελόμενης ..αριστεράς καρδίας και της δεξιάς τσέπης.

    Άφησα τελευταίους τους πασοκοκάπηλους της ομάδας των ‘’φαρδιών..μυαλών’’ και των ανέραστων ..εραστών της ‘’ψάθινης πολυθρόνας του θρόνου’’.

    Σήμερα ΟΛΗ αυτή η πολιτική ,παραπολιτική και εξωθεσμική σαβούρα βλέπουν ότι ο λαός ΞΥΠΝΗΣΕ ! Ο λαός κατάλαβε την αιτία και τα αίτια και ανασκουμπώνει τα μανίκια του.

    Απόδειξη ότι τον Παπανδρέου τον υπονόμευσαν τα κυκλώματα. Βλέπουν σήμερα ότι έρχεται η ώρα της ισονομίας και οργιάζουν από μίσος.

    Ναι ήλθε η ώρα να πληρώσουν οι φοροκλέφτες και οι πατριδοκάπηλοι. Γνωρίζουν και φοβούνται, ότι αν αυτοί αρχίσουν να πληρώνουν, θα ελαφρύνει η θέση των φτωχών και των αδύναμων και θυμηθούν ΞΑΝΑ ότι το ΠΑΣΟΚ είναι στο πλευρό όλων των Ελλήνων.

    Η ώρα της επιστροφής και της δικαίωσης πλησιάζει. Το ομολογούν ακόμη και οι εχθροί του Γιώργου, οι διαπλεκόμενοι .

    Το ..ομολογούν τα SITE της διαφθοράς και της διαπλοκής, αφού ΞΑΦΝΙΚΑ!!! άρχισαν να μην αναρτούν σχόλια και απόψεις που αποδεικνύουν την αλήθεια και ΑΘΩΩΝΟΥΝ τον Γιώργο Παπανδρέου από τις κατηγορίες εις βάρος του και εις βάρος του ΠΑΣΟΚ !

    Η ώρα έφτασε. Τώρα ξέρουμε ! Τώρα όλοι είμαστε δίπλα στο Γιώργο Παπανδρέου, στον ΜΟΝΑΔΙΚΟ πολιτικό που απέδειξε έμπρακτα ότι σέβεται και αγαπά τους έλληνες και την Ελλάδα.

    Το μοναδικό πολιτικό ,που μας είπε την αλήθεια για το μέγεθος του προβλήματος και την οικονομική λύση που έπρεπε να εφαρμόσουμε.
    ΥΓ.
    Οι βρικόλακες, οι στομαχόδουλοι και οι …λοιποί ‘’ξεσκοσκνίζονται’’ !
    Εξεστιν των βρικολάκων ασχημονείν…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σήμερα θα ζητήσουν ΣΥΓΓΝΩΜΗ από τον Γιώργο Παπανδρέου;
      Γράφει ο Ν Βράχος.
      (…)Όταν η συνάντηση τελείωσε, ο κατακεραυνωμένος κ. Βενιζέλος προσπάθησε για μια ακόμη φορά να εξασφαλίσει τα χρήματα, να του δοθεί μια πολιτική νίκη στα μάτια των Ελλήνων. «Είμαι εδώ για πρώτη φορά», ομολόγησε, σύμφωνα με ανθρώπους που τον άκουσαν. «Θα ήταν κακό σημάδι, αν η δόση δεν αποδεσμευτεί» Ο Γιαν Κες ντε Γιάχερ, ο εξίσου εύσωμος ολλανδός υπουργός Οικονομικών, εξερράγη από θυμό.

      (…)Μέρος του προβλήματος της κυβέρνησης, η Ευρώπη γνώριζε, ήταν ότι ο κ. Σαμαράς είχε επιτεθεί κατά των μέτρων λιτότητας, και ως αποτέλεσμα οι συντηρητικοί του είχαν ξεπεράσει το ΠΑΣΟΚ στις δημοσκοπήσεις.

      (…)Η κα Μέρκελ και οι άλλοι αρχηγοί των ευρωπαϊκών συντηρητικών κομμάτων κάλεσαν τον κ. Σαμαρά στις Βρυξέλλες, στις 23 Ιουνίου. Για τρεις ώρες, τον πίεσαν να στηρίξει το πρόγραμμα. Ο κ. Σαμαράς τους είπε ότι το πρόγραμμα θα αποτύχει. «Τότε θα χρειαστείτε ένα σχέδιο Β, και εγώ είμαι αυτός που μπορεί να το συγκροτήσει», είπε.
      =========================
      ΥΓ.
      Πως ‘’ήξερε’’ ότι το πρώτο μνημόνιο θα αποτύγχανε ενώ είχε ξεκινήσει με τόσο εντυπωσιακά αποτελέσματα; Μήπως γι αυτό το ΠΟΛΕΜΗΣΕ με όσες δυνάμεις δικές του και φίλιες διέθετε;
      Ώστε [[plan B]] Κύριε Σαμαρά και λοιποί ..συναγωνιστές;
      Σήμερα θα ζητήσουν ΣΥΓΓΝΩΜΗ από τον Ελληνικό λαό ;

      Διαγραφή
  2. ΠΙΣΤΕΥΑΝ ΟΤΙ Ο Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΕΙΝΑΙ … ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ!
    =============================
    Αυτός, ο θετός γιος του Εφιάλτη της Δημοκρατίας Μητσοτάκη, που από την πρώτη στιγμή πολέμησε σκληρά και εν πολλοίς άνανδρα, τον πρωθυπουργό του 43% Γ. Παπανδρέου, υψώνοντας τις γαλάζιες σημαίες του λαϊκισμού και της ανευθυνότητας και αντιδρώντας λυσσαλέα στις όποιες πυροσβεστικές προσπάθειες του ΠΑΣΟΚ, να σβήσει τη φωτιά της χρεοκοπίας της χώρας, ήθελε να γίνει πρωθυπουργός ! Πίστευε ότι θα σβήσει από τη μνήμη της ιστορίας το ανέντιμο παρελθόν του και το εφιαλτικό παρόν του.
    Αυτός, που αναίσχυντα παρουσίαζε τη θυσία του Παπανδρέου του 43% του Ελληνικού λαου, προκειμένου να σχηματισθεί κυβέρνηση εθνικής ενότητας, ως δικό του επίτευγμα και κορδώνονταν γι αυτό, επιδιώκει να αποτελειώσει τους κομπασμούς του, με το επιχείρημα «έφαγα τον Παπανδρέου και πήρα τη θέση του, ψηφιζόμενος κι απ΄ τους δικούς του !...».

    Είναι ο ελεεινός πολιτικός τύπος , που μετά την αποχώρηση του Παπανδρέου, έκανε τη θεαματική κωλοτούμπα και έγινε πιο μνημονιακός από κάθε άλλον !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι σημερινοί ηγήτορες του ΠΑΣΟΚ,
    αφού επέβαλλαν τη «ρεαλιστική πολιτική» του κόμματος, το Φεβρουάριο του 2010, η οποία περιλάμβανε το μνημόνιο και επέβαλε όλα τα «σφαγιαστικά» μέτρα λιτότητας, προκειμένου να μη χρεοκοπήσει η Ελλάδα και τα οποία έφτασαν στο ζενίθ, μετά το καλοκαίρι του 2011 και την «αναβάθμιση» του ΒΒ, οδήγησαν το ΠΑΣΟΚ στην κατρακύλα και στα χαμηλότερα, ιστορικά ποσοστά του.
    Ας μη ψάχνουν, για τη μορφή της χαριστικής βολής, που θ΄ αποτελειώσει το Κίνημα του λαού, που αναμόρφωσε την Ελλάδα . Ας μην ψάχνουν να βρουν κι άλλες «δικαιολογίες» για το ομαδικό έγκλημα που διέπραξαν εις βάρος του Πασόκ και εις βάρος της Ελλάδας. Ο ΛΑΟΣ, ο περήφανος Λαός της Ελλάδας αντελήφθη το βρώμικο, ύπουλο και αντεθνικό παιχνίδι τους.
    Η δικαίωση του Γιώργου Παπανδρέου είναι πλέον ΟΡΑΤΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ήσουν κι εσύ εκεί! Σε είδαν να φιλάς το χέρι του Παπανδρέου! Είναι αλήθεια;Το χέρι που δολοφόνησε 6.000 χιλιάδες Έλληνες!Αυτός έφερε το Δ.Ν.Τ. αυτός γύριζε όλο τον πλανήτη και δυσφήμιζε τους Έλληνες, αυτός τα έπιασε χοντρά, και ξέρεις πολύ καλά.Στο ξεπούλημα της Ελλάδας πρωτοστάτησε κι έγινε ο Εφιάλτης της Νεότερης Ιστορίας.Οι Ιστορικοί του μέλλοντος θα γράφουν με μαύρα γράμματα για το πέρασμά του ως Πρωθυπουργός Προδότης!Αν και εφόσον είδε το χρέος έπρεπε να ζητήσει Εθνική κυβέρνηση να χειριστεί την κατάσταση όλος ο πολιτικός κόσμος, και όχι να μας οδηγήσει σε αδιέξοδα Μνημόνια. Ήταν Έλληνας Πρωθυπουργός; ΟΧΙ Αμερικανός πολίτης που καταλάθος πήρε τη θέση Πρωθυπουργού της Ελλάδας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η πλήρης δήλωση του Γιώργου Παπανδρέου έχει ως εξής:
    ================================
    «Είναι τιμή μου να με στοχοποιούν με την υπογραφή τους ακροδεξιοί, νεοναζί και καθ' έξιν και επάγγελμα συκοφάντες.

    Αποτελούν απλά τον τελευταίο -και τον πιο θλιβερό- κρίκο της ενορχηστρωμένης στοχοποίησής μου που ξεκίνησε εδώ και τρία χρόνια.

    Ό,τι και να κάνουν, εγώ είμαι εδώ.

    Θα στέκομαι πάντα απέναντι στη δημαγωγία, την πατριδοκαπηλία, το λαϊκισμό και τη βία, που διαιρούν τον Ελληνικό λαό.

    Και δεν θα πάψω ποτέ να αγωνίζομαι για τις αρχές και τις αξίες μου, για τη Δημοκρατία και την κοινωνική δικαιοσύνη, με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον.

    Για τις μεγάλες αλλαγές και τις μεταρρυθμίσεις που έχει ανάγκη ο τόπος.

    Για ένα πολιτικό σύστημα που θα δίνει καθημερινά μάχη με τις πελατειακές αντιλήψεις, θα μάχεται απέναντι στα οργανωμένα μικρά και μεγάλα συμφέροντα, θα συγκρούεται με τα πάσης φύσεως κατεστημένα.

    Για μία Ελλάδα απαλλαγμένη από μικροκομματικές πολιτικές συμπεριφορές και σκοπιμότητες, που όχι μόνο αδικούν την εικόνα μας, τις προοπτικές μας και την αναπτυξιακή μας πορεία, αλλά καθηλώνουν την Ελλάδα σε εξάρτηση από τρίτους».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μέρκελ : «Πρέπει να πονέσετε για να μη ζητήσει και άλλος κάτι ανάλογο»
    ========================================
    «Ο κ. Παπανδρέου λέει πως όταν ζήτησε, το 2010, από την Αγκελα Μέρκελ δάνειο από την ΕΚΤ και ευνοϊκότερους όρους έλαβε την απάντηση ότι το πρόγραμμα διάσωσης “πρέπει να πονάει”» αναφέρει στη συνέχεια η Wall Street Journal, αποκαλύπτοντας κρυφές πτυχές των συναντήσεων της ελληνικής ηγεσίας με Ευρωπαίους ηγέτες.

    Ο λόγος, προσθέτει, κρύβεται στην επόμενη φράση της Γερμανίδας καγκελαρίου: «Θέλουμε να είμαστε σίγουροι πως κανείς άλλος δεν θα θελήσει κάτι παρόμοιο».

    Είναι προφανές ότι, εάν η Ελλάδα είχε βοηθηθεί
    ========================
    από τους «εταίρους» της, με ένα ποσόν της τάξης των 20 δις €,
    πριν ακόμη καταδικαστεί στην θανατική ποινή του ΔΝΤ, τα πράγματα θα είχαν
    εξελιχθεί εντελώς διαφορετικά: οι αγορές θα είχαν πεισθεί για την αλληλεγγύη των χωρών της Ευρωζώνης μεταξύ τους, θα είχαν σταματήσει αμέσως τις τοκογλυφικές επιθέσεις τους και δεν θα αναγκαζόταν η ευρωπαϊκή περιφέρεια να αντιμετωπίζει σχεδόν καθημερινά τους «μπράβους των τοκογλύφων» - οι οποίοι συνεχίζουν την επέλαση τους, μετά την επιτυχημένη εισβολή στην Ευρωζώνη, με τη βοήθεια των καταστροφικών όπλων τους (εταιρείες αξιολόγησης, επενδυτικές τράπεζες, hedge funds, αστέρες οικονομολόγοι κλπ.).

    Όπως σημειώσει στη συνέχεια, όταν ΔΝΤ και ΕΕ τον Μάιο ένωσαν τις δυνάμεις τους για το δάνειο των 110 δισ. ευρώ, το Ταμείο επιχειρηματολόγησε υπέρ του να δοθεί προτεραιότητα στις διαρθρωτικές αλλαγές και οι περικοπές δαπανών να γίνουν σταδιακά ώστε να προστατευθεί η οικονομία
    «Η Γερμανία απάντησε “όχι” και ζήτησε οι
    ========================
    διαρθρωτικές περικοπές να λάβουν χώρα
    ταυτόχρονα με τη δρακόντεια λιτότητα». Αποτέλεσμα;
    Όπως διαπιστώνει και η οικονομική εφημερίδα, οι περικοπές δαπανών και η αύξηση των φόρων ώθησαν την οικονομία σε τόσο βαθιά λιτότητα που το έλλειμμα κόλλησε στο 10% του ΑΕΠ παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των αρμοδίων..


    Γιώργος Παπανδρέου:
    Μέσα σε δύο χρόνια έζησα τα πάντα …!

    «Έζησα πιο κοντά από τον καθένα τι θα πει κρίση, να χρεοκοπείς σε λίγα χρόνια και να μην έχεις μέσα να το αντιμετωπίσεις…
    Τι θα πει απειλή από τις αγορές και τα κερδοσκοπικά συμφέροντα…

    Τι θα πει μοναξιά, να παλεύεις μόνο σου, με ένα πολιτικό σύστημα που κοιμόταν μέχρι πριν λίγους μήνες τον ύπνο του Δικαίου» συνέχισε σε ύφος εξομολόγησης.

    «Είμαι υπερήφανος για τη μάχη που έδωσα»
    «Ούτε λυπάμαι ούτε μετανιώνω, αλλά είμαι υπερήφανος που έδωσα μια τόσο δύσκολη μάχη»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βάλε τι έφαγες και τι τρως κομματόσκυλο πράσινο.Ο Προδότης Παπανδρεου θα πληρώσει με κρέμασμα στο Σύνταγμα, να δούμε τι θα λες τότε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΤΑ ΖΩΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚΙΣΤΑΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΛΑΕ ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΕΦΑΓΑΝ ΠΟΥ ΕΙΔΑΜΕ ΝΑ ΑΓΚΑΛΙΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΓΑΠ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΩΝΕ ΑΚΟΜΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ακρίδες πασόκοι πέσατε και τα φάγατε ΟΛΑ! Κρέμασμα ΓΑΠ, και Σαμαράς μας προδώσατε τσόγλανοι θα το πληρώστε αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΡΕΜΑΣΜΑ ΘΕΛΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΟΥΡΓΕΛΑ ΤΑ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.

Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .