Κύριε Τριανταφυλλόπουλε, διάβασα το άρθρο σας με προσοχή αναφορικά
με τον χαιρετισμό του νεαρού ποδοσφαιριστή.
Εν τω βάθη διαπιστώνω μια τρομοκράτηση
που απευθύνεται σε νεαρές ηλικίες και ο χαιρετισμός αυτός αποτελεί το "ξεγύμνωμα".
Στον κύριο κορμό της σκέψεως σας δεν πιστεύω σε τίποτα από ότι αναφέρεστε. Ακόμα
κι ως λέξη, φασισμός στο πάμπλουτο ελληνικό λεξιλόγιο δεν υφίσταται, συνεπώς στο
να σκορπάμε το φόβο σε κάτι που δεν υπάρχει, μόνο ύποπτες σκέψεις δημιουργεί. Θέτω
ένα ερώτημα.
Είναι λιγότερο φασιστικά τα υπόλοιπα κόμματα όντως του Κοινοβουλίου
από ότι η Χρυσή Αυγή; Η δολιοφθορά τους σε αυτό το μακρύ διάστημα που διαχειρίζονται
την κοινωνία είναι τόσο εκτεταμένη που θα χρειαζόμουν ολόκληρο τόμο να την αναφέρω.
Από τα πιο απλά ως τα πιο σύνθετα έργα τους. Το αποτέλεσμα το έχουμε ως κάδρο μπροστά
μας. Φασισμός και ρατσισμός υπό την έννοια που του αποδίδουν κάποιοι είναι ανύπαρκτος για την Ελληνική συνείδηση κι όποιος έχει πρόθεση να την εφαρμόσει εξωθεν δεν θα αντέξει παρά ελάχιστο χρόνο. Αν κάποιοι θα πρέπει να πληρώσουν για τα έργα τους που ανάγονται σε δυο επίπεδα, το ηθικό και υλικό το ερμηνεύουν ως διαστροφή κάποιων που ζητούν τιμωρία, είναι θέμα δικό τους να υπερασπίσουν τον εαυτόν τους.
Αναγνώστης
zougla.gr

AUTO TO KOLOPAIDO H MONI ISTORIA POY MPOREI NA KSEREI FTANEI MEXRI TO MOUNI TIS MANAS TOU.
ΑπάντησηΔιαγραφήKAI NA MIN PANYGEIRIZEI GIA GOAL POY EBALE ME TON KOLO.
ΑπάντησηΔιαγραφή