
Νέα μεγάλη διάκριση για τη χώρα μας, αυτή τη φορά στον τομέα του τουρισμού. Ο λόγος, για το περιβόητο σλόγκαν "You in Greece", το οποίο οι συντάκτες του CNN travel συμπεριέλαβαν στη λίστα με τα 7 χειρότερα σλόγκαν που αφορούν εθνικούς προορισμούς.
"Έχουν την Σαντορίνη και το μόνο που μπορούν να σκεφτούν είναι το "Υοu are here"; Ναι, είσαι, ή για την ακρίβεια θα ήσουν αν δε σε είχε αποθαρρύνει αυτό το γραμματικά προκλητικό τουριστικό σλόγκαν!", αναφέρουν μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, ενώ θέτουν
και τα εξής ερωτήματα:
-Αν υποθέσουμε ότι είμαστε ήδη για διακοπές στην Ελλάδα, με ποιο τρόπο προσπαθεί το συγκεκριμένο σλόγκαν να μας προσελκύσει ή να μας ενθαρρύνει να μείνουμε περισσότερο; Τι ακριβώς διαφημίζει;
-Μήπως το σλόγκαν βοηθάει τους τουρίστες που βρίσκονται στα σύνορα Ελλάδας και Σκοπίων και δεν ξέρουν σε ποιο κράτος βρίσκονται; Του λέει ας πούμε του τουρίστα, είσαι εδώ. Μην μπερδεύεσαι.
Πολλά μπράβο στα παιδιά στο Υπουργείο Τουρισμού, αξίζουν και το τελευταίο ευρώ. RAMNOUSIA
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.
Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .