ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΧΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΕΝΔΙΑ !
Το θέμα θέλει προσοχή και γρήγορη απάντηση της ΕΛ.ΑΣ... γιατί σε περίπτωση που περάσει η εντύπωση πως όποιος θέλει φτιάχνει και μια ομάδα "περιπολίας" ..
α)-ισλαμιστές για Σαρία-έχει ακουστεί πως ήδη υπάρχει....
β)-Κάτοικοι για ασφάλεια-υπάρχουν ήδη στην περιφέρεια, σε περιοχές που η εγκληματικότητα χτυπάει κόκκινο.
γ)-Αφρικανοί για να διώχνουν λευκούς.. γίνεται ήδη από παρέες αφρικανών στην Κυψέλη.. κλπ κλπ ..
δ)-Αφγανών στην περιοχή της Ομονοίας, για ξεκαθάρισμα λογαριασμών με άλλες μαφίες ναρκωτικών.
Σε λίγο τα πράγματα θα ξεφύγουν και θα αρχίσουν πραγματικές μάχες μέσα στην καρδιά της πόλης... Τα πρόσφατα παραδείγματα σε Λονδίνο-Γαλλία και Σουηδία πρέπει να συνεφέρουν κάποιους και να τους προσγειώσουν στην ωμή πραγματικότητα.. Ειδικά ο κος Δένδιας πρέπει να είναι αποφασιστικός και αμείλικτος και να μην αφήσει κανέναν να υπερβαίνει το Σύνταγμα και τους κανόνες του Ελληνικού κράτους.