Τρίτη, Ιουλίου 16

Όλοι στην Απεργία, 16 Ιούλη στην Ομόνοια στις 10:30 το πρωί Όλοι μαζί μπορούμε! Πριν μας πεθάνουν αυτοί, να τους τελειώσουμε εμείς! Να δείξουμε πια είναι η ταυτότητά μας είμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ. Έχουμε τη δύναμη όταν θέλουμε. ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ!


Όλοι στην Απεργία, 16 Ιούλη στην Ομόνοια στις 10:30 το πρωί