«Δεν διατηρούμε σχέσεις. Παρόλα αυτά τις λίγες φορές που έχει τύχει να τον πετύχω έξω, είχαμε μιλήσει και είπαμε τα νέα μας. Απλώς δεν συνεχίσαμε να διατηρούμε καθημερινή επαφή ή έστω και τηλεφωνική επικοινωνία. Ο καθένας μετά την εκπομπή πήρε τον δρόμο του και έκανε άλλα πράγματα».
Ήταν ζευγάρι, όπως είχε ακουστεί τότε;
«Δεν υπήρξαμε ποτέ ζευγάρι. Τα θυμάμαι αυτά τα δημοσιεύματα. Όποια και αν ήταν η συνεργάτιδα του Γρηγόρη ήταν λογικό και επόμενο να θεωρείται σαν σχέση του ειδικά τότε που υπήρχε μεγάλο ενδιαφέρον αναφορικά με το πρόσωπό του».
ΠΗΓΗ: ΕΓΩ
Επιμέλεια: Τέλης Αλεξανδρόπουλος