Κυριακή, Αυγούστου 25

«Ο πρώτος χρόνος ήταν αρκετά δύσκολος»


Μπορεί ο Μάριος Αθανασίου και η Μαρία Σολωμού να έχουν χωρίσει εδώ και επτά χρόνια, ωστόσο διατηρούν καλές σχέσεις.

Πόσο καιρό τούς πήρε για να περάσει η σχέση τους σε αυτό το επίπεδο;

«Δεν θυμάμαι ακριβώς, αλλά ο πρώτος χρόνος ήταν αρκετά δύσκολος. Σιγά σιγά ηρεμήσαμε και μπορούσαμε να συνεννοούμαστε, γιατί είχαμε έναν παράγοντα πολύ σημαντικό που μας έδενε. Δεν ξέρω, αν δεν υπήρχε το παιδί, αν οι σχέσεις μας θα ήταν οι ίδιες και αν θα εξακολουθούσαμε να μιλάμε καθημερινά, όπως κάνουμε τώρα» δήλωσε ο ηθοποιός στο περιοδικό «Ok!».