Πέμπτη, Νοεμβρίου 28

Απεργία για τις 29 Νοεμβρίου αποφάσισαν οι νοσοκομειακοί γιατροί και διαδήλωση

Απεργία για τις 29 Νοεμβρίου αποφάσισαν οι νοσοκομειακοί γιατροί και διαδήλωση

έξω από το υπουργείο Υγείας για το δεύτερο κύμα κινητικότητας στην περιφέρεια. Παράλληλα, οι νοσοκομειακοί γιατροί, συγκροτούν «επιτροπές σωτηρίας» των Νοσοκομείων και Κέντρων Υγείας και στη διαδικασία αυτή εντάσσουν τους αποκλεισμούς Ταμείων Νοσοκομείων και άλλες μορφές
κινητοποιήσεων από 1ης Ιανουαρίου 2014 που θα στοχεύουν στη κατάργηση του 25ευρου, στην αποτροπή της είσπραξης των νοσηλίων και των εργαστηριακών εξετάσεων ως βεβαιωμένες οφειλές μέσω της Εφορίας και στην ελεύθερη-δωρεάν πρόσβαση των πολιτών στα Νοσοκομεία. 
 http://www.zougla.gr/blog