Παπαδήμιος
και… αφορολόγητος!!! Ενώ έγδαρε υπέρ των τραπεζών, έναν ολόκληρο λαό!!!
Ο Παπαδήμος πλήρωσε φόρο 511€ για αποδοχές άνω των 2 εκατ. €...
Αίσθηση προκαλούν
οι αποκαλύψεις για τους φόρους που έχει καταβάλλει εδώ και χρόνια ο
πρωθυπουργός, Λουκάς Παπαδήμος.
Την ώρα που οι πολίτες καλούνται καθημερινά να πληρώσουν υπέρογκους
φόρους και έκτακτα χαράτσια, ο κ. Παπαδήμος φέρεται ότι φορολογείται
ελάχιστα.
Σύμφωνα με τα εκκαθαριστικά της εφορίας που...
δημοσιεύει η
εφημερίδα «Το Παρόν», από το 2004 μέχρι το 2011, ο κ. Παπαδήμος
εισέπραξε ως αντιπρόεδρος της ΕΚΤ το ποσό των 2.238.484,09 ευρώ και
πλήρωσε φόρο μόλις 511 ευρώ.
Βέβαια, κάτι τέτοιο είναι νόμιμο, αφού η Ε.Ε. έχει καθιερώσει το
αφορολόγητο για τους υπαλλήλους. Πέραν των συγκεκριμένων αποδοχών, ο κ.
Παπαδήμος, ως ακαδημαϊκός, λαμβάνει μηνιαίως 1.400 ευρώ για έξοδα
παραστάσεως, ένα ποσό επίσης αφορολόγητο.
Αυτό που μένει να
διασαφηνιστεί είναι αν και η σύνταξη που λαμβάνει ως πρώην διοικητής
της Τράπεζας της Ελλάδος είναι αφορολόγητη, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι
στο συγκεκριμένο κτίριο, ο κ. Παπαδήμος διατηρεί γραφείο και προσωπικό.
Αναρτήθηκε από newsbomb.gr