Πέμπτη, Νοεμβρίου 28

Το σχέδιο για τη απαξίωση του ΕΟΠΥΥ προβλέπει:

Το σχέδιο για τη απαξίωση του ΕΟΠΥΥ προβλέπει:

1.100 - 1.200 εξειδικευμένοι γιατροί του ΕΟΠΥΥ απολύονται αμέσως.
2.000 - 2.500 γιατροί και εργαζόμενοι του ΕΟΠΥΥ τίθενται άμεσα σε διαδικασία διαθεσιμότητας – κινητικότητας. Όλες οι μονάδες Υγείας του ΕΟΠΥΥ "περνούν" στην αρμοδιότητα των επτά ΥΠΕ της χώρας και το ΕΣΥ και διασυνδέονται λειτουργικά και διοικητικά με τα Κέντρα Υγείας και τα νοσοκομεία του ΕΣΥ όλης της χώρας. Καταργείται η σημερινή, διττή υπόσταση (πάροχος και
αγοραστής υπηρεσιών Υγείας) του ΕΟΠΥΥ και δημιουργείται τάχιστα νέος φορέας - αποκλειστικά αγοραστής υπηρεσιών Υγείας από το δημόσιο σύστημα Υγείας και τον ΙΔΙΩΤΙΚΟ τομέα Υγείας. Εννοείται ότι θα σβήσουν τα μικρά μικροβιολογικά εργαστήρια και θα ανθήσουν τα μεγάλα μαλλιαρά ιατρικά κέντρα
* Η κυβέρνηση μελετά το ενδεχόμενο να προχωρήσει νομοθετικά για το θέμα με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου (ΠΝΠ) και όχι με συμβατικό σχέδιο νόμου.
http://www.zougla.gr/blog