Θεοχάρης: Φοβάμαι ότι μου κάνουν βουντού οι έλληνες, δεν είμαι καθόλου καλά.
«Δεν εξηγείται διαφορετικά ο πόνος, καθημερινά μου κάνουν βουντού» φέρεται να είπε σύμφωνα με το ΒΗΜΑτοδότη ο κ. Θεοχάρης, λίγο πριν αναχωρήσει για τις Βρυξέλλες, όπου μετέχει σε συνέδριο για τη διαφθορά μαζί με την Μαριέττα Γιαννάκου.
Πηγή: Zougla